10 ταινίες, 10 λόγοι να βρεθείς σε ένα θερινό σινεμά αυτό το καλοκαίρι

10 επιλογές για τα θερινά (και όχι μόνο) σινεμά Facebook Twitter
0

Στο μεταίχμιο ενός πενιχρού χειμώνα στις κλειστές αίθουσες και του καλοκαιριού που υπόσχεται αναπτέρωση εφάμιλλη της εξαιρετικής περσινής πορείας των ταινιών, καλλιτεχνικών και blockbusters, στα θερινά, ήρθε ο υπερηχητικός Τομ Κρουζ για να αποδείξει πως δεν πέρασε ούτε μια μέρα από τα ’80s.

Το Maverick έχει ξεπεράσει ήδη τα 200.000 εισιτήρια στην Ελλάδα (κοντεύει το ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε εισπράξεις διεθνώς) και το Jurassic World μπορεί να μην κυριαρχεί ακριβώς, αλλά άνοιξε λίγο την όρεξη για μία ακόμη νοσταλγική μάζωξη των παλιών πρωταγωνιστών στο original, καθώς και δεινόσαυρων απ’ όλα τα είδη σε υπερθέαμα καταστροφής.

Η ενισχυμένη δεκάδα των ταινιών που περιμένουμε στα μέσα του καλοκαιριού μέχρι και τις ζεστές πρώτες εβδομάδες του Σεπτεμβρίου περιλαμβάνει τα πάντα: παγκόσμιες πρεμιέρες, Μarvel και σταρ, οσκαρικά φιλμ που ποντάρουν στην επιθυμία του κοινού να τα απολαύσει κανονικά, στην αίθουσα δηλαδή, κωμωδίες και επανεκδόσεις, και μια πολυαναμενόμενη μεταφορά μαζικού μπεστ σέλερ.

10.

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΟΙ ΚΑΡΑΒΙΔΕΣ
25/8
«Μια ωδή στον φυσικό κόσμο και μια σπαρακτική ιστορία ενηλικίωσης που μας υπενθυμίζει πώς τα παιδικά μας χρόνια μάς καθορίζουν για πάντα και ότι η ανθρώπινη φύση κουβαλά αρχέγονα, βίαια μυστικά, απ’ τα οποία κανένας δεν μπορεί να ξεφύγει». Αν αυτή είναι η τονική περιγραφή του καρφωμένου στη δεκάδα των ευπώλητων εδώ και τρία συναπτά χρόνια εκδοτικού φαινομένου της δεκαετίας, φανταζόμαστε πόσο αυξημένες είναι οι προσδοκίες των φανατικών του μυθιστορήματος της Ντέλια Όουενς ‒ και η ιστορία λέει πως οι λάτρεις των βιβλίων γενικώς απογοητεύονται από τις κινηματογραφικές μεταφορές, εκτός ίσως από την περίπτωση του Ημερολογίου του Νίκολας Σπαρκς. Το τρέιλερ του Εκεί που τραγουδάνε οι καραβίδες, τουλάχιστον στα μάτια ενός από τους ελάχιστους που δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο, είναι γεμάτο με νύξεις μιας κατάφωρης αδικίας από το παρελθόν, ατμόσφαιρα θρίλερ σε επικίνδυνα ντεκόρ, ένταση και υπόσχεση πολλαπλών ανατροπών. Σκηνοθετεί η Ολίβια Νιούμαν, που έχει ελάχιστη τριβή με το σινεμά (First Match, για το Netflix), και πρωταγωνιστούν οι Άγγλοι Ντέιζι Έντγκαρ Τζόουνς της σειράς Normal People και Χάρις Ντίκινσον του επίσης τηλεοπτικού «Trust» και του επερχόμενου, βραβευμένο στις Κάννες, Τριγώνου της Θλίψης.

9.

Ο ΤΕΝΟΡΟΣ
21/7
Ενώ η δοκιμασμένη φόρμουλα του Θεέ μου, τι σου κάναμε; ξαναχτυπά με το τρίτο κινηματογραφικό επεισόδιο και τον Κριστιάν Κλαβιέ, πάντα στο τιμόνι του απαυδισμένου πατέρα, και το ισπανο-αργεντίνικο Official Competition έρχεται από το Φεστιβάλ Βενετίας με μια ιλαρή ματιά στην κλασική μονομαχία των φουσκωμένων εγωισμών ενός σταρ του σινεμά και μιας σαδίστριας σκηνοθέτιδας, με τους Αντόνιο Μπαντέρας και Πενέλοπε Κρουθ, ίσως η κομεντί (αναμεμειγμένη με inspirational συγκίνηση) του καλοκαιριού να είναι ο Τενόρος. Στη δυναμική κινηματογραφική σχέση ενός νέου που δουλεύει ως ντελίβερι και αγαπά τη ραπ με μια δασκάλα της όπερας, που απηχεί το 8 Mile και τον Ξεχωριστό Γουίλ Χάντινγκ, πρωταγωνιστεί ο MB14 που αναδείχτηκε από το γαλλικό «The Voice». Σκηνοθετεί ο Κλοντ Ζιντί ο νεότερος, γιος του θρυλικού δημιουργού κωμωδιών με τους τέσσερις Σαρλό, τον Λουί ντε Φινές και ενός Αστερίξ. Φιλοδοξεί να είναι η γαλλική dramedy απάντηση στο Coda, που με τη σειρά του διασκεύασε την Οικογένεια Μπελιέ.

8.

THOR: LOVE AND THUNDER
7/7
Μιλώντας για κωμωδίες, ο πανίσχυρος Θορ έχει χαλαρώσει στα χέρια του Τάικα Γουατίτι και πλέον διανύει κρίση μέσης ηλικίας, πρέπει να μαζέψει τα κομμάτια του μετά την υπέρ πάντων μάχη με τους Εκδικητές και να συγκεντρωθεί για να πολεμήσει τον Χασάπη, δηλαδή τον Κρίστιαν Μπέιλ που απειλεί όλους τους Θεούς. Ανασυντάσσεται με τη Βαλκυρία (την Τέσα Τόμπσον, που ήδη ζήτησε χίλια συγγνώμη γιατί άφησε να διαρρεύσει φωτογραφία από τα γυρίσματα), τον Κοργκ (ο Νεοζηλανδός σκηνοθέτης σε διπλά καθήκοντα) και την Τζέιν Φόστερ (Νάταλι Πόρτμαν), που φαίνεται να αλλάζει πίστα στην ταινία. Σε μια περίοδο που η Disney ρίχνει ακόμα περισσότερο το βάρος στην πλατφόρμα της με την κυκλοφορία του έπους των ΑntetokounΒros, Rise, και με την Pixar στρατευμένη στο καθήκον της να διατηρήσει, χωρίς προς το παρόν να εμπλουτίσει, τους δεσμούς με το ένδοξο παρελθόν (το Lightyear είναι το μεγάλο σε κλίμακα animation του καλοκαιριού, μαζί με τα Minions), η Marvel δεν ξεχνά πού χρωστά το όνομά της και μετά τον Dr. Strange δεν σταματά να βρίσκει λύσεις για να ενώσει τα κομμάτια του σύμπαντος που ολοκληρώθηκε, αλλά δεν φαίνεται να τελειώνει στον αιώνα τον άπαντα.

7.

Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
14/7
Ο εκ Δανίας Νορβηγός σκηνοθέτης Γιοακίμ Τρίερ κατόρθωσε το απίστευτο: μέσα σε δώδεκα υπέροχα γλυκόπικρα κεφάλαια γέμισε με ειλικρίνεια και ρεαλισμό μια εντελώς ρομαντική ιστορία, χωρίς να προσπεράσει την ονειροπόληση ή να αγνοήσει τις παύσεις, αυτούς τους απαραίτητους αναστεναγμούς μιας νέας γυναίκας που δεν ξέρει τι ακριβώς θέλει, διστάζει στην ιδέα της δέσμευσης και τη θέα της αγάπης, πλήττει και δέχεται πλήγματα από τις επιλογές, ανατρέπει ξαφνικά και αναθεωρεί μετ’ εμποδίων, βιώνοντας επώδυνα την αυτογνωσία, χωρίς να υποστεί γρατζουνιά στη διαδρομή τεσσάρων ετών από τη ζωή της. Η Άνι Χολ της Σκανδιναβίας, Ρενάτε Ρέινσβε, κέρδισε άξια το βραβείο για τον αξέχαστο ρόλο της Τζούλι και ο Τρίερ βρέθηκε υποψήφιος στα Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας και Σεναρίου, εξασφαλίζοντας την αγάπη των κριτικών της Νέας Υόρκης.

6.

SPENCER
21/7
Aλαφιασμένη, απότομη, ματαιόδοξη, τρυφερή και εγωίστρια, στριμωγμένη σε έθιμα χωρίς ήθος, η Νταϊάνα στο Σπένσερ του Πάμπλο Λαραΐν και της Κρίστεν Στιούαρτ είναι μια λαίδη για Όσκαρ ‒ και την τελευταία στιγμή πλασαρίστηκε στην πεντάδα των βραβείων, χάνοντας τελικά από την Τζέσικα Τσαστέιν. Τα όρια της ατίθασης, ερμητικής, ευάλωτης Κρίστεν Στιούαρτ που έχουμε δει στο σινεμά συγχέονται με την πάγια εικόνα του συμπαθούς «θύματος» και με χαρακτηριστικά της Νταϊάνα που γνωρίζουμε από τα χιλιάδες τηλεοπτικά αποσπάσματα και το αποτέλεσμα είναι μια καινούργια περσόνα, η Σπένσερ που αγνοούσαμε τόσα χρόνια και πιστεύαμε πως κανείς δεν μπορούσε να ξεθάψει από το μαυσωλείο της αδικημένης πριγκίπισσας. Ο Λαραΐν διέκρινε μια μεσοαστή γαλαζοαίματη που έχει κάνει ένα μεγάλο λάθος και βρήκε τρόπο να συμπτύξει δραματικά το ψυχικό της κόστος με την αίσθηση του επείγοντος και ένα εντελώς δικό του στυλ ιμπρεσιονιστικής, αλλά όχι αυθαίρετης αφήγησης που έχει κατακτήσει με το Νερούντα και την Τζάκι στο παρελθόν.

5.

Η ΧΑΜΕΝΗ ΚΟΡΗ
30/6
Στο σκηνοθετικό της ντεμπούτο η ηθοποιός Μάγκι Τζίλενχαλ γύρισε το μυθιστόρημα της Έλενα Φεράντε The lost daughter στις Σπέτσες και της φάνηκε καλή και πρακτική ιδέα να μεταφέρει τη δράση από την Ιταλία στην Ελλάδα, όπου μάλιστα επέστρεψε για την εγχώρια πρεμιέρα στο Open Air. Η πάλαι ποτέ Γραμματέας και Ρέιτσελ Ντος του Σκοτεινού Ιππότη, που κέρδισε το βραβείο Σεναρίου στη Βενετία και απέσπασε υποψηφιότητα στα Όσκαρ, όπως επίσης η Ολίβια Κόλμαν και η Τζέσι Μπάκλεϊ, συνέλαβε λεπτομέρειες ανάμεσα στις γραμμές του βιβλίου, έπιασε σωστά το κλίμα του νησιού και τη θερμοκρασία των χαρακτήρων και έστησε μια πολύπλοκη υπόθεση, πολύ πιο ενδιαφέρουσα από ό,τι υποδεικνύει το απατηλά ήρεμο ξεκίνημα. Από ένα σημείο κι έπειτα ακολουθεί την οδό ή, μάλλον, την ειδική διαδρομή του ψυχολογικού θρίλερ, που όμως δεν στηρίζει ανάλογα, ίσως ελλείψει πείρας: οι εντάσεις συχνά μένουν μετέωρες και οι εκρήξεις των περιφερειακών χαρακτήρων που δεν έχουν αναπτυχθεί επαρκώς φαντάζουν αυθαίρετες ή συμπληρωματικές, εκτός από εκείνες της Κόλμαν, η οποία έχει όλο τον χρόνο να ξεδιπλώσει τη σύνθετη αντίληψή της για το συναίσθημα με βάθος ψυχής και ποικιλία αντιδράσεων, όσο κι αν η πλοκή κόβει τον ειρμό του χαρακτήρα της με τα απανωτά φλασμπάκ.

4.

3000 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΜΟΝΗΣ
1/9
Κι ενώ όλοι περίμεναν τη Φουριόζα, ένα στοχευμένο σίκουελ του θριαμβευτικού, όπως αποδείχθηκε, Mad Max Fury Road, ο Τσιριγώτης στην καταγωγή Τζορτζ Μίλερ ξάφνιασε, θυμίζοντάς μας πως η καριέρα του περιλαμβάνει το Babe, το Happy Feet και το Lorenzo’s Oil. Διασκευάζοντας το διήγημα της dame Αντόνια Ντάφι, δήλωσε γοητευμένος από τη σχέση της μοναχικής, αντικοινωνικής καθηγήτριας με ένα τζίνι και στα 3000 Χρόνια Προσμονής, που έκαναν πρεμιέρα εκτός συναγωνισμού στο πρόσφατο Φεστιβάλ Καννών, δεν δίστασε να οπτικοποιήσει όλες τις περιπέτειες που οδήγησαν τον υπηρέτη των επιθυμιών σε μια άδικη και άτυχη φυλακή. Ο 77χρονος Αυστραλός δείχνει ενέργεια και όρεξη στις εικαστικά φορτωμένες σεκάνς που παραπέμπουν στις χίλιες και μία νύχτες των παραμυθιών, αλλά περιγράφει εκτεταμένα όσα κινηματογραφεί, φλυαρώντας αφηγηματικά σε μια ιστορία που λειτουργεί καλύτερα στα χαμηλόφωνα κεφάλαιά της και κυρίως στο γλυκόπικρο, εντελώς διαφορετικού τόνου φινάλε της. Η χημεία ανάμεσα στον Ίντρις Έλμπα και την Τίλντα Σουίντον ήταν ούτως ή άλλως παρακινδυνευμένη στα χαρτιά και σε αυτή την ακροβατική ρομαντική φαντασία έχουν τις στιγμές τους, μαζί με μια κρυφή λαχτάρα (το longing του τίτλου), αν και χάνονται σ’ έναν κυκεώνα οπτικής πληροφορίας, όχι πάντα φίνας.

3.

ATLANTIC CITY
Καλοκαίρι χωρίς επανεκδόσεις κλασικών ταινιών δεν νοείται. Πρόπερσι είχαν την τιμητική τους, ενώ πέρσι τα εισιτήριά τους υποχώρησαν έναντι της έκπληξης των ελληνικών ταινιών, που ωστόσο δεν θα βρουν εκτεταμένη διανομή φέτος, με εξαίρεση την Αγέλη Προβάτων και τα θαυμάσια Μαγνητικά Πεδία που συνεχίζονται. Κι ενώ έχουμε μικρό (Ο άγνωστος του εξπρές), μεσαίο (Υποψίες) και μεγάλο (Στη σκιά των 4 γιγάντων) Χίτσκοκ, τον Μπίλι Γουάιλντερ της Γκαρσονιέρας και του Μερικοί το προτιμούν καυτό, Πολάνσκι (Αποστροφή, Το μαχαίρι στο νερό) και Λόουζι (Έβα), Αντονιόνι, Μολιναρό, έναν Πίτερ Σέλερς από τα παλιά της Ealing αλλά και τον σπουδαίο Ίστγουντ από τις Γέφυρες του Μάντισον, καθώς και κάποιες που θυμόμαστε καλά, όπως το Κάτω από το ηφαίστειο και το Αφήνοντας το Λας Βέγκας, ο παραγνωρισμένος ρομαντικός Λουί Μαλ φαίνεται να τιμάται στα ελληνικά θερινά με μια άτυπη ρετροσπεκτίβα που περιλαμβάνει το Δείπνο μου με τον Αντρέ, το Αντίο Παιδιά, τη Φλόγα που τρεμοσβήνει και το Ασανσέρ για δολοφόνους. Ωστόσο στέκομαι στο Ατλάντικ Σίτι, το αριστούργημά του από το 1980 με τη Σούζαν Σαράντον στον ρόλο της σερβιτόρας με τα μεγάλα σχέδια, και τον Μπερτ Λανκάστερ ως Τζο, ο γκάνγκστερ που τελικά ήταν μικρότερος κακοποιός απ’ όσο παινευόταν. Απόηχος κομψής παρακμής, τέλειο πάντρεμα του Χόλιγουντ με γαλλική ματιά και τρομερές ερμηνείες που προτάθηκαν για Όσκαρ, αλλά έχασαν από τους Χέπμπορν - Φόντα της Χρυσής Λίμνης, και από τους Δρόμους της Φωτιάς και τους Κόκκινους στη σκηνοθεσία. Και να φανταστεί κανείς πως ο Μαλ είχε τα χρήματα πριν από το σενάριο και η τότε ερωμένη του Σαράντον πρότεινε ένα στόρι από τον Τζον Γκουέαρ λίγους μήνες πριν λήξει η επιδότηση!

2.

NOPE
25/8
«Τι είδες στο σύννεφο;» «Δεν είναι αυτό που νομίζεις!» Το δυναμικό τελικό τρέιλερ του Nope έβαλε φωτιά στο διαδίκτυο, άναψε και τη δική μας περιέργεια, λέει πολλά, αλλά δεν αποκαλύπτει τίποτα συγκεκριμένο, όπως συνηθίζει ο Μπάρι Τζένκινς της αφροαμερικανικής εμπειρίας Τζόρνταν Πιλ. Ξέρουμε πως ο πατέρας σκοτώθηκε από ιπτάμενα αντικείμενα που έπεσαν από τον ουρανό και τα δυο αδέλφια, ο Ντάνιελ Καλούγια και η Κίκι Πάλμερ, ψάχνουν απαντήσεις, μαζί με ειδικούς, σε ένα ράντσο στην καυτή και ανεμοδαρμένη μέση του πουθενά. Ο δημιουργός του θαυματουργού Τρέξε και του αξιοπερίεργα δύσκαμπτου Us γύρισε το νέο του μυστήριο με 65άρι φιλμ και τη βοήθεια του Χόιτε βαν Χοϊτέμα, ανοίγοντας τον ορίζοντα της ιστορίας σε ένα δίλημμα: μιλάμε για εξωγήινους ή για κόλπο κάτω από τη μύτη μας; Αναμφισβήτητα το μεγάλο tease του φετινού καλοκαιριού.

1.

BULLET TRAIN
4/8
Ανάμεσα στις οσκαρικές του δάφνες για το Κάποτε στο Χόλιγουντ και την πρωταγωνιστική του παρουσία στην επιστροφή του Ντέιμιαν Σαζέλ με την επική Βαβυλώνα, ο Μπραντ Πιτ δεν κάθισε με σταυρωμένα χέρια. Έκανε χρέη executive producer στο επίσης οσκαρικό Μινάρι, στη σάτιρα του Τζον Στιούαρτ Irresistible, στη λάτιν παραλλαγή του Μπαμπά της Νύφης, στο επερχόμενο Blonde με θέμα τη Μέριλιν και δόλωμα την Άνα ντε Άρμας, αλλά και στο ξεσκέπασμα του Χάρβεϊ Γουάινστιν από τη Μαρία Σρέιντερ στο She Said. Ωστόσο δεν τον είδαμε παρά μόνο στο διασκεδαστικό του cameo της Χαμένης Πόλης, μια φιλική ανταλλαγή με τη Σάντρα Μπούλοκ, που θα εμφανιστεί με τη σειρά της στο Bullet Train. Η Μπούλοκ είναι η Maria Beetle, αυτουργός του χάους που θα συμβεί μέσα στην υπερταχεία της δράσης από το Τόκιο στο Κιότο. Διότι ο έμπειρος και κουρασμένος δολοφόνος που υποδύεται ο Πιτ θέλει να εγκαταλείψει την ενεργό δράση, αλλά δεν τον αφήνουν οι περιστάσεις και μια βαλίτσα που πρέπει να διασωθεί με κάθε τρόπο. Τον «κάθε τρόπο» αναλαμβάνει ο Ντέιβιντ Λιτς που έχει υπογράψει τον John Wick και προφανώς ο Αμερικανός ηθοποιός βρήκε σε αυτόν μια καλή ευκαιρία για να χαλαρώσει σε μια περιπέτεια που έχει διασκεδαστική όψη ασιατικής βολίδας σε hi tech υαλοπωλείο.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Κλιντ Ίστγουντ έγινε 94 χρονών: Όλες οι ταινίες του μία προς μία

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Κλιντ Ίστγουντ έγινε 94 χρονών: Όλες οι ταινίες του μία προς μία

Ένας από τους μεγαλύτερους Αμερικανούς σκηνοθέτες, πιθανότατα το τελευταίο ευρέως αναγνωρίσιμο κινηματογραφικό είδωλο μιας άλλης εποχής, ο Κλιντ Ίστγουντ κλείνει σήμερα τα 94.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Ιστορίες Καλοσύνης»: Θριαμβευτική επιστροφή ή ανυπόφορο πισωγύρισμα για τον Λάνθιμο;

The Review / «Ιστορίες Καλοσύνης»: Θριαμβευτική επιστροφή ή ανυπόφορο πισωγύρισμα για τον Λάνθιμο;

O Γιάννης Βασιλείου και ο Λουκάς Κατσίκας είδαν τις «Ιστορίες Καλοσύνης» του Γιώργου Λάνθιμου και του Ευθύμη Φιλίππου και αναλύουν τα επιτεύγματα, αλλά και τις αστοχίες της ταινίας. Με καλοσύνη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Λάνθιμος, Furiosa και Γιάννης Σπανός στους κινηματογράφους από αύριο

Πολιτισμός / Λάνθιμος, Furiosa και Γιάννης Σπανός στους κινηματογράφους από αύριο

Η προκλητική ανθολογία του Γιώργου Λάνθιμου, η νέα συμφωνία δράσης του Τζορτζ Μίλερ, μια έκπληξη από τη Γαλλία και ένα ωραιότατο ντοκιμαντέρ για τον Γιάννη Σπανό στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Λώξη»: Μια ιστορία συμπερίληψης

Ζούμε, ρε! / «Λώξη»: Μια ιστορία συμπερίληψης

Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν με τους Δημήτρη Ζάχο και Θανάση Καφετζη, τους δύο δημιουργούς του ντοκιμαντέρ «Λώξη» ενώ ο συγγραφέας Θανάσης Τριαρίδης μοιράζεται την εμπειρία του από τη θεατρική ομάδα «Εν δυνάμει», μέλος της οποίας είναι και η Λωξάνδρα.
THE LIFO TEAM
Marcello Mio

Ανταπόκριση / Marcello mio: Η πιο meta ταινία του φετινού Φεστιβάλ Καννών

Διανύοντας τη δική της πορεία κάτω από τη σκιά της μητέρας της, Κατρίν Ντενέβ, και το φάντασμα του εξίσου διάσημου πατέρα της, η Κιάρα αποφασίζει να υποδυθεί τον Μαστρογιάνι και να βγει μόνη της στη σέντρα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
L'Amour Ouf

Ανταπόκριση / L'amour Ouf: Μία από τις χειρότερες ταινίες που έχουμε δει ποτέ στο διαγωνιστικό των Καννών

Αν την ταινία την είχε σκηνοθετήσει οποιοσδήποτε Αμερικανός και όχι ο Γάλλος Ζιλ Λελούς, όχι μόνο στις Κάννες δεν θα είχε ταξιδέψει αλλά δεν θα την είχε δει κανείς μας πουθενά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Parthenope

Ανταπόκριση / Parthenope: Η υπερβολή δεν είναι ποτέ αρκετή για τον Σορεντίνο

Στο πρόσωπο της grande bellezza που ανακάλυψε, της αποθεωτικά φωτογενούς 27χρονης Τσελέστε Ντάλα Πόρτα, ο Ιταλός δημιουργός συγκεντρώνει τα αντιφατικά του αισθήματα για τη γειτονιά της μνήμης του, τη Νάπολη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τζία Ζάνγκε, ο εθνολόγος της κινεζικής συνείδησης

Ανταπόκριση / Τζία Ζάνγκε, ο Κινέζος εθνολόγος του σινεμά

Με το «Caught by the Tides», ο κορυφαίος σκηνοθέτης της Κίνας καταγράφει τις συντριπτικές αλλαγές στη χώρα μέσα από τον ποιητικό φακό του. Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος τον συνάντησε στις Κάννες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Γιατί δεν μου άρεσε το «Megalopolis» του Κόπολα»

The Review / «Γιατί δεν μου άρεσε το Megalopolis του Κόπολα»

Πόσα λεπτά χειροκροτούσαν όρθιοι οι θεατές και γιατί δεν έχει απολύτως καμία σημασία; Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Τάσος Μελεμενίδης συζητούν για τη φιλόδοξη νέα ταινία του Φράνσις Φορντ Κόπολα που έκανε την πρεμιέρα της στις Κάννες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ