autofill with page title
autofill with page lead

Η Ørsted, μία παγκόσμια εταιρεία "πράσινης" ενέργειας, συνεργάστηκε με την διαφημιστική Wieden+Kennedy and Tool για να δημιουργήσει μία ταινία με θέμα την κλιματική αλλαγή.

Ωστόσο, το διαδραστικό Home παρακινεί τους θεατές να συμπληρώσουν τρεις φράσεις και αναφορικά με το τι σημαίνει «σπίτι» γι’ αυτούς (σ.σ.: και δεδομένου ότι η αγγλική λέξη home έχει τη σημασία και της πατρίδας, αλλά και της οικογένειας).

«Σπίτι μου είναι…», «σπίτι μου είναι εκεί που νιώθω…», «σπίτι μου θα μπορούσε να είναι…» καλούνται να συμπληρώσουν οι θεατές και κάπως έτσι δημιουργούν το δικό τους φιλμ. Το εντυπωσιακό στην όλη ιδέα, είναι ότι ενώ μπορεί να φαίνεται κοινότοπη, η ταινία που τελικά καλούνται να παρακολουθήσουν οι θεατές καταλήγει απίστευτα δυνατή και συναισθηματική. Το φιλμ ξεκινάει με ευχάριστες, χαλαρωτικές εικόνες από διάφορα ειδυλλιακά τοπία –παιδάκια να παίζουν με τα κατοικίδια τους, ζευγάρια μπροστά σ’ ένα αναμμένο τζάκι, φίλοι που χαλαρώνουν στον καναπέ τους βλέποντας μια ταινία και τρώγοντας ποπ – κορν… Με την τεχνική του vocie over μια επίσης χαλαρωτική φωνή ακούγεται να επαναλαμβάνει τις τρεις φράσεις που αναφέρθηκαν στην αρχή. Αυτές οι ευτυχισμένες εικόνες στο σπίτι και στη φύση θα λάβουν τέλος σύντομα, καθώς εικόνες αρχείου από ακραίες καιρικές καταστροφές θα κατακλύσουν την οθόνη. Το νόημα πίσω από τις τρεις φράσεις με τον όποιο τρόπο επέλεξε να συμπληρώσει ο καθένας, ξαφνικά βρίσκεται σε απειλή. Το σπίτι δεν μοιάζει πλέον με ένα μέρος όπου θα μπορούσε να νιώσει κανείς ασφαλής, ή ευτυχισμένος και σίγουρα δεν είναι αυτό που θα ονόμαζε κανείς παράδεισο…

Το αποτέλεσμα είναι τρομακτικό και η συναισθηματική ένταση που προκαλεί στους θεατές συνδέεται με τις βαθύτερες αναμνήσεις που έχει κανείς για το σπίτι και φτάνει στο τέλος να συνδέεται με τα συναισθήματά μας για το μεγαλύτερο σπίτι μας, τον πλανήτη Γη

Φαίνεται τρομακτικό και η συναισθηματική απόκριση που συνδέεται με τους θεατές βαθιά αναμνήσεις του "σπιτιού", εξομοιώνεται με τα συναισθήματα του μεγαλύτερου σπιτιού μας: τον πλανήτη Γη. Η Ørsted πάντως δίνει ελπίδα, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία φαίνεται να προωθεί την πράσινη ενέργεια ως φθηνότερη σε σχέση με το πετρέλαιο και τα παράγωγά του. Τουλάχιστον, προάγει την ιδέα ότι η πράσινη ενέργεια είναι πλέον κάτι που μπορεί να συμβεί και ότι τουλάχιστον υπάρχουν επιχειρήσεις που εργάζονται έμπρακτα προς αυτή την κατεύθυνση.

ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΤΟ ΦΙΛΜ ΣΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ