Πρύτανης ΕΜΠ: Δύσκολη η αποκατάσταση της όψης του Πολυτεχνείου

Πρύτανης ΕΜΠ: Δύσκολη η αποκατάσταση της όψης του Πολυτεχνείου Facebook Twitter
Achilleas Zavallis / SOOC
4

Η αποκατάσταση της όψης του κτιρίου του Πολυτεχνείου που ζωγραφίστηκε από γκράφιτι απασχολεί έντονα τις πρυτανικές αρχές του ιδρύματος, αλλά δεν είναι εύκολο να γίνει, ανέφερε μιλώντας στο MEGA ο πρύτανης του ΕΜΠ, Γιάννης Γκόλιας.

«Μας απασχολεί σε εντονότατο βαθμό να αποκαταστήσουμε την όψη του κτιρίου, ωστόσο δεν είναι τόσο απλό το πράγμα», είπε συγκεκριμένα και εξήγησε ότι αφενός μεν χρειάζεται έγκριση του υπουργείου Πολιτισμού, αφετέρου υπάρχουν στοιχεία που μπορούν να ανορθωθούν αλλά και μάρμαρα των οποίων η προσέγγιση αποκατάστασης θέλει ιδιαίτερη μελέτη.

«Κάθε φορά που θα επεμβαίνουμε για να καθαρίσουμε το μάρμαρο θα υπάρχει βαθμός φθοράς, εάν αυτό επαναληφθεί 2-3 φορές τα μάρμαρα θα έχει φθαρεί πλήρως», διευκρίνισε.

Τόνισε ακόμα ότι το πανεπιστήμιο είχε 40 φύλακες αλλά με τη διαδικασία της διαθεσιμότητας έμειναν μόλις 3 μόνιμοι φύλακες. Σύμφωνα με τον ίδιο, δεν είναι εφικτό να επανέλθει το επίπεδο φύλαξης στα προ της διαθεσιμότητας επίπεδα, καθώς οι προϋπολογισμοί του Πολυτεχνείου έχουν μειωθεί σημαντικά.

Τέλος, εκτίμησε ότι δεν είναι θέμα αισθητικής αλλά δεν είναι αποδεκτό να υπάρχει γκράφιτι σε κτίριο πολιτιστικής κληρονομιάς.

4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

2 σχόλια
Διαφωνώ κάθετα με τη δημιουργία του γκράφιτι πάνω σε ιστορικά κτήρια, αλλά ο Πρύτανης θέλει να πει ότι πριν που είχε 40 (;) φύλακες το κτήριο ήταν καθαρό; γιατί εγώ το θυμάμαι γεμάτο αφίσες, μικρά άσχημα γκράφιτι και ταγκ με μαρκαδόρους. παρά τους 40 (;) φύλακες.
φαντασου ας πουμε να εγινε επιτηδες αυτη η επέμβαση στην οψη του κτιριου , μια δουλεια ημερων χωρις "κανενας να δει κατι" απλά και μόνο για να ρίξει ο πρύτανης το ενδιαφερον πανω στο οτι δεν εχουν φυλακες..