Heineken: Στην υγειά των αληθινών φιλάθλων

Heineken: Στην υγειά των αληθινών φιλάθλων Facebook Twitter
0

Η Heineken, υψώνει τα ποτήρια σε όσους και όσες αληθινά αγαπούν το ποδόσφαιρο, αναδεικνύοντας την υγιή πλευρά των φιλάθλων και καταρρίπτοντας το στερεότυπο ότι οι παθιασμένοι φίλαθλοι έχουν ακραίες συμπεριφορές.

Στη νέα της διαφήμιση, γιορτάζει τους αληθινούς φιλάθλους του ποδοσφαίρου: εκείνους που ζουν και αναπνέουν για κάθε στιγμή στο γήπεδο, δείχνοντας την αφοσίωσή τους στον αθλητισμό με τον πιο θετικό και ξεχωριστό τρόπο, ακόμα και εάν είναι… ιδιαίτερος.

Σε μία άκρως ποδοσφαιρική σεζόν, η Heineken, επαναπροσδιορίζει την έννοια του αληθινού φιλάθλου, αναδεικνύοντας διαφορετικούς τύπους φιλάθλων και στην Ελλάδα: Από τον «φωνακλά», που τον ακούει όλη η γειτονιά σε κάθε γκολ, μέχρι τον «αγχωτικό», που χάνει τον ύπνο του πριν τον μεγάλο αγώνα, κι από τον «δραματικό» που βουρκώνει σε κάθε γκολ, μέχρι τον «παντογνώστη», που κάνει αναδρομή στα πέναλτι ή τον «προληπτικό», που δεν αποχωρίζεται τη γουρλίδικη μπλούζα του για το ντέρμπι.

Φέτος, η Heineken αναζητά τους πιο αληθινούς φιλάθλους και προσκαλεί τους λάτρεις του ποδοσφαίρου να ανακαλύψουν τον δικό τους τύπο φιλάθλου, μέσα από το quiz 4 ερωτήσεων που έχει δημιουργήσει στο heineken.gr, και να διεκδικήσουν ξεχωριστές ποδοσφαιρικές εμπειρίες:

  • 2 εισιτήρια για τον τελικό UEFA Champions League στο Wembley Stadium στο Λονδίνο
  • 30 προσκλήσεις για τον τελικό UEFA Europa Conference League

Διεκδίκησε κι άλλα μοναδικά δώρα, ανακαλύπτοντας τον δικό σου τύπο φιλάθλου και απολαμβάνοντας τις πιο αξέχαστες ποδοσφαιρικές στιγμές παρέα με την αγαπημένη σου Heineken, στην υγειά των αληθινών φιλάθλων.

https://www.heineken.com/gr/el/home

https://www.instagram.com/heineken_gr/

https://www.facebook.com/HeinekenGr

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Charlotte Foucteau: Αν οι leaders των επιχειρήσεων αγκαλιάσουν την αλλαγή που φέρνει το AI, οι άνθρωποί τους θα νιώθουν πιο ασφαλείς.

Market news / Charlotte Foucteau: Αν οι leaders των επιχειρήσεων αγκαλιάσουν την αλλαγή που φέρνει το AI, οι άνθρωποί τους θα νιώθουν πιο ασφαλείς

Η CEO της Teleperformance Greece, κατά τη συμμετοχή της στο Delphi Economic Forum 2024, χαρακτήρισε ευοίωνο το μέλλον που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη στις επιχειρήσεις, υπογραμμίζοντας παράλληλα τη σημασία της ενσυναίσθησης.
THE LIFO TEAM
Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Market news / Η Gilead Sciences Ελλάς στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Με αιχμή του δόρατος το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και τους εθελοντές – εργαζόμενούς της, η βιοφαρμακευτική εταιρεία υλοποίησε ένα πλέγμα δράσεων για την άμεση ανακούφιση των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που επλήγησαν.
THE LIFO TEAM