Η Pepsi επιστρατεύει τη Σίντι Κρόφορντ για το διαφημιστικό σποτ του Super Bowl

Η Pepsi επιστρατεύει τη Σίντι Κρόφορντ για το διαφημιστικό σποτ του Super Bowl Facebook Twitter
H Cindy Crawford στη διαφήμιση της Pepsi του 1992.
0

Σε μία προσπάθεια να κερδίσει την ποπ αίγλη της και την απήχησή της στις μάζες η Pepsi ετοιμάζει ένα διαφημιστικό σποτ που θα παίξει στο πλαίσιο του Super Bowl και στο οποίο θα πρωταγωνιστούν διασημότητες που συνέδεσαν το όνομά τους με το δημοφιλές αναψυκτικό, τουλάχιστον όπως έγινε γνωστό την Τετάρτη.

Μεταξύ αυτών των διασημοτήτων και το σούπερ μόντελ των 90s Σίντι Κρόφορντ, η παρουσία της οποίας υπήρξε καταλυτική σε ένα από τα πρώτα διαφημιστικά σποτάκια του αναψυκτικού. 

Tο υποτονικό αποτέλεσμα και η όχι η ιδιαίτερα μεγάλη απήχηση της διαφήμισης με την Kendall Jenner, οδήγησε τους διαφημιστές στην παλιά, καλή συνταγή διαφήμισης του αναψυκτικού που υπήρξε συνώνυμο της ποπ κουλτούρας.

Το 30 δευτερολέπτων σποτάκι θα έχει τον τίτλο «Αυτή είναι η Pepsi» και θα κρύβει μια αναφορά στην αξεπέραστη εμφάνιση του μοντέλου στη διαφήμιση του 1992, στην οποία εμφανιζόταν με κοντό τζιν σορτσάκι και λευκό τοπ, κάνοντας δυο μικρά αγόρια να παραμιλάνε από τη σέξι εμφάνιση της. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, στο ίδιο αυτό σποτάκι ένα μικρό πέρασμα θα κάνει και ο γιος της Σίντι Κρόφορντ, Πρίσλεϊ Γκέρμπερ

 

H διαφήμιση της Pepsi με την Cindy Crawford, 1992

Από την εταιρεία δεν έγιναν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για το δημιουργικό κομμάτι του σποτ ή για τις άλλες διασημότητες που αναμένεται να εμφανιστούν σε αυτό. Και κοιτώντας πίσω στα χρόνια δεν είναι λίγα τα αστέρια που διαφήμισαν το προϊόν μεταξύ των οποίων η Μπιγιόνσε, η Μαντόνα, η Τίνα Τέρνερ, η Νίκι Μινάζ και φυσικά ο πρόωρα χαμένος «βασιλιάς της ποπ» Μάικλ Τζάκσον.

Στο μεταξύ, εμπλοκή στο προωθητικό μάρκετινγκ του αναψυκτικού σίγουρα θα έχει και ο Τζάστιν Τίμπερμπλεϊκ, αλλά αυτό είναι ό,τι γνωρίζει κανείς για τη συμμετοχή του μέχρι τώρα.

Η Pepsi επιστρατεύει τη Σίντι Κρόφορντ για το διαφημιστικό σποτ του Super Bowl Facebook Twitter
H διαφήμιση της Pepsi με την Tina Turner και τον David Bowie τη δεκαετία του 80.
Η Pepsi επιστρατεύει τη Σίντι Κρόφορντ για το διαφημιστικό σποτ του Super Bowl Facebook Twitter
Διαφήμιση της Pepsi με τον «βασιλιά της ποπ» Michael Jackson.

Και φυσικά δεν είναι ότι το brand δεν επιχείρησε να επενδύσει στην εικόνα νεότερων σελέμπριτις μεταξύ των οποίων και η Κένταλ Τζένερ. Ωστόσο, το υποτονικό αποτέλεσμα και η όχι η ιδιαίτερα μεγάλη απήχηση -σίγουρα μικρότερη από αυτή που το νεαρό μοντέλο έχει στα social media-, οδήγησε τους διαφημιστές στην παλιά, καλή συνταγή διαφήμισης του αναψυκτικού που υπήρξε συνώνυμο της ποπ κουλτούρας: ακριβώς αυτός είναι και ο λόγος που απευθύνεται στις παλιές δόξες, ως μέρος της νέας παγκόσμιας καμπάνιας που φέρει τον τίτλο «Γενιές της Pepsi», ενώ από το σχετικό δελτίο Τύπου περιγράφεται ως «μια γιορτή στην πλούσια ιστορία του αναψυκτικού σε σχέση με την ποπ κουλτούρα τα τελευταία 120 χρόνια».   

 

H διαφήμιση της Pepsi με την Kendall Jenner

Στο μεταξύ, οι εκπρόσωποι της PepsiCo αρνήθηκαν να αποκαλύψουν την εταιρεία που θα «τρέξει» τη διαφήμιση του Super Bowl, αλλά οι άνθρωποι που είναι εξοικειωμένοι με τον χώρο , δήλωσαν ότι αυτή τη φορά τον λογαριασμό του brand χειρίστηκε το πρακτορείο της PepsiCo, "Creators". 

«Δεδομένου ότι η επωνυμία μας δημιουργήθηκε πριν από περίπου έναν αιώνα, η Pepsi αναζήτησε ένα νεανικό πνεύμα και πρόσωπα της νέας γενιάς για να επικοινωνήσουν το προϊόν», εξήγησε ο Chad Stubbs, επικεφαλής marketing για το εμπορικό σήμα Pepsi στη Βόρεια Αμερική.

«Το 2018 θα είναι το έτος μέσα στο οποίο θα γιορτάσουμε το παρελθόν, αλλά θα αγκαλιάσουμε και το μέλλον, υπενθυμίζοντας πάντα στους καταναλωτές να κάνουν ό, τι αγαπούν και να μην ξεχνούν να κάνουν έστω και για λίγο τη χαρά και τις ωραίες στιγμές μέρος της ζωή τους».

 

Teaser του νέου διαφημιστικού της Pepsi με την Cindy Crawford

Με στοιχεία από Αdage.com

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM