Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο

Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
0
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter

Η Έβελυν Σιούπη είναι από τις πιο καταξιωμένες ενδυματολόγους στην Ελλάδα, έχει εργαστεί σε δεκάδες κινηματογραφικές, τηλεοπτικές και θεατρικές παραγωγές και έχει καταφέρει να δημιουργήσει την προσωπική της αισθητική και ταυτότητα. Κάποιες από τις περσόνες της έχουν γράψει ιστορία στην κινηματογραφική και τηλεοπτική ενδυματολογία. Η Γιολάντα Ραγιά του Δις Εξαμαρτείν, η Τζέλα Δελαφράγκα από «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», είναι δημιουργίες της. Με σπουδές στο London College of Fashion, ξεκίνησε να πειραματίζεται αρχικά με τη μόδα και αργότερα παρακολούθησε σεμινάρια ενδυματολογίας και κάπως έτσι ξεκίνησε την καριέρα της ως ενδυματολόγος. Από όλες αυτές τις παραγωγές η Έβελυν Σιούπη έχει αποκτήσει μία πολύ μεγάλη συλλογή από ρούχα, παπούτσια και αντικείμενα τα οποία μέχρι πρότινος τα έδινε προς ενοικίαση σε διάφορα βεστιάρια της πόλης.

 

Για να εξυπηρετήσει καλύτερα επαγγελματίες και ιδιώτες στην Ελλάδα και στην Κύπρο αποφάσισε να ανοίξει το πρώτο ηλεκτρονικό βεστιάριο στη Ελλάδα, το Madame Pelagie. «Είναι ο νέος σύγχρονος, εύκολος τρόπος επικοινωνίας με σκοπό την άμεση προσέγγιση σε οποιονδήποτε χρόνο», λέει. «Οι ιδέες προκύπτουν από τις ανάγκες μας, που διαμορφώνονται από τον τρόπο ζωής μας. Η έλλειψη χρόνου, οι οικονομικές δυσκολίες που απαιτούν νέους προσανατολισμούς και συνεργασίες προς όλες τις κατευθύνσεις. Το Madame Pelagie είναι το πρώτο online βεστιάριο και πρόκειται για μία συλλογική συνεργασία. Μπορείς να περιηγηθείς στο site της «Madame Pelagie», να ενημερώθείς, να αναπολήσεις παλιούς καιρούς και να πάρεις έμπνευση. Ό,τι σου αρέσει μπορείς να το αποκτήσεις άμεσα. Τα αντικείμενα και τα ρούχα που μπορείς να βρεις προέρχονται από τις δεκαετίες του 1920 έως και του 1990. Τα συλλεκτικά αντικείμενα είναι art nouveau, art deco και pop art».

 

 

Το Madame Pelagie απευθύνεται σε όλα τα τα θεατρικά σχήματα, σε μικρές θεατρικές ομάδες, σε θεατρικά μουσικά σύνολα, σε ερασιτεχνικές πειραματικές ομάδες, που λόγω οικονομικών δυσκολιών, η κατασκευή των κοστουμιών είναι απαγορευτική, σχολεία και ιδιώτες. «Λόγω της προσωπικής μου ιδιότητας και εμπειρίας, ως ενδυματολόγος, μπορώ να πραγματοποιήσω οποιαδήποτε μακέτα, η οποία θα εκτελεστεί άψογα και πιστά, με άριστα υλικά και άριστη κατασκευή. Αυτή είναι η προσωπική μου εγγύηση ως Εβελυν Σιούπη».

Μπορείς κάποιος να βρει αποκριάτικες στολές στο Madame Palagie ; «Τυπικές στολές όπως κολομπίνα, δεν έχουμε. Αλλά μπορεί οποιοσδήποτε να περιηγηθεί στο site, να αφήσει τη φαντασία και το χιούμορ του - που απαιτεί ένα ballmaske - και να δημιουργήσει την προσωπική και πρωτότυπη επιλογή του.Το θεωρώ πιο δημιουργικό από το να παρέχουμε τυπικές στολές, ζορό, μπαλαρίνας. Οι τιμές είναι πολύ αξιοπρεπείς και αντικειμενικές και υπάρχουν πολλές διακυμάνσεις, που εξαρτώνται από το χρόνο και την ποσότητα ενοικίασης. Προς το παρόν γίνονται μόνο ενοικιάσεις αλλά στα επόμενα σχέδια είναι και η πώληση».

 

Στην συλλογή της Έβελυν Σιούπη μπορείς να βρεις αντικείμενα από την πολύχρονη ενδυματολογική της δραστηριότητα και επιπλέον μπορείς να της παραγγείλεις να σου φτιάξει κάποιες από τις διάσημες περσόνες της. «Έχω συνεργαστεί με μεγάλες θεατρικές, κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές με σημαντικό καλλιτεχνικό ενδιαφέρον. Το «Κλάμα βγήκε από τον παράδεισο», «Αυστηρώς κατάλληλο», σε θεατρικά όπως το «Cinecitta», «Ποια Ελένη». Αυτά όμως ανήκουν στις εκάστοτε παραγωγές. Το copywrite όμως είναι δικό μου. Όποιος ενδιαφέρεται για μία «Τζέλα Δελαφράγκα» ή μία «Γιολάντα Ραγιά» ή μία «Ποια Ελένη» ή το παιδικό «Το σπάταλο τερατάκι», που παίζεται αυτή τη στιγμή - είναι πολύ εύκολο και γρήγορο να γίνει μία κόπια. Τα κοστούμια μου είναι τόσο χαρακτηριστικά, που θεωρώ ότι «καίγονται» -όπως λέμε – όταν χρησιμοποιηθούν και σε άλλα θεάματα! Προσωπική γνώμη, όμως. Όσο το ποιοι και ποιες τα έχουν φορέσει, ο κατάλογος είναι μεγάλος: Ντίνα Κώνστα, Αννα Παναγιωτοπούλου, Μίρκα Παπακωνσταντίνου, Κάτια Δανδουλάκη, Μαρία Καβογιάννη, και πολλοί άλλοι».

madamepelagie.com

 

Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter
Madame Pelagie: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό βεστιάριο Facebook Twitter

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ