Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter

Οι τελευταίοι Μασάι

1
Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel

Όταν συναντιούνται εκτός της περιοχής τους οι Μασάι εντοπίζουν ο ένας τον άλλον μέσα από μικρές λεπτομέρειες. Ένα βραχιόλι από χρωματιστές χάντρες ή ένα χαμένο μπροστινό δόντι μπορούν να χρησιμεύσουν ως μέσα αναγνώρισης. Η Namuncha, η κοινότητα των Μασάι στην Κένυα, βρίσκεται στην άκρη της περιοχής των Μασάι και τα μέλη της μερικές φορές αναφέρονται στους εαυτούς τους ως "οι τελευταίοι Μασάι". «Ακούγεται αστείο αλλά αυτός ο σαρκαστικός τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουν τους εαυτούς κρύβει και την δυσοίωνη προφητεία της εξαφάνισής τους, του υποβιβασμού των παραδόσεών τους σε κάτι αποκλειστικά γραφικό», λέει ο Γάλλος φωτογράφος Adrien Blondel.

Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel
Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel
Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel

«Έμεινα για λίγο χρόνο στην Namuncha πριν από οκτώ χρόνια. Είχα πάει εκεί για να τραβήξω φωτογραφίες για τους ίδιους στο πλαίσιο της προώθησης της περιοχής ως τουριστικής ατραξιόν. Επέστρεψα το 2016 με σκοπό να γυρίσω ένα ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους. Ο σκοπός αυτού του πρότζεκτ ήταν να καταγραφεί η καθημερινή τους ζωή, η κουλτούρα και οι παραδόσεις τους που απειλούνται από την αδυσώπητη παγκομσιοποίηση. Ταυτόχρονα έκανα και αυτή τη σειρά φωτογραφιών θέλωντας να δείξω ότι οι Μασάι είναι ήσυχοι άνθρωποι που θέλουν να συνεχίσουν να ζουν έχοντας τη δική τους αντίληψη του χρόνου και αγωνίζονται να κρατήσουν τις παραδόσεις τους ζωντανές παρά την σιωπηλή αλλά συνεχόμενη απειλή της ισοπέδωσης του πολιτισμού τους».

Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel
Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel
Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel


Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel

Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel
Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel


Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel

Οι τελευταίοι Μασάι Facebook Twitter
©Adrien Blondel

Oι φωτογραφίες παραχωρήθηκαν στο LIFO.gr από τον δημιουργό τους για αποκλειστική χρήση.

Δείτε περισσότερα από τον Adrien Blondel εδώ.

1

Μερόπη Κοκκίνη

Η Μερόπη Κοκκίνη γεννήθηκε στην Κύπρο. Άρχισε να δημοσιογραφεί στο περιοδικό «01». Ανήκει στην συντακτική ομάδα της LIFO.
Email: [email protected]
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα για τις ελληνικές επινοήσεις που λύνουν καθημερινά προβλήματα

Φωτογραφία / Travelogue: Ένα φωτογραφικό λεύκωμα αφιερωμένο στις λαϊκές ευρεσιτεχνίες

Μια πρωτότυπη συλλογή DIY κατασκευών από «ανώνυμους» designers, από διάφορα σημεία της Ελλάδας, που δίνουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα και ανάγκες, «πατέντες» με τις οποίες συνυπάρχουμε εδώ και χρόνια χωρίς απαραίτητα να το συνειδητοποιούμε.
M. HULOT
Ο κόσμος μας μέσα απο τα βραβεία του World Press Photo 2024

Φωτογραφία / Ο κόσμος μας μέσα από 28 βραβευμένες φωτογραφίες του World Press Photo 2024

Αντιπροσωπεύοντας τις πιο προβεβλημένες αλλά και παραγνωρισμένες ιστορίες, τα βραβευμένα έργα στρέφουν το βλέμμα σε μερικά από τα πιο σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα.
THE LIFO TEAM
Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

1 σχόλια