Η ελληνική πραγματικότητα στις καπνιστικές συνήθειες αλλάζει

Η ελληνική πραγματικότητα στις καπνιστικές συνήθειες αλλάζει Facebook Twitter
Στην παγκόσμια αγορά από το 2010 βλέπουμε σε ετήσια βάση να διπλασιάζονται σχεδόν τα νούμερα για το ηλεκτρονικό τσιγάρο, γεγονός που δείχνει ότι είναι ένα προϊόν που ήρθε για να μείνει.
0

ADVERTORIAL

Η ελληνική πραγματικότητα στις καπνιστικές συνήθειες αλλάζει Facebook Twitter

 

Τα τελευταία χρόνια, οι καπνιστικές συνήθειες των Ελλήνων έχουν αλλάξει. Οι συνεχείς αλλαγές στην καθημερινότητά μας και οι γρήγοροι ρυθμοί μας έχουν κάνει να επιζητούμε απλές και λειτουργικές λύσεις. Παράλληλα, οι απαιτήσεις μας έχουν αυξηθεί αναζητώντας ακόμη περισσότερες επιλογές, ειδικότερα για τις στιγμές που είναι αφιερωμένες στην απόλαυσή μας. Σε εκείνο το σημείο λοιπόν που ξεκίνησε να αλλάζει το ελληνικό lifestyle, εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά ως μια εναλλακτική λύση τα ηλεκτρονικά τσιγάρα.

Πλέον, το «καπνίζεις ή ατμίζεις;» ακούγεται πολύ συχνά, με ένα μεγάλο μέρος των καπνιστών να κάνει και τα δύο και τη συντριπτική πλειονότητα να το έχει δοκιμάσει έστω μία φορά.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που στην παγκόσμια αγορά από το 2010 βλέπουμε σε ετήσια βάση να διπλασιάζονται σχεδόν τα νούμερα για το ηλεκτρονικό τσιγάρο, γεγονός που δείχνει ότι είναι ένα προϊόν που ήρθε για να μείνει.

Στον παγκόσμιο χάρτη μάλιστα, η χώρα μας ανήκει στην ομάδα των χωρών των κύριων αγορών που ευθύνονται για την ανάπτυξή του.

Από τους βασικότερους λόγους που κάνουν τους καπνιστές να γίνουν «ατμιστές» είναι η εξοικονόμηση χρημάτων και η περιέργεια της δοκιμής. Οι βασικές ανησυχίες δε όσων ατμίζουν είναι οι παρακάτω τρεις: η αίσθηση ανικανοποίησης, η ασφάλεια και η υγιεινή. Όλα τα παραπάνω βέβαια έχουν πλέον λυθεί.

Βλέποντας, τώρα, πιο συγκεκριμένα την ελληνική πραγματικότητα, τα στοιχεία είναι αρκετά υποσχόμενα: Υπάρχουν 260 χιλιάδες που ήδη ατμίζουν, εκ των οποίων το 70% ατμίζει αποκλειστικά, ενώ το 83% ατμίζει καθημερινά. Όσο για τις πωλήσεις, αυτές πραγματοποιούνται σ' ένα ποσοστό 70% μέσω των εξειδικευμένων καταστημάτων. Όσο δε για την ερχόμενη οκταετία, οι προβλέψεις μιλάνε για δεκαπλασιασμό των χρηστών, που σημαίνει ότι, και στη χώρα μας, το καπνίζειν δίνει σταθερά τη θέση του στο ατμίζειν.

Ένα τέτοιο προϊόν που έρχεται να μιλήσει στη λογική των καπνιστών και ατμιστών είναι και το Logic. Όπου logic καθότι συνδυάζει οικονομία και βρίσκεται παντού, ακόμη και στο ψιλικατζίδικο της γειτονιάς σου. Αλλά δεν σταματάει εκεί και τι θέλω να πω με αυτό.

Ένα από τα πράγματα που απωθεί μερίδα ανθρώπων (σε αυτούς συγκαταλέγομαι και εγώ), που είναι η μορφή των περισσοτέρων ηλεκτρονικών τσιγάρων, αυτή του «φουγάρου» ή της «γκουμούτσας» κατά το λαϊκό, έρχεται τώρα να ξεπεραστεί γιατί η νέα γενιά των προϊόντων της κατηγορίας λύνει και το αισθητικό πρόβλημα.

Πρέπει να το δείτε και θα καταλάβετε. Πρόκειται για ένα κομψό, stylish αντικείμενο που χωράει παντού και φορτίζει γρήγορα χωρίς να υστερεί σε διάρκεια. Πέρα όμως από όμορφο, που πολύ μας αρέσει η υψηλή αισθητική ειδικότερα σε όσα πράγματα συνοδεύουν την καθημερινότητά μας, δεν λερώνει και είναι πολύ εύκολο στη χρήση.

Οπότε φίλοι καπνιστές και ατμιστές, ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε την απλότητα και το υψηλής αισθητικής και απόδοσης νέο ηλεκτρονικό τσιγάρο.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM