Η Cara Delevingne είναι για άλλη μια φορά το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της PUMA

Η Cara Delevingne είναι για άλλη μια φορά το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της PUMA Facebook Twitter
0

Το διεθνούς φήμης μοντέλο, ηθοποιός, ακτιβίστρια και brand ambassador, Cara Delevingne, είναι για άλλη μια φορά το πρόσωπο-κλειδί της καμπάνιας «Do You» και αστείρευτη πηγή έμπνευσης της PUMΑ κάνοντας το δικό της fashion statement!

Εμπνέοντας εμπιστοσύνη στις καρδιές και στο μυαλό, το «Do You» mantra συνεχίζει να παρακινεί τις γυναίκες να ζουν άφοβα τα όνειρα τους, να ανήκουν στον εαυτό τους και να αγκαλιάσουν με αγάπη την ατομικότητά τους.

Αυτή τη σεζόν, το «Do You» επικεντρώνεται στην αυτο-ενδυνάμωση και την προσπάθεια να βρείτε την πηγή της έμπνευσης που δεν είναι άλλη από τον ίδιο τον εαυτό σας! Κάνει τη δική του δήλωση: Γίνε η δική σου μούσα! Το «Do You» ενθαρρύνει τις γυναίκες να αποκτήσουν περισσότερη αυτοπεποίθηση, να έχουν κίνητρα και στόχους και να μη συμβιβάζονται σε καμία πτυχή της ζωής τους, και κυρίως στο στυλ!

Μέσα σε αυτό το πνεύμα, η PUMA σχεδίασε την νέα της «Do You» συλλογή προκειμένου να διασφαλίσει ότι οι γυναίκες παλεύουν χωρίς φόβο για ό,τι επιλέξουν!

Το Muse Satin κυριαρχεί με τα πιο θηλυκά χρώματα από την Do You παλέτα και ένα μινιμαλιστικό σχεδιασμό που συναρπάζει.

Με μια slip–on sock κατασκευή για απόλυτη εφαρμογή και άνεση, με μια minimal λευκή μεσαία σόλα για πιο μαλακό βάδισμα, με ένα ζεύγος από ελαστικές λωρίδες που σχηματίζουν σταυρό στο πάνω μέρος και στη φτέρνα αγκαλιάζοντας τη satin επιφάνεια, το Muse ξεχωρίζει για το στυλ, τις καθαρές γραμμές και την εκλεπτυσμένη του σχεδίαση!

 

Be your own Muse! #DoYou!

 

Facebook: PUMA Sportswind 

Instagram: Sportswind_gr

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM