Η νέα γενιά είναι original

Η νέα γενιά είναι original Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Αν κάτι ανέδειξαν τα 80s, είναι όλα αυτά τα μαγικά που γεννάνε οι δρόμοι. Μουσικές, ανθρώπους, τάσεις, μύθους μια αστικής street κουλτούρας που συνοδεύτηκε και από διάφορα style symbols, όπως είναι αδιαμφισβήτητα τα Superstar. Οι τρεις γραμμές της adidas σε ένα sneaker, aka αθλητικό περίπου, που γεννήθηκε τότε και που από τότε έχουν αγκαλιάσει πολλές γενιές νέων ανθρώπων, γράφοντας τη δική του ιστορία.  

Αυτή λοιπόν είναι και η επιτυχία τους. Μόδες πάνε, μόδες έρχονται αλλά αυτά παραμένουν εκεί και αλλάζουν μόνο συντρόφους. Πότε με φόρμα, πότε με τζιν, πότε με φόρεμα, πότε με κουστούμι. Ό,τι και να βάλεις βρίσκουν τον τρόπο όχι μόνο να ταιριάξουν αλλά και να το απογειώσουν. Ανδρικό και γυναικείο, μικρών και μεγάλων. Γιατί όταν είσαι original δεν μπορεί παρά να αντέξεις στο χρόνο και να αγαπηθείς.

Τα adidas Originals σαφέστατα και το γνωρίζουν αυτό και θα κερδίσουν για μία ακόμη φορά το στοίχημα με τα νέα Superstar, τα icons του αύριο, που τα φωτογραφίζει με τι άλλο; Μα, με τα icons του αύριο. Νέοι άνθρωποι, με ιδέες, με όρεξη, με όραμα που έχουν καταφέρει περισσότερο ή λιγότερο να αφήσουν το αποτύπωμά τους στην ποπ κουλτούρα, τις τέχνες και την κοινωνία.

Για αυτό και στη νέα καμπάνια, επιλέγει αυτά τα νέα παιδιά, με τη ζωή που φωνάζει μέσα από τα μάτια τους, για να λανσάρει τα νέα πλην κλασικά, με τις 3 πάντα αγαπημένες χαρακτηριστικές ρίγες, Superstar.

H αρχιτέκτονας Λένη Ελληνικού, o filmmaker Γιώργος Λέντζας, ο πρωταθλητής στο Free Running Δημήτρης Κυρσανίδης, η μουσική παραγωγός & DJ Xenia Ghali, o χορογράφος Τάσος Ξιαρχογιαννόπουλος και η ηθοποιός Νατάσσα Εξηνταβελόνη είναι τα πρόσωπα της καμπάνιας που θα μας συστήσει τα νέα μέλη της οικογένειας των originals.

Γνωρίζοντας την Λένη, μπορεί κάποιος να καταλάβει ακριβώς γιατί είναι ένα από τα πρόσωπα που φωτογραφίζουν ακριβώς το πνεύμα των νέων μοντέλων Superstar των adidas Originals.

«Παιδί» της γενιάς της, αυτής της γενιάς που πιστεύει στον εαυτό της, που τολμάει το όνειρο και που τα καταφέρνει γιατί είναι special. Με σαφής καλλιτεχνικές ανησυχίες, ταξιδιάρα ψυχή και με χαμόγελο, ένα χαμόγελο με περιεχόμενο. Αν και ντροπαλή στο live της, έχει αγκαλιάσει τα social γιατί η κοινωνικότητα πλέον κάνει πρόβα τζενεράλε πρώτα στον ψηφιακό και μετά στον πραγματικό κόσμο.

Η πορεία της ακαδημαϊκή και επαγγελματική ξεκίνησε από ένα χριστουγεννιάτικο δώρο, ένα αρχιτεκτονικό γραφείο, Playmobil βέβαια. Ο αρχιτέκτονας μπαμπάς, θέλοντας και μη, πέρασε το μικρόβιο στη θυγατέρα που -όπως αυτός έτσι και η μικρή του- θεωρούν ότι είναι η πιο ωραία δουλειά του κόσμου.

Για την Λένη, η πολυαισθητική αυτή τέχνη όπως χαρακτηριστικά την περιγράφει, είναι μοναδική επειδή ακριβώς σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείς συναισθήματα, να έχεις interaction με τον πελάτη, το τοπίο και φυσικά με την φαντασία σου.

Μία αρχιτεκτονική ή μουσική σύνθεση, ένα νέο υλικό, τα χρώματα, η θάλασσα, το ελληνικό φως είναι μερικά από τα στοιχεία που την εμπνέουν.

Και αν όλα αυτά μυρίζουν καλοκαίρι, ένα τέτοιο θυμάται στην Ικαρία, όταν από τις έντεκα το πρωί έπινε κρασί μαζί με χιλιάδες άλλα χαρούμενα πρόσωπα που χόρευαν σαν να μην υπήρχε αύριο.

Αν και τζούνιορ στην αγορά, έχει καταλάβει ότι εκεί έξω ο κόσμος είναι σκληρός, αλλά αυτό δεν της σταματάει τον ενθουσιασμό και τη χαρά της δημιουργίας, γιατί κάθε φορά που φτιάχνει κάτι αισθάνεται ότι βλέπει ένα κομμάτι του εαυτού της μέσα σε αυτό.

Η καθημερινότητα της έχει από όλα, γιατί η ζωή έχει από όλα. Έχει τη θάλασσα το πρωί που την καλημερίζει, έχει το κέντρο της πόλης που ανεβάζει την ένταση, έχει την οικοδομή που θα της μάθει, έχει την γυμναστική που θα την αποφορτίσει και έχει ασφαλώς και τον έρωτα που θα την ταξιδέψει. Εικόνες, συναισθήματα αλλά και γεύσεις σε ένα καθημερινό ταξίδι ζωής.

Μιας κοπέλας που είναι η εποχή της, που είναι η όμορφη όψη μιας εποχής που επιμένει μέσα στη δυσκολία να είναι original με τον τρόπο της. Με ωραία τυπάκια που ψάχνονται, που ανακαλύπτουν, που δημιουργούν και που θυμίζουν γιατί ο κόσμος αυτός θα συνεχίσει να είναι όμορφος.

Τα νέα αυτά Superstar θα τα δείτε να τα φοράει η Λένη αλλά και πολλοί άλλοι νέοι και νέες γιατί είναι ήδη στην κυκλοφορία (θα τα βρείτε σε όλα τα ενημερωμένα sneaker stores). Αν είσαι και συ original, μείνε συντονισμένος/η στα #adidasOriginals #Superstar αλλά και στις σελίδες του Facebook και του Instagram για ό,τι νεώτερο συμβεί.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM