Η Coca-Cola με νέα συσκευασία, ίδια υπέροχη γεύση και πιο cool από ποτέ

Η Coca-Cola με νέα συσκευασία, ίδια υπέροχη γεύση και πιο cool από ποτέ Facebook Twitter
0

Η Coca-Cola, το brand που δε μεγαλώνει ποτέ, μιλάει ακόμα πιο δυνατά στη γλώσσα του νεανικού κοινού, μεταμορφώνεται και γίνεται πιο... COOL από ποτέ!

Φέτος, η Coca-Cola αντικαθιστά τα κουτάκια των 330ml με νέες και πιο μοντέρνες συσκευασίες, για όλες τις Coke επιλογές.

Πιο ψηλό, πιο λεπτό, πιο social, πιο "WOAH", αλλά με την ίδια υπέροχη γεύση, το αγαπημένο σου αναψυκτικό υπόσχεται να σου προσφέρει ακόμα πιο δυνατές στιγμές απόλαυσης!

Οι νέες συσκευασίες Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Coca-Cola χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη, θα σου χαρίσουν στιγμές απόλαυσης, με λιτές γραμμές, μοντέρνο design και ακόμη πιο παιχνιδιάρικη διάθεση.

Οι νέες συσκευασίες είναι ακόμα πιο φιλικές προς το περιβάλλον, καθώς είναι πιο ελαφριές συγκριτικά με τις προηγούμενες, ενώ το λογότυπο του νέου application της Coca-Cola, "WOAH" (Where Only Awesome Happens), βρίσκει τη δική του θέση πάνω στα νέα κουτάκια, προσκαλώντας όλους τους Coke lovers σε έναν κόσμο γεμάτο απόλαυση!

Η Coca-Cola με νέα συσκευασία, ίδια υπέροχη γεύση και πιο cool από ποτέ Facebook Twitter

Ως ένα από τα πιο αγαπημένα και διαχρονικά brands στον κόσμο, η Coca-Cola ακούει τις ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίες αλλάζουν διαρκώς. Αυτή τη φορά, με επίκεντρο τους νέους, απαντάει με την πιο trendy επιλογή και σε παροτρύνει να επιλέξεις τη δική σου αγαπημένη γεύση, μέσα από τις πιο COOL συσκευασίες ever! Enjoy!

#TasteTheFeeling

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM