Σάλος με καμπάνια της H&M - Η φωτογραφία που κατηγορήθηκε για ρατσισμό

Σάλος με καμπάνια της H&M - Η φωτογραφία που κατηγορήθηκε για ρατσισμό Facebook Twitter
24

Η εταιρεία ενδυμάτων H&M ζήτησε συγγνώμη την Τρίτη, για μια διαφήμισή της στην οποία εμφανιζόταν ένα μικρό μαύρο αγόρι να φορά μια μπλούζα που έγραφε «η πιο κουλ μαϊμού στη ζούγκλα» (coolest monkey in the jungle) και ανακοίνωσε ότι αποσύρει το εν λόγω ρούχο από τα καταστήματά της.

«Όχι μόνο αποσύραμε τη διαφήμιση αλλά και το ρούχο», ανέφερε η H&M στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter.

Ωστόσο, η διαφήμιση είχε ήδη προκαλέσει επικρίσεις από πολλούς σταρ, οι οποίοι κατήγγειλαν ότι είναι ρατσιστική.

Ο Αμερικανός μπασκετμπολίστας ΛεΜπρόν Τζέιμς ανάρτησε στον λογαριασμό του στο Instagram ένα φωτομοντάζ που έδειχνε το αγόρι της διαφήμισης να φορά μια κορώνα.

«Ως Αφροαμερικανοί πρέπει πάντα να σπάμε τα στερεότυπα, να αποδεικνύουμε ότι οι άνθρωποι κάνουν λάθος και να εργαζόμαστε ακόμη πιο σκληρά για να αποδεικνύουμε ότι είμαστε μέλη της κοινωνίας, αλλά αυτό μας αρέσει γιατί τα οφέλη τελικά είναι τόσο ωραία!», πρόσθεσε ο σταρ του NBA.

Ο Καναδός τραγουδιστής The Weeknd, που το 2017 συνεργάστηκε σε δύο κολεξιόν με H&Μ, δήλωσε ότι δεν πρόκειται να το επαναλάβει.

«Ξύπνησα σήμερα το πρωί σοκαρισμένος και ντροπιασμένος από αυτή τη φωτογραφία. Είμαι βαθιά προσβεβλημένος και δεν θα πρόκειται να ξανασυνεργαστώ με την @hm», τόνισε.

Η σουηδική εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι κατανοεί πλήρως και συμφωνεί με την αντίδραση του The Weeknd.

«Λυπούμαστε βαθιά που τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία και επίσης μετανιώνουμε για το σλόγκαν», ενώ πρόσθεσε ότι θα φροντίσει να μην επαναληφθεί κάτι ανάλογο στο μέλλον.

Δεν είναι η πρώτη φορά που μια μεγάλη εταιρεία ένδυσης βρίσκεται σε ανάλογη κατάσταση.

Το 2014 η ισπανική εταιρεία Zara αναγκάστηκε να αποσύρει μια παιδική μπλούζα η οποία είχε πάνω της ένα κίτρινο αστέρι το οποίο έμοιαζε με αυτό που οι ναζί είχαν αναγκάσει τους Εβραίους να φορούν.

Τον Οκτώβριο η εταιρεία καλλυντικών Dove απέσυρε μια διαφήμισή της που θεωρήθηκε ρατσιστική.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ- AFP- Reuters

Διεθνή
24

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Αποζημιώσεις ύψους 38,3 εκατ. δολαρίων από την Chiquita για τα θύματα ακροδεξιάς οργάνωσης στην Κολομβία

Διεθνή / ΗΠΑ: Αποζημιώσεις ύψους 38,3 εκατ. δολαρίων από την Chiquita για τα θύματα ακροδεξιάς οργάνωσης στην Κολομβία

Η γνωστή εταιρεία με τις μπανάνες έχει παραδεχτεί πώς κατέβαλε προστασία στην ακροδεξιά παραστρατιωτική οργάνωση AUC από το 2001 ως το 2004, με αντάλλαγμα εγγυήσεις για την ασφάλεια των εργαζομένων της
NEWSROOM
Κύπρος: Το φαινόμενο Φειδίας- Πώς κατάφερε να βγει τρίτος με «όπλο» του τα social media

Διεθνή / Ευρωεκλογές 2024: Πώς η Κύπρος «υποκλίθηκε» στο φαινόμενο Φειδίας - Η δύναμη από τα social και η αγκαλιά με τον Ίλον Μασκ

Τέσσερις μήνες αφού ανακοίνωσε ότι κατεβαίνει στις ευρωεκλογές, ο Φειδίας έφτασε στο 20% - Το μότο «σας αγαπώ όλους», τα 2,6 εκατ. συνδρομητές στο YouTube και τα 5 αδέλφια - Μιλά στην κυπριακή διάλεκτο και σχηματίζει καρδιά α λα Ζωή Κωνσταντοπούλου
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ