Τρεις θνητοί, δύο άγγελοι, μια πόλη ακόμη χωρισμένη στα δύο, και ο Βέντερς επιστρέφει στη Γερμανία για την πιο ποιητική και ρομαντική του ταινία – ακόμη στοιχειώνει το ανθρώπινο βουητό από τους αλληλοκαλυπτόμενους ψιθύρους που αφουγκράζονται οι φτερωτοί προστάτες τους με κλειστά τα μάτια, σαν σκέψεις που γίνονται ιστορίες, όπως αυτή που αφηγείται ο Γερμανός σκηνοθέτης, με ελπίδα και πίστη και όχι τόσο με προφητική διάθεση, λίγο πριν από την πτώση του Τείχους, παντρεύοντας τον Μπρούνο Γκαντς με τη circus performer Σολβέιγ Ντομαρτέν και τον Πίτερ Φολκ, που υποδύεται έναν Αμερικανό ηθοποιό που βρίσκεται στο Βερολίνο για να γυρίσει μια ταινία με θέμα τους ναζί. Ένα μαυρόασπρο pentimento που παρά την αναμφισβήτητη έφεση του Βέντερς στην προσποίηση ανυψώνεται με την ειλικρίνεια του πνεύματος και της ανθρωπιάς του, έχοντας ως μεγάλο ατού την αεικίνητη κάμερα του Ανρί Αλεκάν.