Ιωάννα Τούνη: Εταιρεία ανέλυσε τα κέρδη από την εταιρεία ρούχων της

Τούνη Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Στις αποδοχές της Ιωάννας Τούνη από την εταιρεία ρούχων, που διατηρεί, αναφέρθηκε ο Νίκος Ξυδάς με βάση έρευνα της Humble Digital Agency.

Μέσω βίντεο στο TikTok, ο Νίκος Ξυδάς αναφέρθηκε στο μηνιαίο τζίρο της Ιωάννας Τούνη από την εταιρεία ρούχων που διατηρεί, την γνωστή Bubblegun. Η Humble, ιδρυτής της οποίας είναι ο Νίκος Ξυδάς, είναι ένα Digital Agency, με διαφημιστική δραστηριότητα σε περισσότερες από 70 χώρες. Ο ιδρυτής της Humble ανέφερε ότι η influencer έχει μηνιαία καθαρά έσοδα 20.000-25.000 ευρώ.

«Το Bubblegun μας έκανε εντύπωση γιατί κάνει μόνο 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Παλιότερα ήταν πιο ψηλά αλλά από ότι φαίνεται η δημοτικότητά του έχει πέσει και πλέον κάνει 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Το μέσο καλάθι στην συγκεκριμένη κατηγορία των fast fashion γυναικείων ρούχων είναι γύρω στα 35 ευρώ, άρα μιλάμε για έναν τζίρο γύρω στις 70.000 ευρώ τον μήνα. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αν αφαιρέσεις το Φ.Π.Α, το κόστος των προϊόντων, τους εργαζομένους στο μαγαζί, μένουν γύρω στα 20.000-25.000 ευρώ, τα οποία φυσικά δεν είναι λίγα. Αυτό είναι το καθαρό έσοδο αλλά περιμέναμε ότι είναι πολύ μεγαλύτερα τα νούμερα.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη κατηγορία είναι λογικό γιατί έχει πολύ ανταγωνισμό, έχουν εμφανιστεί πάρα πολλοί παίκτες με γυναικείο ρούχο κι έτσι είναι λογικό τα νούμερα να είναι πεσμένα γιατί πια η Τούνη δεν είναι μόνη της. Το σημαντικό εδώ είναι ότι η Τούνη δεν πληρώνει διαφήμιση σε σχέση με όλους τους άλλους αφού την διαφήμιση την κάνει μόνη της, οπότε πιθανότατα έχει και μεγαλύτερη κερδοφορία σε σχέση με τους ανταγωνιστές της», ανέφερε ο Νίκος Ξυδάς.

@nikosxydas Bubblegun + Ιωάννα Τούνη, οι αριθμοί. Ecommerce Research. #fy #fyp ♬ πρωτότυπος ήχος - Nikos Xydas - ScrollStopper®

It's Viral
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ