Μελία Κράιλινγκ: «Δεν έχω δει ανθρώπους να δουλεύουν πιο σκληρά από τους Έλληνες ηθοποιούς» Facebook Twitter
Η Μελία Κράιλινγκ θα πρωταγωνιστήσει στη μυθιστορηματική σύνθεση του Τάσου Αθανασιάδη «Οι Πανθέοι», που θα προβληθεί από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Φωτ.: Freddie F/LifO

Μελία Κράιλινγκ: «Δεν έχω δει ανθρώπους να δουλεύουν πιο σκληρά από τους Έλληνες ηθοποιούς»

0

Σε λιγότερους από δυο μήνες θα δούμε τη Μελία Κράιλινγκ στον ρόλο της Μάρμως Πανθέου, ηρωίδας της μυθιστορηματικής σύνθεσης του Τάσου Αθανασιάδη «Οι Πανθέοι», που θα προβληθεί από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Η άγνωστη στο ευρύ ελληνικό κοινό πρωταγωνίστρια, που έχει μια αξιοσημείωτη καριέρα στο εξωτερικό, μας υποδέχεται μετά από ένα πολύωρο γύρισμα στο σπίτι του παππού της στο Χαλάνδρι που μοιάζει όαση μέσα στον καύσωνα των ημερών. Με διορθώνει λέγοντας ότι η είσοδός της στην ελληνική καλλιτεχνική σκηνή έγινε με την ταινία του Παντελή Βούλγαρη Το τελευταίο σημείωμα. «Ήταν κάτι πολύ γρήγορο που έκανα για δύο εβδομάδες, ήρθα κι έφυγα, δεν πρόλαβα να καταλάβω και πολλά, αλλά μόνο καλά λόγια έχω να πω για τον Παντελή Βούλγαρη και την εμπειρία. Οι “Πανθέοι” είναι η πρώτη σειρά στην οπoία θα παίξω σε τόσo πολλά επεισόδια, πάνω από 100 ‒ στην Αμερική οι σειρές είναι συνήθως μικρές», λέει.

Η απόφαση να δουλέψει στην Ελλάδα είχε μεγάλα διλήμματα και δυσκολίες. Για να εργαστεί εδώ, ως μέλος του Σωματείου των Αμερικανών Ηθοποιών (SAG), εκτός των άλλων, έπρεπε να έχει άδεια, αλλά αυτή την περίοδο βρίσκονται σε απεργία. Της ζητώ να μου εξηγήσει όσα συμβαίνουν στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού και πόσο θα επηρεάσουν τον Ευρωπαίο θεατή και εκείνη, που έχει κάνει καριέρα παίζοντας σε σειρές όπως οι «Βοργίες» αλλά και το «Mammals», που θεωρεί ό,τι καλύτερο έχει κάνει, το «Filthy Rich» και το «Emily in Paris», που της χάρισε μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Μου περιγράφει την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι 160.000 ηθοποιοί του SAG και άλλοι τόσοι που δεν έχουν μπει σε αυτό αλλά παίζουν σε σειρές και μεγάλες εμπορικές παραγωγές.

Οι οντισιόν γίνονται πια από τον υπολογιστή μας. Όταν πρωτοπήγα στο Λος Άντζελες υπήρχε η ενέργεια, ένα buzz, ένας ηλεκτρισμός, στοιχεία που σε ωθούσαν να συνεχίσεις να κυνηγάς, να προσπαθείς, ερχόσουν σε επαφή με κόσμο, αυτό όλο εξατμίστηκε. Πήγαμε όλοι και αγοράσαμε τριπόδια, μικρόφωνα, αγοράσαμε halo lights, φτιάξαμε τα σπίτια μας σαν να είναι στούντιο και κάνουμε έτσι τις οντισιόν, μόνοι μας, και συχνά δεν καταλαβαίνουμε και τι κάνουμε

«Αυτή είναι μια ιστορική στιγμή για πολλούς λόγους. Εδώ και σαράντα χρόνια δεν έχει γίνει τόσο μαζική απεργία, το 99% των παραγωγών να έχει νεκρώσει. Πιστεύω η απεργία θα κρατήσει μήνες, κάτι που σημαίνει ότι θα ξαναδουλέψουμε σε έναν χρόνο ή περισσότερο, αλλά αξίζει να πιάσουμε το νήμα από την αρχή.

Όταν έγιναν τα new media, όλοι χειροκροτήσαμε, άλλαξαν οι συνθήκες, άνοιξε η δουλειά, υπήρχε μεγάλη δημιουργικότητα. Ξαφνικά, ήρθε κόσμος του σινεμά στην τηλεόραση. Στην αρχή ήταν παράδεισος. Οι πλατφόρμες μάς πλήρωναν διαφορετικά, είχαν άλλους κανόνες. Όταν ήρθε αυτή η πελώρια ανάπτυξη και έγιναν κολοσσοί, οι όροι και οι συνθήκες δεν άλλαξαν για εμάς. Ο κόσμος των στούντιο, βέβαια, άλλαξε, μπήκαν executives και μάνατζερ από τράπεζες, καθότι η αγορά ρυθμίζεται από αλγόριθμους και κέρδη.

Πλέον δεν διοικεί ούτε αποφασίζει ο κόσμος της τέχνης αλλά των επιχειρήσεων. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Τυχαία μάθαμε ότι το “Mammals” δεν θα έχει δεύτερο κύκλο, ούτε mail δεν μας έστειλαν. Περίμενα ενάμιση χρόνο να πάρουν αυτή την απόφαση και στο μεταξύ ήμουν δεσμευμένη με συμβόλαιο, δεν μπορούσα να δουλέψω αλλού. Τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν έχουμε καμία σημασία, καμιά αξία γι’ αυτούς, κι αυτό είναι τρελό γιατί χωρίς εμάς δεν θα έχουν τι να πουλήσουν. Η βιομηχανία είναι πολύ μεγάλη και πολύ ανταγωνιστική, γι’ αυτό και είναι συγκινητικό που οι μεγάλοι ηθοποιοί μάς στηρίζουν. Δεν είναι καθόλου αυτονόητο γιατί δεν έχουν καμία ανάγκη, εμείς όμως χρειαζόμαστε τη Μέριλ Στριπ και τον Μπράντλεϊ Κούπερ και την Τζένιφερ Λόρενς με το μέρος μας, αλλιώς δεν έχουμε φωνή».

Μελία Κράιλινγκ Facebook Twitter
Διάλεξε να μετακομίσει στη Νέα Υόρκη γιατί λαχτάρησε να είναι μέσα στον «κανονικό θόρυβο μιας πόλης» που έχει νεύρο και κινητικότητα. Φωτ.: Freddie F/LifO

Ζώντας τα τελευταία εννέα χρόνια στο Λος Άντζελες, μου περιγράφει πόσο άλλαξε η πόλη στην οποία φτάνουν χιλιάδες άνθρωποι κάθε χρόνο, ψάχνοντας μια θέση στον χώρο του θεάματος. «Αυτό που θέλω να ξεκαθαρίσω», λέει, «είναι ότι δεν παύεις ποτέ να ψάχνεις δουλειά, δεν υπάρχει αυτονόητο. Αμείβεσαι καλά, αλλά η επόμενη δουλειά μπορεί να έρθει σε ένα ή δύο χρόνια και πρέπει να αντέξεις, να ζεις λιτά, και δεν είναι λίγες οι φορές που σκέφτεσαι να εγκαταλείψεις». Πριν από λίγους μήνες πήρε την απόφαση να αφήσει πίσω της το Λος Άντζελες και να φτιάξει βαλίτσες για τη Νέα Υόρκη.

«Είχα κουραστεί πολύ, είχα αρχίσει να αισθάνομαι χαζή», εξηγεί. «Μετά τον Covid η ζωή ακρίβυνε πολύ. Πληρώνεις τρία δολάρια για μια ντομάτα και κάνεις είκοσι λεπτά με το αυτοκίνητο για να αγοράσεις ένα γάλα. Δεν έβλεπες γύρω σου ούτε ηλικιωμένους ούτε παιδιά, μόνο κόσμο που ήθελε απεγνωσμένα να συνεχίσει να κυνηγάει το όνειρό του, αλλά δεν συνέβαινε τίποτα, ήταν σαν να είχε νεκρωθεί η πόλη. Το μόνο κυρίαρχο ήταν ένα πολύ συγκεκριμένο lifestyle, αν και σιχαίνομαι τη λέξη γιατί είναι μια γενικότητα. Υπάρχει μια μανία με τα trends στο L.A. που τα ισοπεδώνει όλα, π.χ. κάνουμε όλοι γιόγκα, διαλογισμό. Δεν κρίνω κανέναν, αλλά η μόδα, ξαφνικά, γίνεται καταπιεστική, αντί να σε απελευθερώνει, ενώ, αν δεν συμμετέχεις, σε κοιτάνε όλοι περίεργα. Η καθημερινότητα είναι σαν βιομηχανία που πουλάει μια συγκεκριμένη συσκευασία με πολλά πρέπει. Δεν είναι στημένη η πόλη για να βγεις να πιεις ένα ποτό ‒ ταξιδεύεις μία ώρα για να το κάνεις και στο τέλος το βαριέσαι».

Μελία Κράιλινγκ Facebook Twitter
Η Μελία Κράιλινγκ με τον συμπρωταγωνιστή της James Corden στο «Mammals» (2022).
Μελία Κράιλινγκ: «Δεν έχω δει ανθρώπους να δουλεύουν πιο σκληρά από τους Έλληνες ηθοποιούς» Facebook Twitter
Με τον Μιχάλη Σαράντη στα γυρίσματα των «Πανθέων».

Όταν τη ρωτώ πώς ψάχνεις δουλειά μακριά από τα στούντιο, μου εξηγεί ότι οι οντισιόν δεν γίνονται πια διά ζώσης, γι’ αυτό οι περισσότεροι πηγαίνουν σε άλλες Πολιτείες, πιο φθηνές, για να έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής.

«Οι οντισιόν γίνονται πια από τον υπολογιστή μας. Όταν πρωτοπήγα στο Λος Άντζελες υπήρχε η ενέργεια, ένα buzz, ένας ηλεκτρισμός, στοιχεία που σε ωθούσαν να συνεχίσεις να κυνηγάς, να προσπαθείς, ερχόσουν σε επαφή με κόσμο, αυτό όλο εξατμίστηκε. Πήγαμε όλοι και αγοράσαμε τριπόδια, μικρόφωνα, αγοράσαμε halo lights, φτιάξαμε τα σπίτια μας σαν να είναι στούντιο και κάνουμε έτσι τις οντισιόν, μόνοι μας, και συχνά δεν καταλαβαίνουμε και τι κάνουμε».

Συνηθισμένη να ζει σε διαφορετικές πόλεις, διάλεξε να μετακομίσει στη Νέα Υόρκη γιατί λαχτάρησε να είναι μέσα στον «κανονικό θόρυβο μιας πόλης» που έχει νεύρο και κινητικότητα. «Καλύτερα να με βρίσει κάποιος στον δρόμο», λέει, «από το να μη συναντώ άνθρωπο όλη μέρα».

Όμως η απόφασή της να μετακομίσει στην πόλη του ανεξάρτητου σινεμά, του θεάτρου και του χορού έμεινε στη μέση και τα πράγματά της σε μια νεοϋορκέζικη αποθήκη. «Αποφάσισα, πριν εγκατασταθώ στη Νέα Υόρκη, να κάνω διακοπές στην Ελλάδα, να δω τη μητέρα μου και τους φίλους μου. Έπαθα burn out και δεν το κατάλαβα: είχα κάνει δύο μεγάλες δουλειές, ήμουν πολύ στενοχωρημένη που ακυρώθηκε η δεύτερη σεζόν του “Mammals” και συνειδητοποίησα ότι χρειαζόμουν μια καλή ξεκούραση». Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβε να ξεκουραστεί, ήρθε η πρόταση για τους «Πανθέους», λύθηκαν τα γραφειοκρατικά με το αμερικανικό σωματείο και τα γυρίσματα ξεκίνησαν.

Μελία Κράιλινγ: Η Μάρμω στους νέους «Πανθέους» Facebook Twitter
Γεννημένη στη Γενεύη, μεγαλωμένη στην Αθήνα, η Μελία ήταν ένα παιδί ευγενικό, ντροπαλό και εσωστρεφές που δεν είχε σκεφτεί ποτέ να γίνει ηθοποιός. Φωτ.: Freddie F/LifO

Γεννημένη στη Γενεύη, μεγαλωμένη στην Αθήνα, η Μελία ήταν ένα παιδί ευγενικό, ντροπαλό και εσωστρεφές που δεν είχε σκεφτεί ποτέ να γίνει ηθοποιός. Είχε μια μπάσα φωνή για την οποία αισθανόταν άσχημα και οφείλει τα πάντα σε μια δασκάλα μουσικής που της έδωσε σημασία, την ενθάρρυνε, την έπεισε να μη φοβάται, την έμαθε να τοποθετεί τη φωνή της και τόνωσε την αυτοπεποίθησή. «Ακόμα και σήμερα, κάθε φορά που συμβαίνει κάτι καλό, είναι η πρώτη στην οποία τηλεφωνώ», λέει.

Μελία
Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Έκανε χορό από τότε που θυμάται τον εαυτό της και ονειρευόταν να γίνει χορεύτρια. Αποφοίτησε από την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης και έφυγε για σπουδές στην Αγγλία, αλλά οι τραυματισμοί και ο αφόρητος πόνος ματαίωσαν τα σχέδιά της για την καριέρα που ονειρευόταν. Η οικογένειά της την έπεισε να κάνει έναν χρόνο σε σχολή υποκριτικής και εκεί, ενώ ήταν τρομερά απογοητευμένη, έχοντας δει το όνειρό της να καταρρέει, πάλι ένας δάσκαλος την ενέπνευσε. Χάρη σε αυτόν λάτρεψε την υποκριτική, στην οποία μπήκε με μεγάλους ενδοιασμούς και καχυποψία, έκανε restart και «πάλεψε τη φάση της». «Πάνω απ’ όλα είναι ένας δάσκαλος που, αν είσαι τυχερός και τον συναντήσεις, θα σου αλλάξει την οπτική γωνία, θα σου αποκαλύψει ένα κόσμο, εκεί που νομίζεις ότι δεν υπάρχει δρόμος ή προοπτική», τονίζει.

Η πρώτη της δουλειά ήταν στους «Βοργίες» σε σκηνοθεσία Νιλ Τζόρνταν και εκεί κατάλαβε τι σημαίνει να δουλεύεις με μεγάλες προσωπικότητες. «Δεν μιλούν πολύ», διευκρινίζει, «δεν δείχνονται, αλλά νιώθεις από την ατμόσφαιρα που δημιουργούν ότι έτσι είναι η δουλειά, είναι κάτι πολύ σοβαρό. Δεν χωράει επιπολαιότητα, νάζια, θέλει σοβαρότητα, πολύ σκληρή δουλειά, προσήλωση και θυσίες. Είμαι τυχερή γιατί μου δόθηκε η ευκαιρία να το καταλάβω μαζί τους από την αρχή, να αντιμετωπίσω τις απορρίψεις, να μην παίρνω προσωπικά ό,τι συμβαίνει και να επιμένω, να αποτυγχάνω και να ξεκινάω πάλι από την αρχή, να έχω υπομονή και να προχωρώ, και με τα τραύματά μου».

Μελία Κράιλινγκ Facebook Twitter
Στο «Emily in Paris» υποδύθηκε τη Sofia Sideris. Στη φωτόγραφία με την Camille Razat. Φωτ.: COURTESY OF NETFLIX

Τη ρωτώ πώς της φαίνεται τώρα που έχει ενσωματωθεί σε μια ομάδα δημιουργικών ανθρώπων και δραστηριοποιείται σε μια αγορά απείρως μικρότερη και πιο «οικογενειακή». «Δεν έχω δει ανθρώπους να δουλεύουν πιο σκληρά από τους Έλληνες ηθοποιούς, είναι απίθανο», λέει. «Να τρέχουν μετά τα γυρίσματα, ατελείωτες ώρες, ασταμάτητα, να κάνουν πρόβες, να παίζουν στο θέατρο και το επόμενο πρωί να είναι έτοιμοι και πάλι από την αρχή. Δεν έχω δει συνεργεία να δουλεύουν πιο σκληρά και να σώζουν κυριολεκτικά το αποτέλεσμα ‒ και δεν εννοώ το να βγαίνουμε όμορφοι, αλλά ότι φροντίζουν κάθε λεπτομέρεια. Τους θαυμάζω και θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην το λέω δημοσίως και διαρκώς. Το ότι είμαι μέρος αυτής της ιστορίας με τιμά απεριόριστα.

Εδώ κάνουμε είκοσι σκηνές, στην Αμερική είναι άλλος ο τρόπος δουλειάς, κάνουμε επτά, με πολλαπλάσιο budget και άπειρους τεχνικούς, τα συνεργεία είναι πελώρια. Εδώ οι ελλείψεις αναπληρώνονται από την προθυμία και τη διαθεσιμότητα όλων, δεν θα το συναντήσεις πουθενά αλλού αυτό. Είναι λάθος να είμαστε απορριπτικοί με την ελληνική τηλεόραση, οι ποιότητες που έχουμε δεν είναι καθόλου αμελητέες και όσο περισσότερο επενδύουμε τόσο πιο σημαντικές δουλειές θα βλέπουμε. Η ελληνική αγορά είναι μικρή, χρειαζόμαστε χρόνο, πίστη και κεφάλαια, αλλά εμένα αυτός ο τρόπος της σκληρής δουλειάς όλων με εμπνέει, με ενθουσιάζει και με κάνει πολύ υπερήφανη».

ΟΙ ΠΑΝΘΕΟΙ | Μάρμω Πανθέου

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Επίδαυρος Τώρα: Τι θα δούμε φέτος στο Αρχαίο Θέατρο

Επίδαυρος Τώρα / Ξεκινά το Φεστιβάλ Επιδαύρου: Οι 8 παραστάσεις που θα δούμε φέτος

Έξι τραγωδίες και δύο κωμωδίες περιλαμβάνει το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Επιδαύρου, με μεγάλα ονόματα, πολυαναμενόμενα ντεμπούτα, επιστροφές και ανατρεπτικές προσεγγίσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Επίδαυρος: Τι θυμόμαστε από το πιο ωραίο θέατρο του κόσμου

Θέατρο / Επίδαυρος: Τι θυμάμαι από το πιο ωραίο θέατρο του κόσμου

Σπουδαίες παραστάσεις, μεγάλες απογοητεύσεις, εντάσεις και μαγικές στιγμές. Ερμηνείες που έμειναν ανεξίτηλες στη μνήμη. Ποίηση στη σκηνή. Όλα μπορούν να συμβούν κάθε καλοκαίρι στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KINDS OF KINDNESS

Ανταπόκριση / «Ιστορίες Καλοσύνης»: Το σινεμά του Λάνθιμου είναι πλέον ένα είδος από μόνο του

Τρεις ιστορίες που στάζουν καλοσυνάτο φαρμάκι η μία στην άλλη και παρακολουθούν στενά, δαιμονικά και κοενικά την ανθρώπινη ανάγκη για τυραννικό έλεγχο και επώδυνη αλληλεξάρτηση. Pure Lanthimos, wicked fun.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Megalopolis

Ανταπόκριση / Megalopolis: Ο Κόπολα μετέτρεψε τη Νέα Υόρκη του 21ου αιώνα σε αρχαία Ρώμη

Η ελληνορωμαϊκή προειδοποίηση του Φράνσις Φορντ Κόπολα για τη σύγχρονη διαφθορά των αξιών εξάπτει το ενδιαφέρον, αλλά συντρίβεται από το ντελιριακό και ειλικρινές άγχος του να χωρέσει τα πάντα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Pulp Fiction: Οι Κάννες, το mega-σκάνδαλο που βράζει και η υπέροχη Μέριλ Στριπ

Pulp Fiction / Οι Κάννες, το mega-σκάνδαλο που βράζει και η υπέροχη Μέριλ Στριπ

Στις υπεραστυνομευόμενες Κάννες ένα τσουνάμι αποκαλύψεων σκιάζει το κλίμα που ο διευθυντής, Τιερί Φρεμό, επιθυμεί διακαώς να διαφυλάξει σε κινηματογραφικό πλαίσιο, ενώ στην τελετή έναρξης πρυτάνευσε η οσκαρική λογική. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
‘Spacey Unmasked’: Δεν έχει τέλος το κατηγορητήριο εναντίον του Κέβιν Σπέισι

Οθόνες / Spacey Unmasked: Δεν έχει τέλος το κατηγορητήριο εναντίον του Κέβιν Σπέισι

Νέες καταγγελίες για σεξουαλικές επιθέσεις στο αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ για τον Κέβιν Σπέισι, με τον αδελφό του ηθοποιού να δηλώνει ότι ο πατέρας τους ήταν ένας αρνητής του Ολοκαυτώματος που διοργάνωνε ναζιστικές συναντήσεις στο σπίτι τους.
THE LIFO TEAM
Ρότζερ Κόρμαν (1926-2024)

Απώλειες / Ρότζερ Κόρμαν (1926-2024): Ο βασιλιάς των b-movies και του απενοχοποιημένου exploitation

Κόπολα, Σκορσέζε, Νίκολσον, Μπογκντάνοβιτς, Χάουαρντ, Κάμερον αλλά και όλο το ανεξάρτητο αμερικανικό σινεμά έχουν λόγο ύπάρξης χάρη στον Αμερικανό σκηνοθέτη που πέθανε πριν από λίγες μέρες στα 98 του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ινδία, Νεπάλ, Μπουτάν: Καταγράφοντας τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, την τεχνητή νοημοσύνη και όσα πρεσβεύει η «γκουρού» Βαντάνα Σίβα

Οθόνες / Δύο Έλληνες κινηματογραφιστές ψάχνουν στην Ινδία μια απάντηση για το μέλλον του πλανήτη

Ο Χρόνης Πεχλιβανίδης και η Μαρία Γιαννούλη ξεκίνησαν μια έρευνα σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη και την «έξυπνη γεωργία», ταξίδεψαν σε Ινδία, Νεπάλ και Μπουτάν και συζήτησαν με τη διάσημη περιβαλλοντική ακτιβίστρια, Βαντάνα Σίβα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Οθόνες / Επιτέλους, ξανά Cine Paris

Η ωραιότερη θερινή κινηματογραφική αίθουσα-ταράτσα της Πλάκας είναι έτοιμη να υποδεχθεί το κοινό έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας υπό τη νέα διαχείριση του Cinobo με ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα προβολών για όλο το καλοκαίρι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Οθόνες / Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Όταν μια μέρα συναντήθηκαν τυχαία στον δρόμο, ο Παπατάκης ήταν νηστικός δύο ημέρες. Ο Ζενέ έβγαλε από το πορτοφόλι του και του έδειξε, με περιφρόνηση, μια δεσμίδα χαρτονομισμάτων. Ο Παπατάκης θέλησε να του ρίξει μια γροθιά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ