Η Αθήνα είναι η δική σου σκηνή. Βγαίνεις

Η Αθήνα είναι η δική σου σκηνή. Βγαίνεις Facebook Twitter
1

Performances, art projects, εκθέσεις, συναυλίες, θέατρο, χορός , θερινό σινεμά, workshops, διαλέξεις, απρόσμενες αρχιτεκτονικές συνυπάρξεις, βιβλία παντού! H σύγχρονη Αθήνα κινείται με ένταση...δημιουργεί έναν δικό της πολιτιστικό ρυθμό... βγαίνει προς τα έξω.

Η documenta14, η διεθνής καμπάνια προβολής του This is Athens, η ανακήρυξη της πόλης μας σε Πρωτεύουσα του Βιβλίου για το 2018 από την UNESCO, βάζει την Αθήνα στο επίκεντρο του παγκόσμιου πολιτιστικού και πολιτικό-κοινωνικού διαλόγου. Και όσο οι επισκέπτες συνεχίζουν να ανακαλύπτουν την πόλη μας (φέτος, αναμένεται να υποδεχτούμε 5.000.000 ταξιδιώτες), οι διακρίσεις συνεχίζουν να έρχονται. Μόλις πριν από λίγες μέρες η Αθήνα βραβεύτηκε ως ο Καλύτερος Ανερχόμενος Πολιτιστικός Προορισμός για το 2017 από τον διεθνή οργανισμό Leading Culture Destinations. Μεγάλη διάκριση για τον δήμο Αθηναίων από έναν θεσμό, γνωστό και ως τα «Όσκαρ των μουσείων».

Τι είναι αυτό που τοποθετεί την Αθήνα στο βάθρο ως πολιτιστικό προορισμό; Είναι «οι καλλιτέχνες της, η πολιτιστική της υποδομή, ο διάλογος με τη διεθνή καλλιτεχνική κοινότητα αλλά και η εντυπωσιακή της δυναμική στον τουρισμό», όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, στην τελετή απονομής στο Λονδίνο. Γιατί οι άνθρωποι κάνουν την πόλη και, σ' αυτό το success story, οι Αθηναίοι δεν είμαστε θεατές, είμαστε πρωταγωνιστές.

Είναι το μήνυμα της νέας καμπάνιας του δήμου Αθηναίων, μια ανοιχτή πρόσκληση σε κατοίκους και επισκέπτες, να ζυμωθούν μαζί με την πόλη, σε μία νέα πολιτιστική πραγματικότητα. Να την ανακαλύψουν, να την επινοήσουν, να την απολαύσουν, να τη νιώσουν δική τους! Γι' αυτό και το σποτάκι που δημιουργήθηκε δεν θα μπορούσε παρά να απεικονίζει μία σύγχρονη αστική σκηνή που μας προσκαλεί να τη ζήσουμε: Βγαίνουμε!

Πίσω από το μήνυμα αυτό, βρίσκεται το Δίκτυο Πολιτισμού του δήμου Αθηναίων Αthens Culture Net που στηρίζει την πολιτιστική δημιουργία της πόλης, δικτυώνει τους μεγαλύτερους πολιτιστικούς οργανισμούς και στέλνει τον πολιτισμό στις γειτονιές. Όλα αυτά με τη στήριξη του ιδρυτικού δωρητή Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και την υποστήριξη του Athens Partnership. Δημιουργεί επίσης επικοινωνιακό υλικό, για τον Αθηναίο αλλά και τον επισκέπτη της πόλης, προκειμένου να ανακαλύψει την πολύπλευρη, πολιτιστική της ζωή. Η online περιήγηση μέσα από το www.athensculturenet.gr είναι απλώς η πρόσκληση, καθώς η αληθινή δράση γίνεται πράξη στους 44 σημαντικούς πολιτιστικούς οργανισμούς που αποτελούν τα μέλη του Athens Culture Net. Πέρα από τη δράση του με αυτούς τους οργανισμούς, το Athens Culture Net φέρνει κοντά φορείς και ομάδες που δραστηριοποιούνται πολιτιστικά, ώστε να αναδειχθεί η αθηναϊκή κουλτούρα σε κάθε γωνιά του αστικού τοπίου μέσα από συνεργατικά projects.

Δείτε το video στο Youtube και δείτε την Αθήνα ξανά μέσα από μια πιο ανοιχτή και πολιτιστικά πλούσια προοπτική!

Επιχειρείν/Market
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια
Οι Σκωτσέζοι λένε ειρωνικά για τον Σον/Σιν Κόννερυ "μπορεί να κάνει τα πάντα για την Σκωτία εκτός από το να μείνει εδώ".Κάπως έτσι είναι και οι "Αθηναίοι". Διότι Αθηναίος από τα Βριλήσσια, τη Γλυφάδα και την Αργυρούπολη δεν νοείται. Αθηναίος είναι ο κάτοικος της Αθήνας. Μόνο αν αγαπάς την Αθήνα μένεις σε αυτή και μόνο αν μένεις σε αυτή υπάρχει πιθανότητα να την αγαπήσεις. Δεν μπορείς να λες αγαπάω τη γυναίκα μου αλλά μένουμε σε άλλη πόλη διότι είναι άσχημη. Απλό, nes pas?ΥΓ Ο Δήμος Αθηναίων, πέραν ίσως των καλών προθέσεων κάποιων μονάδων εντός του, αγνοεί επιδεικτικά τους δημότες του και τις ανάγκες τους. Ενδεικτικά: οι παιδικές χαρές σαν οικόπεδα ανήκουν σε άλλον φορέα (τμήμα πρασίνου κάθε δημοτικής ενότητας) και σε άλλον φορέα τα όργανα, δηλ. κούνιες, τραμπάλες κτλ (ΟΠΑΝΔΑ), των παιδικών χαρών. Έτσι υπάρχουν μάνι-μάνι δύο φορείς για να λειτουργήσει μία παιδική χαρά...