ΣΙΝΕΜΑ ΘΕΑΤΡΟ ΓΕΥΣΗ

Γιατί έχουν αποθρασυνθεί οι παιδόφιλοι (και) στην Ελλάδα;

Τρεις πιθανές εξηγήσεις για την έξαρση της δημοσιοποίησης παιδοφιλικών εγκλημάτων
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΗ ΔΗΜΟΚΙΔΗ
29.5.2013

 

Σχεδόν κάθε εβδομάδα σκάει ένα μεγάλο θέμα σχετικό με την παιδοφιλία. Και δεν μιλάμε για το εξωτερικό δελτίο παρ' ό,τι κι εκεί βγαίνουν συνέχεια ειδήσεις: τα σκάνδαλα Καθολικών ιερέων, οι διαμαρτυρίες για την Honey Boo Boo - την ανήλικη στάρλετ της Αμερικανικής τηλεόρασης, οι αποτροπιαστικές αποκαλύψεις για υπέργηρους ή νεκρούς πλέον Βρετανούς παρουσιαστές και ηθοποιούς, η σύλληψη του τραγουδιστή των Lostprophets Ian Watkins που κατηγορείται πως προσπάθησε να βιάσει κορίτσι ενός έτους, ή του εικαστικού Graham Ovenden, που ως παιδόφιλος χρησιμοποιούσε την τέχνη του ως άλλοθι για να γλιτώσει την σύλληψη - και τα κατάφερε για πάνω από 20 χρόνια. (Αν και η πιο ενδιαφέρουσα είδηση των τελευταίων μηνών αφορά τη σύλληψη αξιοσέβαστης γυναίκας που ήταν μάλιστα μέλος οργάνωσης εναντίων των γκέι - καταδικάστηκε για παιδεραστία, για κακουργήματα ενάντια στην ίδια της την κόρη!)

 

Μιλάμε για την Ελλάδα, όπου τους τελευταίους μήνες: συνελήφθη 52χρονη καθηγήτρια φροντιστηρίου στο κέντρο της Αθήνας που κανόνιζε σεξ με δίχρονα κοριτσάκια - στο σπίτι της βρέθηκε παιδοφιλικό πορνό και τετράδιο για το παιδοφιλικό κίνημα στην Αθήνα, με τα ονόματα όσων συμμετείχαν. Προπονητής από την Κρήτη δικάστηκε για 51 υποθέσεις με ισάριθμους ανήλικους - καταδικάστηκε σε 401 χρόνια φυλακή. Σαρανταεννιάχρονος προπονητής κρίκετ σε ομάδα της Κέρκυρας πιάστηκε για ασέλγεια ανηλίκου. Στο Κιλκίς συνελήφθη άνεργος για αποπλάνηση παιδιού κατ' εξακολούθηση και προσφοράς κάνναβης, ενώ η Αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και τα στοιχεία του, πράγμα που κάνει πλέον όλο και συχνότερα.

 

«Ούτε που θυμάμαι πόσα κορίτσια έχω βιάσει» δήλωσε προχτές ο παιδόφιλος από τα Πετράλωνα - ο 40χρονος εντόπιζε μαθήτριες 8-14 ετών και, προσποιούμενος τον αστυνομικό, τις οδηγούσε σε απόμερους χώρους με το πρόσχημα της έρευνας. Εικοσιδυάχρονη δασκάλα σε χωριό του Νομού Χανίων προσέγγιζε μικρούς μαθητές στο facebook για να τους βοηθήσει στα μαθήματα και τους αποπλανούσε.

 

 

Χτες μάλιστα η ΕΛΑΣ αναγκάστηκε να εκδώσει ανακοίνωση με οδηγίες προς τους πολίτες. Εκτός των άλλων εξηγεί πώς να διαπιστώσουμε αν κάποιος είναι παιδόφιλος:


"Παρατηρήστε το άτομο που υποψιάζεστε για σεξουαλικά κακοποιητική συμπεριφορά σε παιδιά: Ενδιαφέρεται περισσότερο για τα παιδιά απ' ότι για τους ενήλικες; Προσφέρεται να κρατήσει τα παιδιά σας για να κάνετε τις δουλειές σας ή για να βγείτε έξω; Εργάζεται με παιδιά; Είναι ιδιαίτερα εκδηλωτικός με τα παιδιά; Εμπλέκεται σε δραστηριότητες με παιδιά, όταν δεν είναι παρόντες οι γονείς; Είναι ελεύθερος, δεν ενδιαφέρεται να έχει ένα σύντροφο της ηλικίας του ή έναν οποιονδήποτε σύντροφο; Ενδιαφέρεται περισσότερο για τα παιδιά της συντρόφου του απ' ότι για την ίδια; (σε μονογονεϊκές οικογένειες) Ταυτίζεται περισσότερο με τα παιδιά απ' ότι με άτομα της ηλικίας του; Έχει περισσότερες φιλικές σχέσεις με παιδιά απ' ότι με ενήλικες; Οι φίλοι του (που είναι παιδιά) είναι συγκεκριμένης ηλικιακής κατηγορίας ή/και φύλου;"


Παράλληλα η ΕΛΑΣ τονίζει τι πρέπει να προσέξουμε στα παιδιά:


" Παρατηρείτε κάποια απότομη αλλαγή στη συμπεριφορά του παιδιού σας; Μήπως εμφανίζει ξαφνικά προβλήματα στον ύπνο ή βλέπει πιο συχνά εφιάλτες; Ζωγραφίζει θέματα με σεξουαλικό περιεχόμενο; Έχει σεξουαλική συμπεριφορά που δεν ταιριάζει με την ηλικία του ή επιδεικνύει σεξουαλική συμπεριφορά προς άλλα παιδιά; Έχει παλινδρομήσει σε προηγούμενες συμπεριφορές, όπως ενούρηση και εγκόπρηση, ενώ είχε μάθει να ελέγχει τις συμπεριφορές αυτές; Φοβάται πρόσωπα ή μέρη που δεν φοβόταν παλιότερα; Μιλάει τον τελευταίο καιρό συνέχεια για κάποιον ενήλικο για τον οποίο δε μιλούσε στο παρελθόν; Έρχεται σπίτι με σκισμένα ρούχα ή λερωμένα εσώρουχα; Εμφανίζει δυσκολία να περπατήσει ή να καθίσει;"

 

Η ανακοίνωση έκανε κάποιους να αναρωτηθούν αν βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα υστερία που θα οδηγήσει σε κυνήγι μαγισσών. Θα γίνουμε καχύποπτοι; Θα στιγματίσουμε άδικα ανθρώπους; Θα πανικοβάλλονται οι γονείς με το παραμικρό; Θα μπορέσουμε να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας;

 

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. μοιάζει να έχει προβλέψει μόνο το τελευταίο. Τα γράφει πάντως πολύ εύστοχα:«Μην πανικοβάλλεστε, αλλά έχετε τα μάτια και τα αυτιά σας ανοιχτά. Λάβετε υπόψη ότι τα παιδιά στην εφηβεία μπορεί να είναι αντιδραστικά και να αναζητούν την ιδιωτικότητα, ενώ αλλαγές στη συμπεριφορά τους μπορεί να οφείλονται στο σεξουαλικό ξύπνημα. Σταθείτε δίπλα τους με τρόπο διακριτικό και όχι παρεμβατικό. Μιλήστε στα παιδιά σας, κερδίστε την εμπιστοσύνη τους. Πρέπει να πιστεύουν ότι μπορούν να σας πουν οτιδήποτε, χωρίς να φοβούνται ή να ντρέπονται. Μιλήστε τους για το σώμα τους».

 

Γιατί δεν μιλούν τα παιδιά συνήθως; Στην ελληνική έρευνα «Παιδοφιλία και Διαδίκτυο» του Ευστράτιου Παπάνη, επίκουρου καθηγητή του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, και των φοιτητριών του Ε. Γιαννακού και Λ.Ε. Μαλκογιώργου, μαθαίνουμε ότι ο δράστης τα καθιστά συνένοχα στο κοινό, ένοχο μυστικό: «Η ενοχή ανέκαθεν αποτελούσε όπλο των παιδόφιλων και είναι μια ψυχική κατάσταση που τα παιδιά δεν μπορούν ακόμα να επεξεργαστούν συναισθηματικά και γνωστικά. Το αποτέλεσμα είναι ότι συνήθως απωθούν και δεν αναφέρουν πουθενά το περιστατικό που την προκάλεσε».

 

 

Πού οφείλεται η έξαρση της δημοσιότητας των παιδοφιλικών πράξεων;

 

Εξήγηση πρώτη: Δεν τα μαθαίναμε παλιά. Σε εποχές που δεν υπήρχε το Ίντερνετ, ακόμα κι αν έμπαινε η είδηση μονόστηλο στις εφημερίδες, ερχόταν κι έφευγε. Τώρα μοιράζεται, κοινοποιείται, αναπαράγεται: Είναι η «λαϊκή απαίτηση» που τελικά κάνει το θέμα να ακούγεται, με τη βοήθεια της διαδραστικής φύσης του Ίντερνετ.

 

Εξήγηση δεύτερη: Ποτέ άλλοτε δεν ήταν ευκολότερο για τους παιδόφιλους να εκδηλωθούν.

Στην έρευνα που αναφέρθηκε παραπάνω διαβάζουμε: «Το Διαδίκτυο χαρακτηρίστηκε από ερευνητές ως η μεγαλύτερη εξέλιξη στην ιστορία της παιδοφιλίας, ο εικονικός χώρος που αντικατέστησε τις βόλτες προς άγραν θυμάτων σε παιδικές χαρές κ.λπ.».

Επιπλέον, το Ίντερνετ προσφέρει κάτι πρωτόγνωρο στους παιδόφιλους: τη συνειδητοποίηση πως δεν είναι μόνοι. Μέχρι τώρα ζούσαν στα σκοτάδια και δεν μιλούσαν ποτέ σε κανέναν για τις σκέψεις και τις πράξεις τους. Πίστευαν ότι σαν κι αυτούς ήταν ελάχιστοι. Τα chat rooms, τα κρυφά σάιτ, οι κοινότητες αλληλοϋποστήριξης τους έφεραν σε επαφή με άλλους, τους έκαναν να μοιραστούν ιστορίες. Κι έτσι αποθρασύνθηκαν: η κοινωνικοποίησή τους τους έκανε πιο αποφασισμένους να ζήσουν στην πράξη τις φαντασιώσεις τους και αύξησε τη ζήτηση παιδοφιλικής πορνογραφίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τα παιδιά.

 

Εξήγηση τρίτη: Οι Αρχές κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος είναι πάντα ετοιμοπόλεμη. Το Ίντερνετ λειτουργεί ως φάκα/παγίδα παιδόφιλων. Παλιότερα ήταν δύσκολο να τους εντοπίσεις: δρούσαν πίσω από κλειστές πόρτες, χωρίς ίχνη. Πλέον η τεχνολογία, πέρα από σύμμαχός τους, είναι ταυτόχρονα και χαφιές. Οι εικόνες στο κομπιούτερ διάσημου τραγουδιστή εντοπίστηκαν όταν το πήγε για επιδιόρθωση κι ο τεχνικός κάλεσε την Αστυνομία, ενώ πολλοί παιδόφιλοι συνελήφθησαν μετά από παγίδα που στήθηκε οnline (με τους αστυνομικούς να παρουσιάζονται ως 8χρονα κοριτσάκια και να κλείνουν ραντεβού).

 

 

Ξανά και ξανά; Ο παιδόφιλος των Πετραλώνων που παραδέχτηκε τουλάχιστον 21 βιασμούς, είχε στο παρελθόν (1995-2005) συλληφθεί δύο ξεχωριστές φορές για τους ίδιους λόγους και είχε φυλακιστεί. Ο 49χρονος προπονητής της Κέρκυρας είχε συλληφθεί και πριν από 13 χρόνια και είχε καταδικαστεί σε έναν χρόνο φυλάκιση με αναστολή. Παρότι θεωρείται πιθανό πως η μεγάλη πλειονότητα θα επαναλάβει το αδίκημα, είτε οι ποινές δεν είναι αρκετά μεγάλες είτε ο σωφρονισμός δεν πετυχαίνει. (Τις προάλλες καταδικάστηκε ο Κρητικός προπονητής που αναφέραμε, για τα 51 ανήλικα παιδιά, σε 401 χρόνια φυλακή. Πόσα θα εκτίσει στην πραγματικότητα; Κατά συγχώνευση, τα χρόνια κάθειρξής του γίνονται 220, από τα οποία τελικά θα εκτίσει τα 25.)

 

Η παιδοφιλία δεν θεραπεύεται μόνο με τη φυλάκιση. Στην έρευνα «Παιδοφιλία και Διαδίκτυο» αναφέρεται πως βασικό χαρακτηριστικό του παιδόφιλου είναι η σεξουαλική θυματοποίησή του κατά την παιδική ηλικία: «Οι δράστες, μάλιστα, φαίνεται να επιλέγουν ένα παιδί ίδιας σχεδόν ηλικίας με τη δική τους όταν είχαν υποστεί σεξουαλική κακοποίηση. Πολλοί από τους παιδόφιλους φαίνεται ότι είχαν υπάρξει μάρτυρες ενδοοικογενειακής βίας, είχαν βιώσει συναισθηματική απόρριψη από τους γονείς τους και είχαν ευνουχιστεί συναισθηματικά από τον μεγάλο έλεγχο και την καταπίεση που ασκούσαν οι γονείς τους πάνω τους. [...] Σύμφωνα με τους Finkelhor, οι παιδεραστές δρουν γιατί ικανοποιούν και την ανάγκη τους για κυριαρχία κι επιβολή στις διαπροσωπικές σχέσεις, ενώ είναι φανερό ότι χαρακτηρίζονται από ανεπάρκεια όσον αφορά τις κοινωνικές δεξιότητες και διακατέχονται από έντονα συναισθήματα μοναξιάς».

 

Τι θα πρέπει να γίνει, λοιπόν;  Οι παιδόφιλοι είναι κι οι ίδιοι θύματα. Στη Βρετανία γίνεται χημικός ευνουχισμός. Στις ΗΠΑ πρέπει να δηλώνουν ακριβή τόπο διαμονής, που δημοσιοποιείται: όλοι γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή αν κοντά τους μένει κάποιος αποφυλακισμένος παιδόφιλος και είναι έξτρα προσεκτικοί, συχνά τον σταματούν πριν δράσει πάλι.

 

Στην Ελλάδα η πρόταση που διατυπώνεται με ευκολία είναι «κρεμάλα, ψόφος». Πάντως, απέχουμε πολύ απ' το αμερικανικό μοντέλο: όποιος αποφυλακιστεί χάνεται στο πλήθος, άγνωστος μεταξύ αγνώστων. Και ανενόχλητος, θέλοντας και μη, συνήθως ξαναχτυπά. Το ζητούμενο, πάντως, δεν θα ήταν μονάχα μια αυστηροποίηση του νόμου (από ένα σωρό νόμους που ξεχνιούνται ή δεν τηρούνται έχουμε χορτάσει) αλλά η εφαρμογή του.

 

 

 

 

Διευκρίνιση:

Σύμφωνα με το DSM-IV (American Psychiatric Association, 1994), ως παιδοφιλία ορίζεται η επαναλαμβανόμενη και επίμονη σεξουαλική τάση, φαντασίωση ή συμπεριφορά που περιλαμβάνει σεξουαλική δραστηριότητα με παιδιά έως 13 ετών.

Αυτές οι τάσεις και οι φαντασιώσεις υποδεικνύουν παιδοφιλία, εάν προκαλούν δυσφορία ή διαταραχή στην κοινωνική, εργασιακή ή άλλη σημαντική περιοχή της λειτουργικότητας του ατόμου. Προϋπόθεση αποτελεί και το γεγονός ότι ο παιδόφιλος θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 16 ετών και 5 έτη μεγαλύτερος από το παιδί.

 

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
49 Σχόλια
12
Ellevoros 29.5.2013 | 13:10
γιατί τους χαϊδεύουμε.
avatar
mAlista 29.5.2013 | 13:17
και μετά έχουν θέμα για το "A Serbian film" .
Tsu-tsu 29.5.2013 | 13:18
Εξήγηση τέταρτη: Οι Ελληνάρες που γουστάρανε τόσο καιρό να τρολάρουν "χώνοντάς τα" στις προηγμένες δυτικές κοινωνίες περί παιδοφιλίας (βλέπε "οι ανώμαλλοι Ολλανδοί και το κόμμα παιδόφιλων" κτλ κτλ) τα βρήκανε επιτέλους μπροστά τους και τώρα επικρατεί μόνο ντροπή και σιωπή.
Η Ελλάδα ακολούθησε τη μόδα? Όπως και να'χει πλέον στους Έλληνες ολοένα και λιγοστεύουν οι δικαιολογίες και τα επιχειρήματα υπεροχής απέναντι στους υπόλοιπους λαούς.
avatar
Ανώνυμος/η 29.5.2013 | 14:40
Μπορούμε να διακρίνουμε και να κάνουμε κριτική σε διάφορες κοινωνίες και τις αξίες τους. Οι κοινωνίες έχουν νόμους. Οι άνθρωποι δεν είναι ούτε απόλυτα κακοί ή καλοί. Οι κοινωνίες τους το ίδιο.
Στην Ολλανδία έχει γίνει θέμα η οργάνωση των "παιδόφιλων" που λένε οτι δεν πρέπει να τους απαγορευτεί η "άποψη" να υποστηρίζουν την παιδοφιλία. Πρόσφατα, απόφαση Ολλανδικού δικαστηρίου τους δικαίωσε.
Στην Γερμανία η κτηνοβασία είναι νόμιμη. Υπάρχουν πορνεία όπου άνθρωποι συνουσιάζονται με ζώα. Είναι νόμιμο. Οι κτηνοβάτες λένε οτι "έχουν την συναίνεση" του ζώου. Οι φιλοζωικές οργανώσεις διαφωνούν. Ο νόμος το επιτρέπει όμως, ως ένα "δικαίωμα στη σεξουαλικότητα."

Στο Ιράν αμέσως μετά την επανάσταση, ο Χοϊμενί κατέβασε την ηλικία που ένα κορίτσι μπορεί να παντρευτεί (να "ολοκληρώσει" το γάμο, όχι απλά να την τάξουν κάπου) στα 9 χρόνια, αφού ο Μωάμεθ παντρεύτηκε την Αϊσέ όταν αυτή ήταν 6 και "ολοκλήρωσε" το γάμο όταν αυτή ήταν 9. Ο ίδιος ο Χοϊμενί παντρεύτηκε ένα κορίτσι 9 χρονών.

Αυτά είναι απόδεκτά παραδείγματα από άλλα σύστηματα αξιών. Στην Ευρώπη έχουμε το δικαίωμα στη διαφορετικότητα ενώ στις Ισλαμικά θεοκρατικές κοινωνίες που έχουν αποφασίσει να ζουν σύμφωνα με ένα και μόνο βιβλίο, έχουν τα παράδείγματα του "ανώτερου όλων των ανθρώπων," του τελευταίου "προφήτη."

Καταλαβαίνεις τη διαφορά με πράξεις που διώκονται από τους νόμους και καταδικάζονται από την κοινωνία των "ελληναράδων;"
Tsu-tsu 29.5.2013 | 16:18
Ωραία τα γράφεις, αλλά ανοίγεις παράλληλη συζήτηση. Δεν απαντάς στα γραφόμενα μου, καθώς και εγώ δεν θέτω κάποιο ερώτημα.

Στην Ολλανδία η παιδοφιλία έχει αποκηρυχτεί εδώ και καιρό και η κοινωνία είναι σε μόνιμο συναγερμό για την τυχούσα εμφάνιση νέων παιδόφιλων. (Σε βεβαιώνω δε πως έχουν θεσπιστεί νέοι κανονισμοί σε σχολεία και βρεφονηπιακούς σταθμούς: σε κάθε χώρο, κάθε στιγμή να υπάρχουν πάντοτε δύο εκπαιδευτικοί ταυτόχρονα. Πίστεψε με, τέτοιους κανονισμούς, εδώ τους τηρούνε!

Το σχόλιο μου έχει να κάνει με τους ελληναράδες που ενημερώνονται από μπλογκς, ακούνε την Λιάνα Κανέλλη και τα παίρνουν όλα τοις μετρητοίς, δημιουργώντας μια φούσκα ανωτερότητας μέσα στην οποία βολεύονται και αποκοιμιούνται ήσυχοι.

Καιρός είναι να σπάσει αυτή η φούσκα, δυστυχώς (και) με τέτοια γεγονότα και να ξεβολευτεί ο Έλληνας.
avatar
Ανώνυμος/η 31.5.2013 | 04:16
προς Τsu-Tsu 29.5.2013

Δεν συμφωνώ στο οτι ανοίγω παράλληλη συζήτηση. Απαντώ στο σχόλιό σου στο οποίο μιλάς για "Ελληνάρες." Εγώ λέω απλά οτι αποκλίνουσες συμπεριφορές βρίσκονται παντού. Οι συγκρίσεις που έχουν νόημα για μένα είναι μεταξύ νόμων και αξιών. Αλλιώς καταλήγουμε να μιλάμε με στερεότυπα: "οι Άγγλοι είναι έτσι, οι Κινέζοι είναι έτσι..." κτλ κτλ

Η παρακάτω είδηση λοιπόν νομίζω οτι ισχύει:
"A Dutch court refused Monday to ban a political party whose main goal is to lower the age of sexual consent to 12 from 16, with the ruling judge saying it's up to voters to judge the appeal of political movements."


Δεν σου αρέσει λες η συμπεριφορά κάποιων ανθρώπων τους οποίους ονομάζεις "Ελληνάρες." Αυτοί έχουν σε υπερβολικό βαθμό κάποια αρνητικά χαρακτηριστικά που μοιραζονται όλοι οι Έλληνες και αυτό τους κάνει "Ελληνάρες." Αντίστοιχα υπάρχουν οι "Ολλανδάρες" και "Γερμανάρες;"
Μετά όμως λες " Όπως και να'χει πλέον στους Έλληνες ολοένα και λιγοστεύουν οι δικαιολογίες και τα επιχειρήματα υπεροχής απέναντι στους υπόλοιπους λαούς." Άρα κατά τη γνώμη σου ΟΛΟΙ οι Έλληνες έχουν το πρόβλημα: πιστεύουν οτι είναι ανώτεροι! Τώρα όμως "τα βρήκανε επιτέλους μπροστά τους." Το "επιτέλους" πάει στις περιπτώσεις παιδεραστίας υποθέτω. Χαίρεσαι λοιπόν που επιτέλους αποδείχτηκε κάτι, έσπασε η φούσκα και"επικρατεί μόνο ντροπή και σιωπή."

Δεν θέλω να υπερ-γενικεύσω, νομίζω όμως οτι αυτή η συμπεριφορά στην οποία αντιδράς εξηγείται στην ψυχολογία. Άνθρωποι προβάλλουν ένα συλλογικό μύθο για το παρελθόν (γενικά περι "προγόνων") ή το παρόν μιας ομάδας, πάντα σε αντιδιαστολή με κάποιους άλλους που είναι "κατώτεροι." Αυτό τους κάνει να νιώθουν καλά με τον εαυτό τους.

Πράγματι, πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα (και παντού) το κάνουν αυτό. Νομίζω οτι στη βόρεια Ευρώπη τα τελευταία χρόνια έχουμε πολλές εκδηλώσεις αυτού του συμπλέγματος.

Για να ξαναδιαφωνήσω όμως μαζί σου, πιστεύω οτι το ίδιο άρρωστο είναι και το σύμπλεγμα (κόμπλεξ) κατωτερότητας, που επίσης βρίσκεται σε αφθονία στην Ελλάδα. Είναι εύκολο να το καταλάβεις. Χαρακτηριστικό του είναι η έλλειψη σεβασμού σε ότι είναι "Ελληνικό" γιατί είναι ένοχο για κάτι και για όλα, το μίσος κάποιων για τη χώρα στην οποία γεννηθήκανε γιατί "αν είχα γεννηθεί αλλού..." και η βαθιά πεποίθηση οτι "πρέπει να αλλάξω αυτό που είμαι, να αρνηθώ την ταυτότητά μου γιατί πρέπει να γίνω σαν τους άλλους, τους πολιτισμένους!"

ein Steppenwolf 29.5.2013 | 13:20
Και οι τρεις προτεινόμενες εξηγήσεις είναι λογικές. Ποια είναι η ορθότερη δεν μπορεί να βρεθεί με συζήτηση — θα πρέπει να γίνει στατιστική έρευνα. Αλλά ποιος θα τολμήσει να παραδεχτεί τις παιδοφιλικές του τάσεις και δραστηριότητες; Άρα το μυστήριο θα μείνει.

Παρεμπιπτόντως, υπάρχει τρόπος ν’ απαντήσει κανείς σε άβολες ερωτήσεις έτσι ώστε από τις απαντήσεις να είναι δυνατόν να εξαχθεί στατιστικά συμπεράσματα, χωρίς όμως ν’ αποκαλύψει τα μυστικά του! John Allen Paulos, Innumeracy:

> Obtaining Personal Information

> We ask everyone to take a coin from his or her purse or wallet and direct them to flip it once. Without letting anyone else see the outcome, they should note whether it lands on heads or tails. If the coin lands heads, the person should answer the question honestly: Has he or she ever engaged in the given sexual practice—yes or no? If it comes up tails, the person should simply answer yes.

> Thus, a yes response could mean one of two things, one quite innocuous (the coin's landing tails), the other potentially embarrassing (engaging in the sex act). Since the experimenter can't know what yes means, people presumably will be honest.

> Let's say that 620 of 1,000 responses are yes. What does this indicate about the percentage of people who engage in the sex act? Approximately 500 of the 1,000 people will answer yes simply because the coin landed tails. That leaves 120 people who answered yes out of the 500 who replied to the question honestly (those whose coins landed heads). Thus, 24 percent (120/500) is the estimate for the percentage of people who engage in the sex act.
phάι 29.5.2013 | 15:09
Ωραία μέθοδος, αλλά στην προκειμένη περίπτωση προκύπτει ένα πρόβλημα. Το "όχι" συνδέεται πάντα με ειλικρινή απάντηση, ενώ το "ναι" μπορεί να είναι ψευδές. Έτσι, στην επίμαχη ερώτηση, ο καχύποπτος παιδόφιλος είναι πιο πιθανό να πει "όχι", όποια πλευρά του νομίσματος κι αν του τύχει, ούτως ώστε να θεωρηθεί ειλικρινής η απάντησή του. Επομένως, τα αποτελέσματα αλλοιώνονται διότι μειώνονται και τα ειλικρινή "ναι" και τα τυχαία "ναι."
ein Steppenwolf 29.5.2013 | 15:43
@phάι 29.5.2013 | 15:09

Υποτίθεται ότι αυτοί που θα λάβουν μέρος στην έρευνα έχουν πειστεί για την αποτελεσματικότητα της μεθόδου.
Δον Ιδιώτης 29.5.2013 | 13:24
Πολύ ενδιαφέρον Άρη, κατά σύμπτωση χτες βράδι σε παρέα είχαμε αυτήν ακριβώς τη κουβέντα και καταλήξαμε στα ίδια συμπεράσματα, ότι δηλαδή το ίντερνετ έχει φέρει πράγματα στην επιφάνεια που άλλοτε έμεναν πίσω από κλειστές πόρτες αλλά ταυτόχρονα έχει βοηθήσει τους παιδόφιλους να καταλάβουν ότι δεν είναι μόνοι τους.
Όπως είναι φυσικό στη χώρα της υπερβολής, όπως είναι η Ελλάδα, αυτό που ακούς συχνότερα είναι κρεμάλες κλπ.
Προσωπικά είμαι πιο κοντά στο αμερικανικό μοντέλο, δηλαδή όχι απλά επιβολή ποινής, αλλά διαρκής παρακολούθηση του παιδόφιλου, στιγματισμός του και ενημέρωση της κοινωνίας για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις ώστε να μην μπορεί να δρα ανενόχλητος.
Dum spiro spero 29.5.2013 | 15:38
Θα διαφωνησω για το αμερικανικο μοντελο. Ο παιδεραστης ειναι σαν τον ναρκωμανη, θα κανει τα παντα να βρει τη δοση του. Και ποιος σου λεει πως επειδη τον γνωριζει ολη η γειτονια δεν μπορει να μεταμφιεστει, να παει για καποιες μερες σε μια αλλη πολη ή απλα να αναζητησει θυματα σε αλλες γειτονιες της ιδιας πολης???

Δον Ιδιώτης 29.5.2013 | 18:30
Δε ξέρω, ισως να τους βάζουν βραχιολάκι, απλά ο ευνουχισμός ουσιαστικά είναι ακρωτηριασμός και το βρίσκω λίγο βάρβαρο
rainbow 29.5.2013 | 14:05

Και μερικές φορές δεν βοηθούν ούτε οι ανεγκέφαλοι γονείς…


https://www.youtube.com/watch?v=4T5qN8bfpC4
avatar
paan 29.5.2013 | 14:08
Συμφωνώ σε όλα Άρη, απλά να προσθέσω μια ακόμη σημαντική πτυχή.
Η αποσάθρωση της νεολαίας είναι τρομερή τα τελευταία χρόνια. Ειδικά τα κοριτσάκια (11-17) κυκλοφορούν σαν 'πουτανάκια' (με το μπαρδόν), τα έχουν πετάξει όλα έξω, φλερτάρουν ασύστολα με όλους και δεν μαζεύονται με τίποτα. Προκαλούν την τύχη τους, είναι αυτό που λέμε 'τα θέλει ο κώλος τους'. Όταν βλέπεις ένα 12χρόνο με ψηλοτάκουνα, μίνι μέχρι εκεί πάνω και φουλ βάψιμο να κουνιέται πέρα δώθε και παιδεραστής να μην είσαι, το σκέφτεσαι. Οπότε ο μεγάλος αριθμός περιστατικών είναι άθροισμα των περιστατικών που πάντα συνέβαιναν από διάφορους ανώμαλους, συν τα νέα περιστατικά που τα προκαλούν οι ίδιες.
Όταν εγώ ήμουν στην εφηβεία, τέτοια περιστατικά ήταν ελάχιστα. Γεννιόντουσαν λιγότεροι παιδεραστές; Όχι βέβαια, απλά τα κοριτσάκια τότε είχαν ήθος, δεν τολμούσαν να κυκλοφορήσουν έτσι και δεν προκαλούσαν την τύχη τους.
Υ.Γ.
Φυσικά και δεν υποστηρίζω τη Χρυσή Αυγή, αλλά θα συμφωνήσω σε αυτό που λένε ότι η αθρόα εισροή μεταναστών 'κακής ποιότητας' έχει συμβάλει τα μέγιστα στη γιγάντωση του φαινομένου. Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά νομίζω ότι το Κοράνι επιτρέπει την παιδεραστία.
Dum spiro spero 29.5.2013 | 15:33
Οκ, εν μερει εχεις δικιο οσον αφορα την σχεδον πληρη ανυπαρξια της παιδικοτητας στις νεες γενιες ομως οι παιδεραστες δεν "χτυπανε" "πουτανακια" οπως τα αποκαλεις αλλα μικρα, αθωα παιδια! Το πουτανακι ξερει ενδεχομενως να προφυλαξει τον εαυτο του ομως το παιδακι που ειναι παιδακι, οχι!
αμύριστο λουλούδι 29.5.2013 | 15:44
λυπάμαι αλλά η απάντησή σου υποστηρίζει τη σεξιστική άποψη που δυστυχώς έχει επικρατήσει και στην κοινωνία μας. Φταίει το θύμα γιατί είναι προκλητικό. Και φέρνεις για παράδειγμα ανήλικα κορίτσια. Δεν θεωρώ ότι ένα κορίτσι με σορτς-που είναι και της μόδας-το κάνει για να προκαλέσει.
Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, πρέπει οι γυναίκες να βάλουμε μπούρκα. Έτσι δεν θα προκαλούμε και θα γλυτώσουμε και τον βιασμό. Για στάσου, στο Ιράν δεν το κάνουν αυτό; Αλλά νομίζω και κει έχουν βιασμούς.
Ελπίζω τουλάχιστον να μην είσαι γυναίκα....
avatar
Copyleft 29.5.2013 | 16:32
Δεν είναι γυναίκα. Ούτε ΧΑ είναι, απλά δεν γουστάρει τους μετανάστες και τα κοριτσάκια χωρίς παραλλαγή.
avatar
sogl 29.5.2013 | 18:07
"Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, πρέπει οι γυναίκες να βάλουμε μπούρκα."

Έχει ξαναγίνει αυτή η συζήτηση. Δεν υπάρχει μόνο η μπούρκα και το ξέκωλο σε αυτή τη ζωή, και είναι μάλλον δείγμα έλλειψης απελευθέρωσης να νομίζεις ότι υπάρχουν μόνο αυτά τα δύο.

Από εκεί και πέρα προφανώς άλλο ο βιασμός άλλο το σεξ, άλλο η έφηβη η ντυμένη πρόστυχα άλλο το κοριτσάκι του δημοτικού, σε καμία απολύτως περίπωτωση δεν ισχύει ότι το θύμα προκαλεί μια και ο βιασμός έχει πάντα να κάνει με την εξουσία και ΠΟΤΕ με το σεξ.

ΑΛΛΑ κι εσείς επιτέλους να έχετε στο μυαλό σας ότι όπως η στολή του παπά σημαίνει κάποια πράγματα έτσι και το ξέκωλο ντύσιμο σημαίνει κάποια πράγματα και συγκεκριμένα σημαίνει ΕΙΜΑΙ ΕΥΚΟΛΗ/ΖΗΤΑΩ. Αν δε θες να σε αντιμετωπίζουν σεξιστικά, φόρα κάτι άλλο. So simple.
avatar
saranel 29.5.2013 | 21:15
Μάλιστα...

Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι η δικαιολογία (ναι, ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ) 'τα θέλει κι αυτής ο κώλος της,' έχει κι άλλη μια όψη. Αυτό που μας λες, ουσιαστικά, είναι ότι οι άντρες με το ζόρι κρατιούνται όσο κυκλοφορούν στο δρόμο να μην ορμήξουν σε κάθε γυναίκα/κοπέλα/κορίτσι που συναντάνε, και το μόνο που τους κάνει πέρα είναι οι λίγοι παραπάνω πόντοι υφάσματος. Με το που κατεβαίνει δηλαδή λίγο το ντεκολτέ και ανεβαίνει η φούστα ή το σορτσάκι, σπάει το φράγμα και όποιον πάρει ο χάρος.

1ον: Είμαι αρκετά τυχερή ώστε να έχω άντρες φίλους κι ένα σύντροφο που κάτι τέτοιες π@π@ριές τους εξοργίζουν όσο εξοργίζουν κι εμένα. Πέρα απ'το σεξιστικό κομμάτι, είναι προσβολή και για τους εντάξει άντρες που υπάρχουν εκεί έξω οι οποίοι δεν αντιμετωπίζουν τις γυναίκες σαν κομμάτια κρέας/μπιμπελό/πολίτες 2ης κατηγορίας.

2ον: Βιασμοί συμβαίνουν και κοινωνίες με αυστηρούς ενδυματολογικούς κανόνες (βλ. μπούρκα). Οι βιαστές σε μια τέτοια κοινωνία τι δικαιολογία χρησιμοποιούν; Είχε πολύ προκλητικά φρύδια (γιατί δεν φαίνεται και τίποτα άλλο με hardcore μπούρκα);

3ον: Το καλοκαίρι στην παραλία πως αντέχετε, βρε αγόρια; Ζητάω εκ μέρους του φύλου μου ταπεινά συγνώμη που σας υποβάλουμε σε τέτοιο Γολγοθά.
avatar
dim_m 30.5.2013 | 02:06
http://www.lifo.gr/team/readersdigest/36866

(...)

Με άλλα λόγια και χωρίς να απευθύνομαι σε εσένα προσωπικά γιατί δεν ξέρω την προσωπική σου θέση/στάση/άποψη πάνω στο θέμα, τι να το κάνω το να καταδικάζεις τον βιασμό ως άνδρας, αν δέχεσαι (σιωπηρά, συνειδητά, ασυνείδητα, όπως να'ναι) ότι "καλό θα'ταν" να μην φοράω ό,τι θέλω γιατί κάποιος μπορεί να προκληθεί; Και άρρωστο να τον πεις μετά, μου λες εμμέσως πλην σαφέστατα ότι έδωσα αφορμή στην αρρώστια του να εκδηλωθεί ("ναι μεν, αλλά") και άρα ρίχνεις μερίδιο ευθύνης στο θύμα επειδή διέπραξε το λάθος, άκουσον άκουσον, να ντυθεί όπως ήθελε! Για εσένα, λόγω θέσης, είναι αυτονόητο ότι θα ντυθείς όπως θες. Είσαι με τους σωματικά δυνατούς της ιστορίας, δεν μπορείς να προκαλέσεις κανέναν. Εγώ, ως γυναίκα, δεν έχω τη δύναμη να σου επιβληθω σωματικά (άσε που, ηλιθιωδώς, δεν μου αναγνωρίζεται εξίσου έντονη σεξουαλική επιθυμία γενικώς), και άρα δεν μπορώ να προκληθώ. Ποιος το αποφάσισε και το αντιμετωπίζουμε και σαν αυτονόητο; Αυτό το αποκαλούμε πραγματικότητα, ενώ είναι ο ορισμός του (ως επί το πλείστον μη συνειδητά/συνειδητοποιημένα) ιδεολογικά φορτισμένου λόγου όπως αυτός επιβλήθηκε ως πραγματικότητα από τον "δυνατό, που αποφασίζει ποια προκαλεί χωρίς ο ίδιος φυσικά να μπορεί (βλ. να κινδυνεύει) να προκαλέσει". Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι είναι ορισμός που προσυπογράφουν και αναπαράγουν και άπειρες γυναίκες.

Ο "άρρωστος" δεν μου επιτέθηκε ΜΟΝΟ επειδή είναι "άρρωστος" - για την ακρίβεια, μέχρι να εξαλειφθεί η ευθύνη της κοινωνίας (ανδρών και γυναικών/γυναικών και ανδρών), δεν θα μάθουμε ποτέ αν είναι άρρωστος και πόσο. Μου επιτέθηκε ΚΑΙ επειδή το "ναι μεν, αλλά" αφού επισημάνει την "αρρώστια" του, θα αποδώσει την εκδήλωσή της στην "αφορμή" που έδωσα εγώ. Άρρωστος χωρίς εισαγωγικά θα γίνει ο βιαστής όταν φύγει το "αλλά": όταν (μεταξύ άλλων, αλλά δεν χωρούν στο παράδειγμα) το δικαίωμά μου να ντύνομαι όπως θέλω θα αντιμετωπίζεται από την κοινωνία ως κάτι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, όπως και το δικό σου. Και όταν θα είναι αυτονόητο ότι το να προκληθεί είναι δικό του πρόβλημα, και όχι κάτι στο οποίο συνέβαλα εγώ ή κάτι στο οποίο πρέπει να γίνεται μνεία. Όταν δηλαδή η κοινωνία θα σταματήσει να του αναγνωρίζει το *παραμικρό* ελαφρυντικό που να αφορά το ντύσιμο/τη συμπεριφορά κτλ του θύματος.

ΔΕΝ είναι πραγματικότητα ότι "ο δυνατός θα προκαλείται από τον αδύναμο, τι να κάνουμε, τελεία". Είναι κατασκευασμένη πραγματικότητα. Δεν είμαστε στις σπηλιές πλέον. Η κοινωνία πρέπει να μάθει στον δυνατό ότι υπάρχουν όρια, τα οποία είναι κοινά για όλους και συναποφασίζονται - διαφορετικά δεν κάνει καλά τη δουλειά της ως κοινωνία, και από το να το παίζουμε τα μέλη της πολιτισμένα (άνθρωποι που μπορούν να τιθασεύσουν τα ένστικτά τους για να συνυπάρξουν επί ίσοις όροις) ας γυρίσουμε στη ζούγκλα όπου θα είμαστε και πιο ειλικρινείς ως προς το ποιοι είμαστε.
Ινστρούχτορας Χιπστερίδας Κομισάριος 30.5.2013 | 17:57
@dim_m
Άσχετα του θέματος: Αυτή η αηδία "άσε που, ηλιθιωδώς, δεν μου αναγνωρίζεται εξίσου έντονη σεξουαλική επιθυμία γενικώς" είναι καινούρια αηδία ή απο παλιά? Σας φαντασιωνόμαστε ωσάν λυσσασμένες Αμαζόνες να μας "ιππεύετε" σαν να μην υπάρχει αύριο (άρα αναγνωρίζοντας την έντονη σεξουαλική επιθυμία σας), είμαστε σεξιστές. Δεν το κάνουμε, είμαστε καταπιεστές της σεξουαλικής επιθυμίας σας. Τι παίζει εδώ παρακαλώ? Διαφωτίστε τους πτωχούς. Δεν λέω να μας αναλύσετε το φεμινιστικό φαινόμενο, με απλά λόγια.
annana 31.5.2013 | 02:51
Όταν όμως είσαι 12,15 χρονών, το μόνο που "ζητάς" είναι να αρέσεις στα αγοράκια της ηλικίας σου και δεν περνάει από το μυαλό σου ότι ένας άντρας στην ηλικία του μπαμπά σου θα σε ποθεί ερωτικά.
avatar
MariaThessaloniki 30.5.2013 | 11:09
Είσαι εξοργιστική και απαράδεκτη. Ντροπή δηλαδή.
avatar
saranel 30.5.2013 | 20:00
@ Ινστρούχτορας

Δεν μπορώ να ξέρω τι εννοούσε η dim_m, αλλά αν θες μπορείς ν' ακούσεις την άποψή μου για το τι αντιλαμβάνομαι εγώ. Είναι το γνωστό δίπτυχο Madonna/Whore (Παναγία/Πόρνη), δηλαδή η κατηγοριοποίηση των γυναικών σε άκρα: είτε σαν άσπιλες παρθένες είτε σαν πόρνες.

http://en.wikipedia.org/wiki/Madonna%E2%80%93whore_complex

Ο όρος έχει μεν τις ρίζες του στην ψυχολογία και αναφέρεται σε μια πολύ συγκεκριμένη ψυχολογική πάθηση, αλλά στη σημερινή εποχή χρησιμοποιείται και για να εκφράσει το πως αντιμετωπίζεται η ανοιχτή έκφραση της γυναικείας σεξουαλικότητας.

Δεν είναι κάτι το καινούριο, όλοι ξέρουμε ότι υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά στο πως αντιμετωπίζονται δύο άνθρωποι διαφορετικού φύλου αν έχουν, υποθετικά μιλώντας, την ίδια ακριβώς σεξουαλική ζωή. Η γυναίκα έχει την 'υποχρέωση' να είναι σεμνή και να μην προκαλεί, αλλά παράλληλα να είναι και δυναμίτης στο κρεβάτι. Της επιτρέπεται πλέον να έχει ένα 'σεβαστό' αριθμό σεξουαλικών συντρόφων στο παρελθόν της, αρκεί να μην είναι one-night-stand, ούτε και ΠΑΡΑ πολλοί γιατί αλλιώς είναι έκφυλη. Να φλερτάρει μεν, αλλά όχι και πολύ έντονα, είτε γιατί θεωρείται πρόστυχο, είτε γιατί προκαλεί την τύχη της (καταλήγουμε και πάλι στο 'τα ήθελε κι αυτής ο κώλος της,' γιατί το να φλερτάρεις χωρίς να θέλεις η βραδιά να καταλήξει κάπου θεωρείται αδιανόητο).

Τα πράγματα έχουν αλλάξει, δεν αντιλέγω, όμως με βασανιστικά αργούς ρυθμούς.
avatar
MariaThessaloniki 31.5.2013 | 01:05
διευκρινιση: το σχόλιο ήταν @paan
Ινστρούχτορας Χιπστερίδας Κομισάριος 31.5.2013 | 01:41
Σε ευχαριστώ Saranel για την διευκρίνιση. Κατάλαβα τι εννοείς.
παπαρουνα 31.5.2013 | 12:11
και να προσθεσω ότι ο παιδεραστή και γενικότερα ο βιαστής δεν στοχευει στην ικανοποίηση της δικής του σεξουαλικότητας αλλά κυρίως στην επιβολή εξουσίας και τον ¨΄ελεγχο του θύματος. Δεν θα επιλέξει το "ξεκωλάκι". Το κορίτσι αυτό έχει εν μέρει επίγνωση της σεξουαλικότητας του και της "δυναμης" που έχει πάνω στο άλλο φύλο. Ο παιδεραστής και ο βιαστής θα επιλέξει το θυμα του με βάση την προσβασιμπότητα σε αυτό(σχολεία, αθλητικές ομάδεις, παιδικές οργανώσεις, ορφανοτροφεία, παιδικοι σταθμοι, παιδότοτοποι, κατασκηνώσεις), την πιθανότητα να μην τον ανακαλύψουν (ιερέας,ανθρωπος του στενου οικογενειακού κύκλου, babysitter, συγγενεςις) και όχι με βάση την εμφανιση. Αλλωστε βιάζονται και αγοράκια, δηλαδή αυτά φοραν βαθιά ντεκολτέ?. Για αυτό μπορεί να ναι επαγγελματίας σε χώρο με παιδιά , συγγενής, ή φίλος. Η να εχει σχέση με προαγωγό από το χώρο αυτό. Προσοχή λοιπόν κυρίως στους γονείς ΚΑΙ στους παιδαγωγούς να ενημερώνουν τα παιδιά τους για το σωμα τους και για το τι καθιστά απρεπές άγγιγμα και κατά ποσο μπορεί καποιος να τα αγγίζει χωρίς τη συγκατάθεση τους. Οσο για τους επαγγελματίες που εργάζονται με παιδία θα πρέπει να γινεται πολύ καλός έλεγχος και να επιβάλλεται η διπλή παρουσια τους σε κάθε περίπτωση.
Οσο για το θέμα ενδυμασίας ειναι το λιγότερο υπεραπλουστευμενο και επικινδυνο να κατηγορείς την εμφάνιση ενός κοριτσιού. Η φρΑσή "τα θέλει ο κώλος" του όσο ευκολα και αν την εχουμε πει όλοι κατα καιρούς σε στιγμή αφέλειας ΕΙΝΑΙ σεξιστική. ένας μη συμπλεγματικός άντρας δεν προκειται να δελεαστεί από ενα προκλητικό 15χρονο, ούτε καν από μια προκλητική 30αρα. Και να δελεαστεί έχει την αυτοσυγκράτηση να μην επιτεθει.Ο βιαστής και ο παιδεραστής θα επιτεθεί σε καθε θύμα-αγόρι ή κορίστι- ανεξαρτητου εμφανισης , φυλου, νοημοσύνης, παιδείας, ηλικίας αρκέι να μην υπαρχει περιπτωση να τον πιασουν. Το κριτηριο δεν ειναι η σεξουαλικότητα ή η εμφανιση. Ειναι η εκδηλωση της διαστροφης του.
yakuza 31.5.2013 | 13:23
καλά τα πες παπαρούνα!
avatar
dim_m 1.6.2013 | 02:34
Ινστρούχτορα, σου απαντώ καθυστερημένα και ενδεχομένως να μην το δεις, αν και δεν έχει ιδιαίτερη σημασία γιατί το κάλυψε εξαιρετικά η Saranel.

Η υποτιθέμενη ασυγκράτητη ανδρική σεξουαλικότητα, ως πτυχή του discourse που περιβάλλει τον βιασμό, επισημαίνεται ως "ασυγκράτητη" ακριβώς για να δικαιολογήσει την απροθυμία χαλιναγώγησης του ενστίκτου. Το σαφές υπο-νοούμενο (και προϋποτιθέμενο) αυτής της ρητορικής είναι ότι οι γυναίκες δεν είμαστε εξίσου ασυγκράτητες, και γι'αυτό δεν καταλαβαίνουμε πόσο δύσκολο είναι για έναν άνδρα να συγκρατηθεί (και επομένως θα έπρεπε να δεχόμαστε να μην ντυνόμαστε "προκλητικά" χωρίς να αμφισβητούμε τα "αυτονόητα"). Στην πραγματικότητα, οι γυναίκες είμαστε απλώς σωματικά πιο αδύναμες - δεν είναι λιγότερο επιτακτική η σεξουαλική μας επιθυμία, απλώς δεν μπορούμε να την επιβάλουμε. Όταν ξεπεράσουμε *πραγματικά* την εμμονή ότι οι άντρες θέλουν το σεξ περισσότερο απο τις γυναίκες, θα αντικατοπτριστεί και στα ποσοστά των βιασμών: το "ασυγκράτητο" θα γίνει αντιληπτό ως "επιβάλλομαι επειδή έχω τη δύναμη" και θα κοπούν τα "ναι μεν, αλλά" που δίνουν ημι-άφεση στον βιαστή.

Οι φαντασιώσεις σου μου φαίνονται μια χαρά, αλλά από μόνες τους δεν λένε κάτι. Το θέμα είναι να τις ζεις και στην πραγματικότητα χωρίς να λειτουργεί -έστω και άθελα σου, ασυνείδητα- σαν κριτήριο ηθικής αξιολόγησης της εκάστοτε παρτενέρ σου η σεξουαλική της συμπεριφορά. Είναι σίγουρο πως όταν σταματήσει να είναι μια θλιβερή πραγματικότητα αυτή η "αηδία", θα περάσουμε όλοι πολύ πολύ καλύτερα.;) Δεν υπάρχουν φεμινιστές και φεμινίστριες, μόνο ανθρωπίστριες και ανθρωπιστές υπάρχουν.
avatar
TheChristina 29.5.2013 | 14:09
Νομίζω ότι δεν υπάρχει έξαρση των εγκλημάτων αλλά αύξηση των καταγγελιών.
avatar
Ανώνυμος/η 29.5.2013 | 14:22
Δεν νομίζω πως υπάρχει αύξηση στην παιδοφιλία, απλώς είναι πλέον ευκολότερος ο εντοπισμός τους λόγω του ίντερνετ και της διακίνησης πορνογραφικού υλικού, ενώ παλαιότερα ο παιδόφιλος έπρεπε πρώτα να εκτελέσει την ανίερη πράξη κι έπειτα αν όλα πήγαιναν καλά, αν υπήρχε ομολογία του παιδιού, καταγραφή του περιστατικού στην αστυνομία, κλπ, να συλληφθεί.

Εκείνο που ο κόσμος δεν καταλαβαίνει για τους παιδόφιλους και μιλάει συνέχεια για λιντσαρίσματα, κρεμάλες και ανθρωπόμορφα τέρατα, είναι πως στην πραγματικότητα πρόκειται για συνηθισμένους ανθρώπους σαν κι εσένα κι εμένα, εγκλωβισμένοι όμως σε μια ερωτική επιθυμία που δεν μπορούν να ελέγξουν. Όπως εσύ δεν μπορείς να μπλοκάρεις τη διέγερση του σώματός σου όταν αντικρίζεις τη φωτογραφία μιας γυμνής γυναίκας γιατί είναι κάτι που συμβαίνει σχεδόν ασυνείδητα, έτσι αντίστοιχα και εκείνοι δεν μπορούν να επέμβουν όταν, βλέποντας τη φωτογραφία ενός παιδιού, διεγείρονται. Το ξέρω είναι αποτροπιαστικό, αλλά είναι αλήθεια και μόνο όταν συνειδητοποιήσουμε πως η παιδεραστία δεν είναι ένα σατανικό βίτσιο κάποιων αόριστων τεράτων αλλά ένα πολύ μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα που απασχολεί περισσότερους από όσους νομίζουμε, θα μπορέσουμε να το αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικότερα.
κώστας σ 29.5.2013 | 15:48
αυτό είναι και το πιό σοβαρό ερώτημα απ' όλα. τελικά η παιδοφιλία είναι όντως μια εγγενής τάση; αν ναι, πως εξισορροπείται το δικαίωμα του συνόλου να προστατεύεται από τους παιδόφιλους, με τα εγγενή δικαιώματα που έχουν όλοι -μαζί και οι παιδόφιλοι; ο χημικός ευνουχισμός δεν παραβιάζει το εγγενές δικαίωμα του ανθρώπου στην αυτοδιάθεση του σώματός του (που στον πολιτισμένο κόσμο υπερηφανευόμαστε πως έχουμε περί πολλού, σε αντίθεση με τον υπανάπτυκτο όπου σου κόβουν το χέρι αν κλέψεις και χωρίς αξιόπιστο δικαστήριο);
εν κατακλείδι: μπορούμε (έχουμε το δικαίωμα) σαν σύνολο να "διορθώσουμε" τον παιδόφιλο με τέτοιους όρους όπου παραβιάζουν την αυτοδιάθεσή του;
avatar
Ανώνυμος/η 29.5.2013 | 16:12
Δυστυχώς δεν μπορώ να απαντήσω σε τίποτα από όλα αυτά, αντιλαμβάνομαι όμως το σκεπτικό σου και την ηθική της λογικής που κρύβει πίσω του, όμως το ζήτημα είναι τόσο πολύπλοκο που με ξεπερνάει. Δεν θα διένυα βέβαια τόση απόσταση ώστε να δηλώσω πως δεν έχουμε το δικαίωμα να "διορθώσουμε τον παιδόφιλο, από την άλλη όμως δεν ξέρω καν τι άποψη έχω για τον χημικό ευνουχισμό, παρορμητικά μου φαίνεται αισχρή διαδικασία, δεν έχω όμως να αντιπροτείνω κάτι στη θέση του και πως αλλιώς θα μπορούσαμε να διαχειριστούμε τους λεγόμενος re-offenders που αφού εκτίσουν την ποινή τους, το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να αποπλανήσουν ακόμη ένα παιδί;;
avatar
titika1862 2.6.2013 | 16:57
ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕς ΜΕ ΤΑ ΑΘΩΑ ΘΥΜΑΤΑ...Καθολου δε θα με ενοχλουσε ενας τετοιος χημικος ευνουχισμος βιαστων/παιδεραστων.Αλλωστε αυτοι αν βγουν παντα θα ΞΑΝΑΕΓΚΛΗΜΑΤΙΣΟΥΝ.Δεν υπαρχει περιπτωση...Κ καμια αυτοδιαθεση δε δικαιουται ενας τετοιος εγκληματιας.ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ.Διοτι τα δικαιωματα συμβαδιζουν κ με υποχρεωσεις.Οποιος δεν τηρει τις υποχρεωσεις του -κ μαλιστα αυτα απεναντι στην ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ-δεν μπορει να αιταται δικαιωματων απο την κοινωνια που καταπατα.Επιπλεον,αυτη η καραμελα οτι ο "παιδοφιλος"ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ -αρα αμοιρος ευθυνων πρεπει να σταματησει.Ο παιδοφιλος στη δυτικη κοινωνια τουλαχιστον,ειναι μια χαρα,κινειται σε κοινωνικες συμβασεις,μπορει να εργαστει κλπ και εχει συναισθηση ποσο ολεθρια ειναι αυτη η ροπη(γι αυτο κ δρα με επιφυλαξη κ προσοχη, μην πιαστει)Αρα μπορει ανετα και να αποταθει σε εναν ειδικο να επιλυσει τα συμπλεγματα του και να επιστρεψει στο "φυσιολογικο"τροπο σκεψης.Αν δεν το κανει και επιλεξει να ενδωσει στη διαστροφη του θα πει πως ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΕΝ ΠΛΗΡΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ καποιες παιδικες ψυχες για τη δικη του τερψη.Αρα ειναι ενας αδιστακτος εγκληματιας που για εμενα,δεν πρεπει να εχει θεση στο κοινωνικο συνολο,πρεπει να του επιβληθει ισοβια κι αμετακλητη απομονωση σε ενα κελι μια για παντα,χωρις αδειες κ μειωση ποινης.Ολοι,ΜΑ ΟΛΟΙ ανεξαιρετως οι βιαστες η παιδεραστες,οτ- αν βγουν ΥΠΟΤΡΟΠΙΑΖΟΥΝ διοτι αυτη η παθολογια ΔΕΝ ειναι αναστρεψιμη αν δεν αντιμετωπιστει με συστηματικη ψυχοθερπαεια κατοπιν ΑΙΤΗΜΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΥ/ΒΙΑΣΤΗ κλπ.Δεν αρκουν οι διεκπεραιωτικες συνεντευξεις με καποιον κοινωνικο λειτουργο/ψυχιατρο κλπ.Θελει συστηματικοτητα και επιθυμια του ΙΔΙΟΥ του θυτη.Ποσοι απο αυτους την εχουν?Σχεδον κανεις.Γιατι αν την ειχαν, θα ειχαν λυσει το θεμα τους πριν εγκληματισουν kata αθωων ,so simple!
avatar
Ανώνυμος/η 29.5.2013 | 15:09
Να δώσουμε κι άλλη μια διάσταση;

Παρατηρώ με έκπληξη πώς έχει χαθεί ένα μέρος της παιδικής ηλικίας στις μέρες μας. Θα δεις πολύ μικρά παιδιά και μικρομέγαλα. Οι ενδιάμεσες ηλικίες τείνουν να χαθούν. Και εννοώ σε επίπεδο συμπεριφοράς. Γιατί αυτό; Γιατί τα καημένα τα παιδιά βομβαρδίζονται από εικόνες και ερεθίσματα που δεν ταιριάζουν στην ηλικία τους. Στην εποχή μου βλέπαμε ντοκιμαντέρ του Κουστώ στην τηλεόραση. Και η τηλεόραση ήταν στο σαλόνι ή στο δωμάτιο των γονιών. Τα πιτσιρίκια τώρα έχουν τηλεόραση και Η/Υ στο δωμάτιό τους. Και μπορούν να δουν ημι-πορνό βιντεοκλίπ από το πρωί. Για το Internet, καλά, εκεί...χαμός. Τα παιδιά αντιγράφουν, οι χαζομανάδες καμαρώνουν και οι βλακοπατεράδες απουσιάζουν. Και οι παιδόφιλοι κάνουν πάρτυ...

Εν τω μεταξύ, τα πιτσιρίκια παίζουν την τεχνολογία στα δάχτυλα. Αναρωτιέμαι πόσοι γονείς είναι σε θέση να ελέγξουν τι κάνει το παιδί τους στο Internet;

Για να μην παρεξηγηθώ: δεν εννοώ ότι το θύμα προκαλεί, απλά λέω ότι το θύμα είναι λιγότερο θωρακισμένο ή/και περισσότερο εκτεθειμένο στην ανωμαλία του καθενός. Το φαινόμενο είναι σύνθετο και μπλέκονται πολλοί παράγοντες: Παιδεία, γονείς, εκπαιδευτικοί, ΜΜΕ, Δικαιοσύνη, Νομοθεσία...Ναρκωτικά και παιδοφιλία πρέπει να έχουν τις μεγαλύτερες ποινές.

12