Άντρες που ντύνονται και ζουν σαν σκύλοι: Μία ανερχόμενη τάση της ΒDSM κοινότητας

Μέλη της κοινότητας των "puppies" για πρώτη φορά μιλούν ανοιχτά για έναν προσανατολισμό που δεν έχει να κάνει μόνο με το σεξ, αλλά και τον τρόπο που αντιμετωπίζει κανείς τη ζωή

Ι wanna be your dog: τα ανθρώπινα κουτάβια υποστηρίζουν ότι είναι όπως όλοι οι άνθρωποι εκεί έξω και διεκδικούν τον ίδιο σεβασμό.

 

Είναι εύκολο να βάλουμε τα γέλια βλέποντας έναν ενήλικα ντυμένο με latex κοστούμι σκύλου. Είναι εύκολο να χλευάσουμε κάποιον που στα 40 του ντύθηκε κουτάβι και θέλει να παίζει με τα παιχνίδια του σκύλου. Είναι εύκολο, γιατί ο χλευασμός καλύπτει το πόσο ξένο μπορεί να φαίνεται όλο αυτό ή το πόσο άνετα αισθανθήκαμε σε κάποια φάση της ζωής μας, παριστάνοντας το κουτάβι. 

 

Ή μήπως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά; "Η μυστική ζωή των ανθρώπινων κουταβιών" - εκτός από ντοκιμαντέρ πλέον - είναι μία γεμάτη κατανόηση προσέγγιση, σε έναν κόσμο, μία κοινότητα για την ακρίβεια  που ξεκίνησε ως παρακλάδι της σαδομαζοχιστικής κοινότητας και τα τελευταία 15 χρόνια έχει γίνει τάση και πεδίο δόξης λαμπρό για όσους αναζητούν κάποιον με την ίδια ιδιαιτερότητα.  Τα "κουτάβια" μπορεί να είναι στρέιτ ή γκέι, αλλά να αγαπούν τα εκκεντρικά δερμάτινα ρούχα, τις φόρμες, τα χάδια στην κοιλιά και τα γαργαλητά στ' αυτιά, να τρώνε και να πίνουν από μπολ, ακριβώς, όπως θα έκανε ένας σκύλος και φυσικά πολύ συχνά επιδιώκουν σχέσεις με "αφεντικά", δηλαδή, με ανθρώπους δεσποτικούς, που μπορούν να χειριστούν ένα "κουτάβι".

 

Στο ντοκιμαντέρ παρελαύνουν "κουτάβια" με τα "αφεντικά" τους, εξηγώντας την νέου τύπου οικειότητα που αναπτύσσεται σ' αυτές τις σχέσεις
 

 

Στο ντοκιμαντέρ "Secret Life of the Human Pups", οι τηλεθεατές παρακολουθούν τον Τομ, να μιλά στην κάμερα με δερμάτινη μάσκα σκύλου, ενώ παρουσιάζονται και άλλοι του είδους να βολτάρουν στο Λονδίνο με ακριβώς ό,τι περιλαμβάνει μια βόλτα σκύλου, πηδώντας για να πιάσουν κάποια λιχουδιά και κάνοντας "χάδια" στα αφεντικά τους ή απλώς κουνώντας μηχανικές ουρές, από τη χαρά τους.

 

Και τελικά τι είναι όλο αυτό; Σύμφωνα με όσους μιλούν στο ντοκιμαντέρ - "αφεντικά" και σκύλους" - το μυστικό είναι στο να κρατήσει κάποιος τα δομικά στοιχεία της συμπεριφοράς από το αρχετυπικό πρότυπο του σκύλου: την πίστη στη συντροφικότητα, τη υποταγή, την αιώνια φιλία. Τα "κουτάβια" ισχυρίζονται ότι απ' όλο αυτό που κάποιος μπορεί να αντιμετωπίσει ως ακρότητα ή παρέκκλιση, εισπράττουν τεράστια ικανοποίηση από την προστασία και την αγάπη με την οποία περιβάλλουν τα "αφεντικά" τους. Σε τέτοιες δόσεις που αν δουν κάποιον να πλησιάζει, μπορούν απλώς να σηκώσουν τον τόπο από τα γαβγίσματα. 

 

"Τώρα πια είναι αποδεκτό να είσαι γκέι, να είσαι στρέιτ, να είσαι μπαϊσέξουαλ ή τρανς. Αυτό που θέλουμε είναι να είναι αποδεκτό και το να θέλεις να υπάρχεις έτσι, ως κουτάβι. Στόχος μας δεν είναι να προκαλέσουμε τη θλίψη του κόσμου"

Και φυσικά υπάρχει και το σεξ: "Πολύ συχνά το να ντύνεται κάποιος κουτάβι είναι μέρος μίας ευρύτερης σεξουαλικής πρακτικής που περιλαμβάνει δερμάτινα ή λαστιχένια κοστούμια και φυσικά σαδομαζοχιστικά αξεσουάρ. Όμως, εδώ είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Πολύ συχνά, ο κόσμος οδηγείται στο συμπέρασμα ότι ντυνόμαστε έτσι μόνο και μόνο για το σεξ. Ή μας ρωτούν απαίσια πράγματα για το αν συνηθίζουμε να κάνουμε σεξ με σκύλους. Όμως, καμία σχέση. Οι περισσότεροι από εμάς νιώθουμε οικογένεια με το "αφεντικό" μας, είναι η οικογένεια μας, εκεί που ανήκουμε. Υπάρχουμε για να προσέχουμε ο ένας τον άλλον", λέει ο Τομ στο ντοκιμαντέρ. Ο ίδιος εξηγεί ότι πρόκειται για κάτι περισσότερο από ένα κοστούμι και μερικά επιφανειακά παιχνίδια εξουσίας, είναι σα να σου δόθηκε η άδεια να συμπεριφέρεσαι με έναν απολύτως φυσικό, ίσως και πρωτόγονο τρόπο. "Δεν ανησυχείς για τα χρήματα, το φαγητό ή τη δουλειά", λέει, ενώ ο ίδιος εργάζεται ως μηχανικός. "Είναι απλώς ένας τρόπος να απολαύσεις την παρέα του άλλου σε ένα πολύ απλοϊκό επίπεδο".

 

 

Σε αυτό συμφωνεί και ο Ντέιβιντ, συγγραφέας, ότι, με λίγα λόγια η κοινότητα των "κουταβιών" είναι μια απόδραση από τον κόσμο της υπερανάλυσης και της πολυπλοκότητας. Είναι ένας συναισθηματικός κόσμος, φτιαγμένος από ένστικτο και όχι από λέξεις. "Μόνο που σ' αυτή την περίπτωση, μέσα σε κάθε κουτάβι υπάρχει ένας άνθρωπος. Όλο αυτό είναι ένα κομμάτι της ταυτότητας μου, μόνο ένα κομμάτι, όμως. Γιατί είμαι επίσης και χορτοφάγος, παίζω πιάνο, έχω κι άλλες ασχολίες. Για παράδειγμα σήμερα φύτευα ντομάτες στον κήπο μου. Θέλω να πω, μπορώ να ζήσω για μήνες, χωρίς να μπω στην σφαίρα των κουταβιών", εξηγεί.

 

Είτε φαίνεται κάπως kinky είτε απλώς αποτελεί μία μόδα που θα περάσει, η κοινότητα των "κουταβιών" διεκδικεί αναγνώριση και όχι περίεργα βλέμματα σε κάθε της έξοδο. "Τώρα πια είναι αποδεκτό να είσαι γκέι, να είσαι στρέιτ, να είσαι μπαϊσέξουαλ ή τρανς. Αυτό που θέλουμε είναι να είναι αποδεκτό και το να θέλεις να υπάρχεις έτσι, ως κουτάβι. Στόχος μας δεν είναι να προκαλέσουμε τη θλίψη του κόσμου. Είμαστε ακριβώς το ίδιο με όλους τους ανθρώπους που κυκλοφορούν εκεί έξω", καταλήγει ο Καζ, ένας άλλος της κοινότητας των κουταβιών.

 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην Guardian. Μτφρ. Χ.Γ.

28 Σχόλια
12
avatar
Ανώνυμος/η 1.6.2016 | 13:21
Δε διαφωνω να κανεις αυτο που σου αρεσει και σε εξιταρει στην ερωτικη σου ζωη οτι και αν ειναι αυτο,ομως για ποιο λογο να το δημοσιοποιεις?και δεν εννοω το οτι βγαινουν και μιλανε στη καμερα εννοω το οτι βγαινουν στο δρομο...οτι κανεις κρατα το για τον εαυτο σου...τα φετιχ μας δε χρειαζεται να τα δειχνουμε στο κοσμο,στο δρομο και οπουδηποτε μπορουν να μας δουν και παιδια!
puzzler 3.6.2016 | 05:40
Μάλλον το φετίχ τους είναι ακριβώς αυτό, το να τους βλέπουν δηλαδή.
Αλιόσα 1.6.2016 | 13:59
"η κοινότητα των "κουταβιών" διεκδικεί αναγνώριση και όχι περίεργα βλέμματα σε κάθε της έξοδο"
Πώς γίνεται να διεκδικούν να μην τους κοιτάζουν περίεργα; Κι όσοι τους κοιτάζουν περίεργα είναι κουταβο-φοβικοί;

"Είναι εύκολο, γιατί ο χλευασμός καλύπτει το πόσο άνετα αισθανθήκαμε σε κάποια φάση της ζωής μας, παριστάνοντας το κουτάβι." Προς τί ο πληθυντικός;
Όντως θυμάμαι όταν ήμουν τριών και γάβγιζα για πλάκα... Δηλαδή ο χλευασμός δείχνει ανασφάλεια κρυφο-κούταβικά απωθημένα; Ρε θα μας τρελάνετε;;
avatar
ΜΠΟΣΚΟ 4.6.2016 | 01:11
Φερόμενε, τα σπας! Άκου κουταβο-φοβικοί...
χαχαχαχαχαχ
avatar
fal_prin 2.6.2016 | 12:10
live and let live
πολύ ωραία επιχειρήματα έχετε όλοι.
"ο κόσμος το έχει χάσει"
"ανασφάλειες"
"ραντεβού με ψυχίατρο"
έχετε να επισυνάψετε κάποια επιστημονική μελέτη δημοσιευμένη σε έγκριτο περιοδικό, που να τα συνδέει μέσω αντικειμενικών κλινικών ερευνών ή έτσι απλά χλευάζουμε χωρίς να κοιτάμε τα δικά μας;
πλουραλισμός, σώζει νευρώνες. try it at home
Αλιόσα 2.6.2016 | 13:07
Έχεις δίκιο.
Ας κοιτάξει ο καθένας την ουρά του.

"πλουραλισμός, σώζει νευρώνες. try it at home"
;
can you exlain;;

(Α, ρε Ιονέσκο που να ήξερες... Τι ρινόκεροι και βλακείες... Εδώ έχουμε κουτάβ-ανθρώπους με δικηγόρους...!)
avatar
fal_prin 2.6.2016 | 14:38
ομολογώ, το αστείο ήταν εύστοχο.Όπως και ο Ιονέσκο, πάντα επίκαιρος.
I will explain.
αν κάνετε μια αναζήτηση σε σελίδες που φιλοξενούν επιστημονική βιβλιογραφία (scopus, sciencedirect ή και google scholar) με λέξεις κλειδιά, όπως fetish, mental disorder κτλ μπορείτε να διαπιστώσετε αν υπάρχει όντως συσχετιση ανάμεσα σε φετίχ και τρέλα, ανασφάλειες κτλ.
Δεδομένα ή αν σας αρέσει η αγγλική, facts not assumptions.
Επομένως μέσω των αντικειμενικών επιστημονικών δεδομένων και της αποδοχής της διαφορετικότητας, απλά θα μπορέσετε να γλυτώσετε τον εγκέφαλο σας από την σύνθετη σκέψη που προϋποθέτει το μίσος και η κακώς εννοούμενη ειρωνία.
Ο εγκέφαλος, έχει πλαστικότητα μεν (μπορείτε να κάνετε μια αναζήτηση για τον όρο) αλλά και συγκεκριμένους νευρώνες (κύτταρα νευρικά). Οι τοξικές συμπεριφορές και τα επικριτικά κατάλοιπα ίσως να μην βοηθούν, τόσο σε πνευματικό όσο και σε ανατομικό επίπεδο καθώς η επανειλημμένα αρνητική σκέψη τείνει να εγκαθίσταται ως pattern.
Επομένως, με την απλή αποδοχή του πλουραλισμού δηλαδή της ποικιλότητας της ζωής, γλυτώνετε από όλα αυτά
είχα την εντύπωση ότι στον ρινόκερο εξέφραζε μια απέχθεια προς τον κομφορμισμό
avatar
johnzik 2.6.2016 | 16:17
Τhe mad took over the madhouse, κανονικά δηλαδή.

Από σήμερα λοιπόν αυτοπροσδιορίζομαι ως ρινόκερος και όποιος συλληφθεί να γελά πίσω ή και μπροστά από την πλάτη μου είναι άθλιος ρινοκεροφοβικός και δε θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα. Φτάνει πια με τους στενόμυαλους!!
avatar
fal_prin 2.6.2016 | 18:29
scopus, sciencedirect, googlescholar
πηγές για αναζήτηση επιστημονικών άρθρων
λέξεις κλειδιά: fetish, bdsm, mental disorder, mental health
Αν ξέρετε τον Ιονέσκο (που απροπό, ο ρινόκερος φορά σε κριτική στον κομφορμισμό) μπορείτε να αναζητήσετε δεδομένα σχετικά με τη συσχέτιση φετίχ και ψυχικών νόσων και να εντυπωσιαστείτε από την ενδεχόμενη μη συσχέτιση σχιζοφρένειας - φετίχ.
πλουραλισμός και νευρώνες: ενδεχομένως η μη εποικοδομητική κριτική χωρίς επιχειρήματα και ο ειρωνικός λόγος, να δημιουργούν ένα pattern νευρωνικών "διαδρομών" που εναλλακτικά θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε για ευτυχέστερες καταστάσεις, όπως η ανάγνωση κειμένων θεάτρου του παραλόγου, ή απλά ας ζήσουμε όλοι ήρεμοι και να κάνουν οι άνθρωποι ό,τι θέλουν, εφόσον φυσικά δεν παραβιάζουν τις δικές μας ελευθερίες και δικαιώματα
abide :)
Αλιόσα 2.6.2016 | 19:35
Χμ. Προσεξε να δεις φρασεις τις καθομιλουμενης οπως ''εχεις τρελαθει;'' ή το χεις χασει κλπ. πολλες φορες έρχονται αυθορμητα μπρος στον οιοδηποτε υπαρκτο παραλογισμο. Δεν συνδεω τον φετιχισμο με την τρελα αλλα εν προκειμενω οι τυποι θελουν εμφανως να αποδεκτουμε τον φετιχισμο τους ως στοιχείο της καθημερινης τους βιωτης και κοινωνικης συμπεριφορας. Το δε άρθρο προσπαθεί να δικαιολογήσει αυτην την συμπεριφορα με επιχειρήματα κοντολογης απιθανα (ολοι κρύβουμε ενα κουταβι (;). Εξ ου η αγανακτηση. Οχι αυτο καθαυτο με τον φετιχισμο που ετσι και αλλιως προυπαρχει ισως και αιωνες. Γις τον ιονεσκο ας πω συντομα πως ο σύγχρονος κομφορμισμος ειναι η πολυποικιλη και συχνα παλαβη μανια για διαφορετικοτητα οσο και αν ακούγεται παραξενο...
Αλιόσα 2.6.2016 | 20:43
Επισης δεν ξερω κατα ποσο ο δημοσιος φετιχισμος ως σταση ζωης πλεον εξακολουθει να ειναι φετιχισμος...
avatar
Ανώνυμος/η 24.6.2016 | 13:25
Γαβ,γαβ γαβ γαβαβαβ:
Γουφ. :/
Γρρρρρ..... :'(
ΤΣΟΛΙΑΣ 2.6.2016 | 12:19
Η τρέλα δεν πάει στα βουνά...
eumix 2.6.2016 | 15:41
Identity and gender politics "περιπτώσεις:"

Άνδρας 52 ετών "θέλει να είναι κοριτσάκι 6 χρονών" και ζευγάρι συνταξιούχων τον "υιοθετεί."

https://www.youtube.com/watch?v=dCVRrybYWNE

Γυναίκα "πιστεύει οτι είναι γάτα παγιδευμένη σε λάθος σώμα."
https://www.youtube.com/watch?v=5gWXwbToNpA


liberal politics on campus gone wild:

Cultural appropriation: Aν έχεις τζίβες "είσαι ρατσιστής." Αφροαμερικανή φοιτήτρια απαιτεί από λευκό φοιτητή με dreadlocks να μην έχει έτσι τα μαλλιά του επειδή "της κλέβει την κουλτούρα" και τον χτυπάει επειδή "αρνείται."
https://www.youtube.com/watch?v=BAwSFv8e8K4


H Germaine Greer που θεωρεί οτι οι "Transgender women are 'not women' " απαγορεύεται να μιλήσει (για άλλο θέμα) σε πανεπιστήμιο.

https://www.youtube.com/watch?v=7B8Q6D4a6TM
avatar
johnzik 2.6.2016 | 17:23
Άμα πεις όμως πως περιπτώσεις όπως του πενηνταδιάχρονου ή της γυναίκας γάτας είναι καραμπινάτες ψυχικές διαταραχές που χρήζουν θεραπείας, πιθανότατα φαρμακευτικής (όπως μάλλον και οι τρανστζέντερ), θα ακούσεις τα εξ αμάξης...
avatar
fal_prin 2.6.2016 | 18:36
τρανστζέντερ: gender dysphoria
ορθώς χρησιμοποιείτε τη λέξη μάλλον, καθώς η επιστημονική κοινότητα είναι ακόμα σε διάλογο σχετκά με το θέμα
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1054139X15001597
πως ορίζετε την καραμπινάτη ψυχική διαταραχή; ο "πάσχων" φέρει ταμπέλα με την κατά DSM-5 νόσο και πυρολοβολεί εξ αμάξης με καραμπίνα δίκανη;
Αλιόσα 2.6.2016 | 22:42
fal_prin. Σου απαντώ εδώ συνολικά. Ειλικρινά τώρα με τα μυνήματα σου φτάνεςι στο άλλο άκρο: Κατηγορείς τελικά εμάς για δυσανεξία στο διαφορετικό για μίσος ειρωνία κλπ, έστω και εάν φιλικά και καραμελωμένα προτείνεις να κάνουμε κάτι άλλο για να μην χαλάσουν... οι νευρώνες μας.. Κάνεις αυτο ακριβώς που μας ενοχλεί στο άρθρο: Προσπαθεί να επιβάλει κάτι ως ανεκτό (κατα βάθος όμως εννοεί φυσιολογικό) στις αντιλήψεις μας. Ξανα λέω με το φετίχ (σκύλος -υποταγή) δεν έχουμε πρόβλημα. Αλλά άν ο κος κουτάβης περιμένει στο ανσανσέρ κουν΄ντας την ουρά του και λέγωντας γαβ, έχοντας την απαίτηση να το αντιμετωπίσουμε ώς σκύλο αντιλαμβάνεσαι πως η παρότρυνση σου για ανοχή καταντά κάπως παράξενη (επιεικώς). Το θέατρο του παραλόγου κολλάει νομίζω γάντι: Ο ήρωας του Ιονέσκο παραμένει στο τέλος μόνος του ανάμεσα σε ρινόκερους διαλαλώντας πως αυτός θα μείνει άνθρωπος. Οι ρινόκεροι εδώ (τηρουμένων των αναλογιών βέβαια..) αντιπροσωπεύουν την ιδεολογία της ανεκτικότητας σε οτιδήποτε παλρόλογο δεν σε ενοχλεί άμεσα ακόμα και αν μέσα σου ξέρεις πως κάτι δεν πάει καλά. Οι ρινόκεροι στην παράσταση ΔΕΝ ενοχλούν τον ήρωα άμεσα. Απλά βλέπει τους γύρω του να κυλούν στον παραλογισμό ένας ένας και αρνείται να συμβιβαστεί. Αυτά.
Υ.Γ.: Γιατί τόσα link για το ¨αυτονόητο¨; Γιατί τόσες έρευνες και κλινικές ορολογίες να μας πέισεις για τί; Πως έχουμε ΕΜΕΙΣ πρόβλημα -γενικού αρνητισμου ή κατι τέτοιο(;)- που απορούμε με τους κύριους κουτάβιδες;;
Αλιόσα 2.6.2016 | 18:50
Η διαφορά βέβαια ειναι πως αυτοι εδω οι τυποι συμμετειχαν κανονικότατα στο pride των Βρυξελλών-αν κρινω απο τις φωτο... (ως περηφανα κουταβια προφανως)
βλαχάκι (το) 3.6.2016 | 17:01
Eumix (τρανφοβικός Νο1)

Λες:
"H Germaine Greer που θεωρεί οτι οι "Transgender women are 'not women' " απαγορεύεται να μιλήσει (για άλλο θέμα) σε πανεπιστήμιο."


Από την wiki:

Greer's position on transgender women has attracted controversy since 1997, when she unsuccessfully opposed the offer of a Newnham College fellowship to physicist Rachael Padman, arguing that Padman had been born male and should therefore not be admitted to a women-only college. In 2015 students at Cardiff University in Wales petitioned to stop Greer from speaking to the university on "Women & Power: The Lessons of the 20th Century", arguing that her views about transwomen were misogynist. Greer responded by reaffirming, during an interview with the BBC's Newsnight, that she does not regard transwomen as women.
THE LECTURE WENT AHEAD AS PLANNED.

Διά του λόγου του αληθές:
https://www.theguardian.com/books/2015/nov/18/transgender-activists-protest-germaine-greer-lecture-cardiff-university


johnzik (τρανφοβικός Νο2)

Λες:
"καραμπινάτες ψυχικές διαταραχές που χρήζουν θεραπείας, πιθανότατα φαρμακευτικής (όπως μάλλον και οι τρανστζέντερ)"



Need for Change

Persons experiencing gender dysphoria need a diagnostic term that protects their access to care and won’t be used against them in social, occupational, or legal areas.
When it comes to access to care, many of the treatment options for this condition include counseling,
cross-sex hormones, gender reassignment surgery, and social and legal transition to the desired gender. To get insurance coverage for the medical treatments, individuals need a diagnosis. The Sexual and Gender Identity Disorders Work Group was concerned that removing the condition as a psychiatric diagnosis—as some had suggested—would jeopardize access to care.

Part of removing stigma is about choosing the right words. Replacing “disorder” with “dysphoria” in the diagnostic label is not only more appropriate and consistent with familiar clinical sexology terminology, it also removes the connotation that the patient is “disordered.”

Ultimately, the changes regarding gender dysphoria in DSM-5 respect the individuals identified by offering
a diagnostic name that is more appropriate to the symptoms and behaviors they experience without jeopardizing their access to effective treatment options.

http://www.dsm5.org/documents/gender%20dysphoria%20fact%20sheet.pdf
avatar
johnzik 4.6.2016 | 00:31
βλαχάκι και πού να ακούσεις πως είμαι και "ισλαμοφοβικός"! Θα χάσεις πάσα ιδέα...
Πάντως νομίζω ότι κατάλαβα το σκεπτικό σου μέσα από όλον αυτόν τον αγγλικό χείμαρρο που με ανάγκασες να διαβάσω: Παίρνεις ένα υπαρκτό πρόβλημα, του αλλάζεις όνομα και, ως δια μαγείας, το πρόβλημα εξαφανίζεται! Απωρώ πώς δεν το σκέφτηκε κανείς άλλος ως τώρα.
Jerzy 2.6.2016 | 16:00
_Λοιπόν Μαξ, εγώ τώρα πάω στη δουλειά. Εσύ να είσαι καλό παιδί και σε παρακαλώ να καθαρίσεις-γλειμμένο το πάτωμα-να μαγειρέψεις και να πάρεις και τα ρούχα από το καθαριστήριο.

(Δε με χαλάει καθόλου η ιδέα απόκτησης ενός κουταβιού)
eumix 2.6.2016 | 17:26
Trans-spieces: απαιτείς να είσαι σκύλος ή γάτα και Τrans-racial: απαιτείς να είσαι αφροαμερικάνος ή αφροαμερικάνα (ενώ είσαι λευκός-ή)

http://www.theguardian.com/commentisfree/2015/jun/16/transracial-definition-destructive-rachel-dolezal-spokane-naacp

Ταυτόχρονα, φοιτητές κάνουν διαμαρτυρίες σε πανεπιστήμια για το τι αποκριάτικες στολές φοράνε κάποιοι στο halloween που είναι είναι politically incorrect, αλλιώς απαιτείς καθηγητές να απολυθούν επειδή έχουν την "λάθος" άποψη για ...αποκριάτικες στολές...

"Yale Lecturer Resigns After Email on Halloween Costumes"

http://www.nytimes.com/2015/12/08/us/yale-lecturer-resigns-after-email-on-halloween-costumes.html
avatar
johnzik 2.6.2016 | 18:23
Είναι το white privilege, αφού...
avatar
johnzik 2.6.2016 | 18:34
Αυστραλοπίθηκος
ανθρωπίδης
χόμο χάμπιλις
χόμο ερέκτους
χόμο σάπιενς
κουτάβι..
avatar
Ανώνυμος/η 2.6.2016 | 18:55
Δε με ενοχλεί τόσο το ότι συμβαίνει ενήλικες άνθρωποι κάνουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι και οκ σεβαστό .Μη μας το εμβαθύνεις τόσο όμως δε χρειάζεται καταντά απλα γελοιο .Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί οποιαδήποτε τέτοιου τύπου υποκουλτούρα θα πρέπει να επιβάλλεται ως αποδεκτή .Κάτι τέτοιους πιο παλία θα τους είχαν στο τρελάδικο ..
Αυτή είναι η πρόοδος μας ???
eumix 4.6.2016 | 14:50
BDSM Panel Workshop και επίδειξη "Puppy" BDSM στο Πανεπιστήμιο της Πολιτείας του Πόρτλαντ

https://www.youtube.com/watch?v=zXvC89-0PGA

https://www.youtube.com/watch?v=KdXAC-B3e7o



12