Αρχαιολόγοι: Επιστολή διαμαρτυρίας προς το ΥΠΠΟΑ για τις παραιτήσεις

Αρχαιολόγοι: Επιστολή διαμαρτυρίας προς το ΥΠΠΟΑ για τις παραιτήσεις Facebook Twitter
1

Με ανοικτή επιστολή προς την ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, οι εργαζόμενοι στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Αθηνών διαμαρτύρονται για τις παραιτήσεις που ζητήθηκαν για το θέμα του αναβατορίου ΑμεΑ στην Ακρόπολη. 

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην επιστολή,  οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται «έντονα για την πρόσφατη επίθεση που υπέστησαν μέσω των δελτίων τύπου του ΥΠΠΟΑ, οι συνάδελφοι Ελένη Μπάνου, διευθύντρια της Εφορείας, και Σπύρος Προύσαλης, προϊστάμενος του Τμήματος Αρχαιολογικών Έργων και Μελετών της Εφορείας για το θέμα του αναβατορίου ΑμεΑ στην Ακρόπολη».

«Η Εφορεία είχε αμέσως και εγγράφως ενημερώσει για την προσωρινή διακοπή της λειτουργίας του αναβατορίου (5.11.2018), όταν διαπιστώθηκε εκτεταμένη πτώση λίθων από την υπερκείμενη του αναβατορίου περιοχή του τείχους», πληροφορούν οι εργαζόμενοι, γεγονός που όπως λένε «"ξεχνάει"» η ηγεσία του ΥΠΠΟΑ, όπως «"ξεχνάει" επίσης ότι την ευθύνη για την επισκευή του τείχους δεν είχε η Εφορεία, αλλά η αρμόδια Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακροπόλεως, η οποία ξεκίνησε άμεσα τις αναγκαίες ενέργειες, μετά από σύνταξη σχετικής μελέτης και τις ολοκλήρωσε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα (12.4.2019)» αναφέρει η επιστολή. 

«Ακολούθησε η πτώση του κεραυνού (17.4.2019), εξαιτίας της οποίας απαιτήθηκε τόσο η επισκευή του συνόλου της ηλεκτροδότησης της Ακρόπολης, όσο και των ηλεκτρικών πινάκων ανελκυστήρα και αναβατορίου», συνεχίζει η επιστολή, ενημερώνοντας παράλληλα ότι «οι εργασίες αυτές ολοκληρώθηκαν από την Εφορεία σε διάστημα περίπου ενός μήνα και στη συνέχεια το αναβατόριο τέθηκε σε λειτουργία (22.5.2019)». Επίσης, συμπληρώνουν, «η ηγεσία του ΥΠΠΟΑ ήταν συνεχώς ενήμερη για την πορεία των εργασιών, ενώ η Εφορεία είχε ταυτόχρονα ενημερώσει για τη διακοπή και την επανέναρξη λειτουργίας του αναβατορίου με σχετική ανάρτηση στο επίσημο site του υπουργείου».

 «Η επίθεση αυτή είναι η κορύφωση ενός πολέμου που δέχεται το τελευταίο διάστημα η Εφορεία, στον οποίο είναι πλέον προφανές ότι οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι ατεκμηρίωτες απόψεις βαραίνουν για το υπουργείο πολύ περισσότερο από τις προσπάθειες της Εφορείας», υπογραμμίζουν μεταξύ άλλων οι εργαζόμενοι.

«Η Εφορεία, σε όλες τις περιπτώσεις, είχε επιλέξει να απαντήσει, τηρώντας τους δεοντολογικούς κανόνες, ενημερώνοντας τους ιεραρχικά προϊστάμενους και την πολιτική ηγεσία.


Οι εργαζόμενοι στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Αθηνών:


- Στηρίζουμε τους συναδέλφους Ελένη Μπάνου και Σπύρο Προύσαλη στην απόφασή τους να μην υποβάλουν παραίτηση, όπως τους ζητήθηκε κατά τρόπο απόλυτα εξωθεσμικό και πέραν κάθε νόμιμης διαδικασίας.


- Ζητάμε από την πολιτική ηγεσία να αναθεωρήσει τη στάση της συνολικά προς την Εφορεία.


- Ευχαριστούμε τα συνδικαλιστικά όργανα για τη στήριξη και ζητάμε να συνεχίσουν να στηρίζουν έμπρακτα τους συναδέλφους και την Υπηρεσία σε περίπτωση που απαιτηθεί μεγαλύτερη κινητοποίηση.» καταλήγει η επιστολή.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ 

Culture
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

1 σχόλια
Η αλήθεια είναι ότι σε ένα χαλασμένο κράτος δεν είναι δυνατόν να λειτουργεί ένα αναβατόριο. Και σίγουρα δεν είναι ευθύνη δύο ανθρώπων/υπαλλήλων ώστε να γίνουν αποδιοπομπαίοι τράγοι.Αυτή η εμμονή του κράτους-επιχειρηματία-βιομηχάνου-τεχνικής εταιρείας και δεν συμμαζεύεται πρέπει να επιτέλους να γιατρευτεί. Γι' αυτό υπάρχει ο ιδιωτικός τομέας: για να παρέχει υπηρεσίες ποιότητας και εγκαίρως. Δεν μπορεί να αφήνεις έρμαιο της κρατικής γραφειοκρατίας την πιο βαριά βιομηχανία της χώρας, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΗΣ, λες και έχεις λεφτά για πέταμα ή δεν υπολογίζεις την δυσφήμιση και το ρεζίλι. Γιατί μας κάνει ρεζίλι διαγαλαξιακώς το να μην λειτουργεί ένα γαμω-αναβατόριο επειδή πέφτουν πετραδάκια ή επειδή ο υπάλληλος στο πρωτόκολλο είναι με αναρρωτική άδεια (λέμε τώρα).