Guinness - “Explore the Extraordinary"

Guinness - “Explore the Extraordinary" Facebook Twitter
0

Από τις 27 Οκτωβρίου έως και το τέλος Νοεμβρίου -διάστημα που θα τρέχει η καμπάνια- ειδικά σχεδιασμένες δράσεις σε επιλεγμένα bar και μπυραρίες σε όλη τη χώρα, αλλά και πρωτότυποι διαγωνισμοί στο Facebook, θα δώσουν την ευκαιρία στους πιστούς fans να αποκτήσουν συλλεκτικά αξεσουάρ της δημοφιλούς μπύρας, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν τα στοιχεία εκείνα που καθιστούν τη Guinness® μια πραγματικά ξεχωριστή μπίρα.


Για παράδειγμα, πώς σερβίρεται ιδανικά μια Guinness®; Κατά το διάστημα που θα διαρκέσει η καμπάνια η ομάδα της Guinness® θα βρεθεί σε μαγαζιά της Αθήνας και θα μυήσει το κοινό στην «τελετουργία» του σωστού σερβιρίσματος, που έχει υπολογιστεί ότι διαρκεί ακριβώς 119,53 δευτερόλεπτα!

Guinness - “Explore the Extraordinary" Facebook Twitter

Οι δράσεις της καμπάνιας "Explore the Εxtraordinary", αλλά και της σελίδας της στο facebook GuinnessGreece θα μοιραστεί ιστορίες από την πλούσια παράδοσή της -που αριθμεί πάνω από 250 χρόνια- και όλα εκείνα τα στοιχεία που την καθιστούν "extraordinary". Μερικά από αυτά είναι τα παρακάτω:
• Η γνωστή άρπα στο λογότυπο της GUINNESS® εμφανίζεται με το ίσιο μέρος της στα αριστερά. Το αντίθετο, δηλαδή η άρπα με το ίσιο μέρος στα δεξιά είναι το σύμβολο της Ιρλανδίας.
• Μέρος της μαγιάς που χρησιμοποιείται στην παραγωγή της Guinness φυλάσσεται σε χρηματοκιβώτιο
• Το συμβόλαιο εκμίσθωσης του St. Jame's Gate, του ζυθοποιείου που παράγεται η Guinness στην Ιρλανδία, υπογράφηκε το 1759 και λήγει σε 9.000 χρόνια.

Η Guinness® ξεχωρίζει από κάθε άλλη μπίρα. Το μαύρο της χρώμα, ο βελούδινος, κρεμώδης αφρός της και η απόλυτα ισορροπημένη γεύση της είναι αποτέλεσμα της προσεκτικά σχεδιασμένης αλληλεπίδρασης μεταξύ των κύριων συστατικών της. Το κριθάρι καβουρδίζεται σε μηχανές του καφέ ακριβώς στους 232˚C για να υπάρξει το τέλειο αποτέλεσμα.

Η θρυλική μαγιά της Guinness® λέγεται ότι προέρχεται από αυτή που χρησιμοποίησε ο ίδιος ο Arthur Guinness το 1759! Ο προσεκτικά επιλεγμένος λυκίσκος που καλλιεργείται αποκλειστικά ανάμεσα 35˚ βόρεια και 55˚ νότια του Ισημερινού προσδίδει ακόμα περισσότερη γεύση, ενώ λειτουργεί και ως φυσικό συντηρητικό επιτρέποντας την εξαγωγή της μπύρας σε 150 χώρες σε όλο τον κόσμο. Τέλος, η καθαρότητα και αγνότητα του νερού που χρησιμοποιείται, 8 εκατ. λίτρα καθημερινώς αποκλειστικά από τις πηγές του βουνού Wicklow στο Δουβλίνο, προσδίδει την γνωστή ποιότητα της Guinness®.


Όλη η διαδρομή της Guinness® σε αυτά τα 250 χρόνια έχει ως στόχο την απαράμιλλη ποιότητα. Από τη ζυθοποιία έως τον σερβίρισμα στο σπίτι ή στο bar, όλα είναι υπολογισμένα ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να απολαύσει ένα τέλειο ποτήρι Guinness®.

Ακολουθήστε μας στο facebook και μάθε που θα βρίσκεται η ομάδα της GUINNESS® και ποια μαγαζιά θα συμμετάσχουν στις δράσεις: https://www.facebook.com/GuinnessGreece/ και στο: www.GUINNESS®.com

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM