Αμηχανία στις Χρυσές Σφαίρες: Τι συνέβη όταν η Νάταλι Πόρτμαν έδειξε με μια μόνο φράση τι την ενόχλησε

Αμηχανία στις Χρυσές Σφαίρες: Τι συνέβη όταν η Νάταλι Πόρτμαν έδειξε με μια μόνο φράση τι την ενόχλησε Facebook Twitter
50

Η Νάταλι Πορτμαν κατάφερε χθες να κερδίσει μεγάλη προσοχή και πολλά συγχαρητήρια από τους χρήστες του Twitter καθώς την ώρα που κλήθηκε να παρουσιάσει το βραβείο για τον καλύτερο σκηνοθέτη στις Χρυσές Σφαίρες τόνισε με μια μόνο φράση την έλλειψη γυναικείας εκπροσώπησης στην κατηγορία.

Η σταρ ανακοίνωνε τον νικητή μαζί με τον σκηνοθέτη Ρον Χάουαρντ και όταν ήρθε η σειρά της να παρουσιάσει το βίντεο με τους υποψήφιους τόνισε ότι και οι πέντε ήταν άντρες.

Και το έκανε με τρόπο τόσο αιχμηρό και απλό που δεν θα μπορούσε παρά να κερδίσει τις εντυπώσεις:

 

Οι αντιδράσεις των Christopher Nolan (Dunkirk), Martin McDonagh (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri), Steven Spielberg (The Post), Ridley Scott (All the Money in the World) και του Guillermo del Toro ο οποίος τελικά κέρδισε για το The Shape of Water όταν άκουσαν την αιχμηρή ατάκα έγιναν viral.

Η αμηχανία εκφράστηκε με γκριμάτσες από τους σκηνοθέτες καθώς στην αίθουσα ακούστηκαν επιφωνήματα.

Guillermo del Toro

Martin McDonagh

Ridley Scott

Steven Spielberg

Christopher Nolan

Oscars News
50

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ινδία, Νεπάλ, Μπουτάν: Καταγράφοντας τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, την τεχνητή νοημοσύνη και όσα πρεσβεύει η «γκουρού» Βαντάνα Σίβα

Οθόνες / Δύο Έλληνες κινηματογραφιστές ψάχνουν στην Ινδία μια απάντηση για το μέλλον του πλανήτη

Ο Χρόνης Πεχλιβανίδης και η Μαρία Γιαννούλη ξεκίνησαν μια έρευνα σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και την «έξυπνη γεωργία», ταξίδεψαν σε Ινδία, Νεπάλ και Μπουτάν και συζήτησαν με τη διάσημη περιβαλλοντική ακτιβίστρια, Βαντάνα Σίβα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Οθόνες / Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Η ωραιότερη θερινή κινηματογραφική αίθουσα-ταράτσα της Πλάκας είναι έτοιμη να υποδεχθεί το κοινό έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας υπό τη νέα διαχείριση του Cinobo με ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα προβολών για όλο το καλοκαίρι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Οθόνες / Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Όταν μια μέρα συναντήθηκαν τυχαία στον δρόμο, ο Παπατάκης ήταν νηστικός δύο ημέρες. Ο Ζενέ έβγαλε από το πορτοφόλι του και του έδειξε, με περιφρόνηση, μια δεσμίδα χαρτονομισμάτων. Ο Παπατάκης θέλησε να του ρίξει μια γροθιά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Boy

Οθόνες / The Boy: «Δεν χαίρομαι όταν κυκλοφορεί μια ταινία μου, περισσότερο φοβάμαι»

Στο «Πολύδροσο» η σχέση μάνας και κόρης γίνεται ο καμβάς για μια ιστορία υπερβολικής αγάπης και τρυφερότητας, με ιμπρεσιονιστικά χρώματα και «παραμυθένια» μουσική. Παρότι μισεί τις συνεντεύξεις, μας μίλησε για τη νέα του ταινία.
M. HULOT
Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ