Ο Θανάσιμος είπε στο Χάρο να πάρει τον παλιό του εαυτό

Ο Θανάσιμος είπε στο Χάρο να πάρει τον παλιό του εαυτό Facebook Twitter
Φωτ.: Freddie F.
0

Στην Ιερά Οδό που είναι το ραντεβού μας κόσμος πάει κι έρχεται νευρικός, η κίνηση είναι μεγάλη, κόρνες, μποριλιαρίσματα, φωνές, κι ο Θανάσιμος μας έχει στήσει 34 λεπτά επειδή είχε θέματα να λύσει με τους συγκατοίκους του.

Έρχεται φουριόζος και μας οδηγεί βιαστικά σε ένα υπόγειο στούντιο, χωρίς πολλά-πολλά, εκεί όπου γράφει κομμάτια συνεχώς και ασταμάτητα. Πατάει το play και οι ρίμες από το νέο του κομμάτι αναμιγνύονται με την υγρασία του χώρου και τα γκραφίτι στους τοίχους. «Δεν ταυτίστηκα ποτέ μου με καμία απ' τις διασημότητες, ακατάστατος δεν βάζω ποτέ μου προτεραιότητες, δεν πιστεύω σε θρησκείες και φανταστικές οντότητες, δεν πιστεύω στα γραπτά, έχουν πειραχτεί ενότητες».

Εδώ μέσα περνάει το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας φτιάχνοντας μουσική, αυτό που αγαπάει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. «Είναι ένας λόγος για να τσακώνομαι με τη γυναίκα μου» λέει, «με ρωτάει 'δεν είμαι τα πάντα για σένα; Γιατί έρχομαι πάντα δεύτερη; Γιατί να είναι πάντα πρώτη η μουσική;'. Κοιμάμαι ακούγοντας μουσική, ξυπνάω με μουσική, πηγαίνοντας στο σπίτι μετά από την πίεση στο στούντιο, 15 ώρες την ημέρα, βάζω πάλι μουσική για να με βγάλει από το mood που έχω μπει όλη μέρα. Είναι τα πάντα, θα πεθάνω χωρίς μουσική».

Η συνέχεια στο ΓΚΡΕΚΑ
Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

30 χρόνια μετά τον θάνατό του Κερτ Κόμπειν, δημοσιεύονται για πρώτη φορά ανέκδοτες οικογενειακές φωτογραφίες του

Μουσική / 30 χρόνια μετά: Ο Κερτ, η Κόρτνεϊ και η κόρη τους σε ανέκδοτες οικογενειακές φωτογραφίες

Πριν από τριάντα χρόνια ξεκίνησε η μεταθανάτια ζωή του αυτόχειρα ροκ σταρ, κατά την οποία η φήμη, η επιρροή και το νόημα των τραγουδιών του αποκτούν όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις.
THE LIFO TEAM
Μαουρίτσιο Πολίνι (1942-2024): Οι μεγάλες ηχογραφήσεις ενός θρυλικού πιανίστα της εποχής μας

Απώλειες / Μαουρίτσιο Πολίνι (1942-2024): Οι μεγάλες ηχογραφήσεις ενός θρυλικού πιανίστα της εποχής μας

Ο Ιταλός πιανίστας που καθόρισε τον μοντερνισμό, με σειρά ηχογραφήσεων έργων των Μπετόβεν και Σοπέν που σήμερα θεωρούνται κλασικές, πέθανε στα 82 του χρόνια.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το Μυστήριο 100 –Τα Ιερά Τραγούδια: Μια μουσική παράσταση για την Εαρινή Ισημερία

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / Μυστήριο 100 – Τα Ιερά Τραγούδια: Μια μουσική παράσταση για την Εαρινή Ισημερία

Το «Μυστήριο 100 – Τα Ιερά Τραγούδια» εστιάζει στα παραδοσιακά δρώμενα και τις τελετουργίες στην ελληνική μουσική και χορευτική παράδοση. Την επιστημονική και καλλιτεχνική επιμέλεια έχει ο Λάμπρος Λιάβας, καθηγητής Εθνομουσικολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
THE LIFO TEAM
Μια βραδιά με τα τραγούδια της Σωτηρίας Μπέλλου

Μουσική / Τα τραγούδια της Σωτηρίας συγκινούν ένα νέο κοινό

Μικρές ιστορίες που κυλάνε σαν νερό, μια φωνή που πατάει στη Μπέλλου χωρίς να τη μιμείται, κόσμος που δακρύζει ή κρατάει τον ρυθμό με το πόδι του. Ένας θρύλος είναι ζωντανός μπροστά μας χάρη στη Χριστίνα Μαξούρη, στη σκηνή του ΠΛΥΦΑ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cutthroat

Μουσική / Το νοσταλγικό ραπ των Θεσσαλονικιών Cutthroat

Μια κολεκτίβα νέων καλλιτεχνών που πιστεύει πως η προώθηση της μουσικής ήταν πιο αποτελεσματική μέσω του Myspace και όταν τα CD μοιράζονταν χέρι με χέρι μόλις κυκλοφόρησε το «Perfect Blue», ένα ραπ άλμπουμ εμπνευσμένο από τα καρτούν και τα παιχνίδια των '90s και των '00s.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
CHECK 10 χρόνια σκοτεινών και χορευτικών ηλεκτρονικών ήχων από την Bedouin Records

Μουσική / 10 χρόνια σκοτεινών και χορευτικών ηλεκτρονικών ήχων από την Bedouin Records

Μια κουβέντα με τον Salem Rashid Skourlis, τον ιδρυτή της ανεξάρτητης δισκογραφικής εταιρείας ακραίου και ambient ηλεκτρονικού ήχου, έναν Έλληνα που ζει μεταξύ Τόκιο και Μπανγκόκ και διαπρέπει στο εξωτερικό.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Κ.atou: «Kάποιοι χαλάνε λεφτά για να βγουν έξω ένα βράδυ, μην τους το χαλάς»

Οι Αθηναίοι / Κ.atou: «Kάποιοι ξοδεύουν λεφτά για να βγουν έξω ένα βράδυ, μην τους το χαλάς»

Η DJ που έχει δει στο Ντιτρόιτ να ακούνε το set της δυο κουνέλια έμαθε πρόσφατα τι πάει να πει «τέκνο με κ», ενώ η πόλη που πιστεύει ότι έχει την καλύτερη ηλεκτρονική σκηνή τώρα δεν είναι το Βερολίνο. Έχοντας ταξιδέψει σε τόσα μέρη, είναι χαρούμενη που ζει στην Αθήνα, αλλά δεν μπορεί να μείνει στο κέντρο της.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ