You got walls? We got wrecking balls

0

Μέσα από φωτογραφίες και μια σειρά παγκόσμιων δράσεων το #makelovenotwalls είναι έτοιμο να κατεδαφίσει όλα τα πνευματικά και τεχνητά τείχη, τα οποία μας χωρίζουν, και να αφήσει όλες τις πλευρές να πλησιάσουν η μία την άλλη στο όνομα της ενοποίησης και της αγάπης. Η δράση αυτή λαμβάνει χώρα σε μία σημαντική ιστορική στιγμή, όπου το μίσος, τα τείχη και ο φόβος φαίνεται να κυριαρχούν.


Η Diesel θέλει να γκρεμίσει αυτά τα τείχη, δείχνοντας ότι ένα πιο φωτεινό και συναρπαστικό αύριο είναι εφικτό.


''Στην Diesel κινούμαστε ενάντια στο μίσος, και θέλουμε περισσότερο από ποτέ, ο κόσμος να το γνωρίζει αυτό.'', εξηγεί ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής Nicola Formichetti. ''Η αγάπη και η ενότητα είναι σημαντικές για τη δημιουργία μίας κοινωνίας στην οποία όλοι θέλουμε να ζούμε, και ενός αύριο που αξίζει σε όλους μας.

You got walls? We got wrecking balls Facebook Twitter


Αφοσιωμένοι στη διαφοροποίηση και τα ατομικά δικαιώματα παγκοσμίως, ο Αμερικανός καλλιτέχνης και φωτογράφος David LaChapelle συνεργάζεται με τον Formichetti προκειμένου να κατεδαφίσει οποιαδήποτε τείχη – κυριολεκτικά – μέσω μία πλατφόρμας επικοινωνίας η οποία δημιουργήθηκε από την Anomaly Amsterdam.


Η Diesel χρησιμοποιεί τον Τοίχο, ένα εξ ορισμού σύμβολο διαχωρισμού, γκρεμίζοντας τον για να δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο ιστοριών μέσω των φωτογραφιών που έχουν αναπτυχθεί γύρω από αυτό: τα τείχη χτίζονται και το tank αγάπης της Diesel τα κατεδαφίζει με ένα σχήμα καρδιάς, μετατρέποντας ένα σύμβολο διαχωρισμού σε ένα χαρούμενο μέρος γεμάτο με λουλούδια για τον εορτασμό της ελευθερίας και της αγάπης. Μόνο μέσω αυτού μπορείς να απελευθερωθείς απέναντι στον εαυτό σου και να αγαπήσεις όποιον θέλεις.

You got walls? We got wrecking balls Facebook Twitter


''Από την καμπάνια του David LaChapelle, στην οποία απεικονίζονται δύο ναύτες να φιλιούνται, από το 1995 μέχρι τώρα η Diesel πάντα αντιστεκόταν και θα συνεχίσει να αντιστέκεται σε οποιαδήποτε σύνορα. «Πρέπει να τολμήσουμε να κατεδαφίσουμε τα σύνορα σε μία στιγμή όπου ο φόβος κάνει τον κόσμο να διαιρείται με περισσότερα τείχη.» λέει ο Renzo Rosso, ο ιδρυτής της Diesel.


Το φουσκωτό tank βαμμένο στα χρώματα του ουράνιου τόξου της Diesel θα εμφανιστεί στο Λονδίνο στις 14 Φεβρουαρίου μεταφέροντας ένα μήνυμα αγάπης, πριν ταξιδέψει στο Μιλάνο, την Σανγκάη, τη Νέα Υόρκη, το Βερολίνο και το Τόκιο. Ένα στρατιωτικό μέσο απαλλαγμένο από τον αρχικό του σκοπό, το άρμα tank, χρησιμοποιείται ως σύμβολο ελπίδας. Ένα μηχάνημα που συνήθιζε να χωρίζει τον κόσμο, τώρα τον ενώνει.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM