Αυτοί οι νέοι μεταλλαγμένοι δεν επιθυμούν καθόλου να σώσουν τον κόσμο, αλλά να καταλάβουν τι τους συμβαίνει, και η νέα άφιξη στο ζοφερό άσυλο των εφήβων με τις υπερδυνάμεις, μια Ινδιάνα που έχασε τον πατέρα της, διαθέτει όπλο αδιευκρίνιστο και αόρατο.

 

Τα καλά νέα σταματούν εδώ: η ιστορία που εμπνεύστηκε, έγραψε και σκηνοθέτησε ο δημιουργός του ρομαντικού δράματος The Fault in our Stars, Τζος Μπουν, μοιάζουν τόσο πολύ με το κλασικό Breakfast Club, που η προσθήκη μυστηρίου αλά Στίβεν Κινγκ και ο διστακτικός συσχετισμός της ταινίας με το σύμπαν της Marvel δεν αρκούν για να κρύψουν μια στρωτή, αλλά πλεονάζουσα, πεζή και γεμάτη απιθανότητες περιπέτεια.

 

Πώς είναι δυνατόν να επιτηρεί δυνητικά φονικούς έφηβους mutants, με την ψυχαναλυτική πειθώ της και μερικές μαγικές παρεμβάσεις, μόνο μια γιατρός, έχοντας δημιουργήσει αδιαπέραστο πλέγμα για λογαριασμό μιας κρυφής εταιρείας, για να τους αποτρέψει από τη φυγή;

 

Παραβολή για τον φόβο και ταπεινή επανεκκίνηση που δεν αποφασίζει με τσαγανό αν είναι stand alone κατάστημα ή μια υποσημείωση μεγάλης αλυσίδας ιστορικών superheroes, οι Νέοι Μεταλλαγμένοι είδαν κι έπαθαν να βγουν στις αίθουσες, μετά από διαδοχικά έξτρα γυρίσματα που κράτησαν για τουλάχιστον δύο χρόνια, και την πολυετή, όπως αποδεικνύεται, ένταξη της Fox στην οικογένεια της Disney, ως 20th Century πλέον, στερούνται ενθουσιασμού και πρωτοτυπίας, και αποθέτουν τις ελπίδες τους στο κρυφό χαρτί ενός... «αρκουδαίμονα».