Φρόντισε την ΑΥΡΑ σου

Φρόντισε την ΑΥΡΑ σου Facebook Twitter
0

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, της Coca-Cola Τρία Έψιλον, σταθερός σύμμαχος της ευεξίας, της σωστής ενυδάτωσης και της καλής φυσικής κατάστασης, παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια που τονίζει τη σημασία της φροντίδας της δικής μας αύρας!

Με το προτρεπτικό μήνυμα που μας παρακινεί να κάνουμε κάτι καλό για τον εαυτό μας «Φρόντισε την ΑΥΡΑ σου», η νέα καμπάνια δίνει έμφαση στην αξία και στα οφέλη που προσφέρει το νερό, καθώς και στη σημασία της ενυδάτωσης και τη συμβολή του νερού στην καθημερινότητα.

Αντλώντας έμπνευση από διαφορετικές στιγμές της ημέρας, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ δημιουργεί μία μεγάλη αλυσίδα ενυδάτωσης, θυμίζοντάς μας πως, σε ό,τι κάνουμε, το νερό είναι ο σύμμαχος που μας αναζωογονεί και μας προσφέρει ισορροπία, φροντίδα, καθώς και την απαραίτητη ευεξία και ενέργεια για να συνεχίσουμε.

 

Στα πλάνα της νέας ταινίας του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ, ξετυλίγεται μια «σκυταλοδρομία» δροσιάς και αξιών, με πρωταγωνιστή το ίδιο, ως μέσο ενυδάτωσης.

Μέσα από την προσφορά του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ από χέρι σε χέρι, οι ήρωες συνοδεύουν τις καθημερινές τους στιγμές με κοινό σημείο όλων τη σκυτάλη ενυδάτωσης, ένα μπουκάλι Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, σύμμαχός τους στη δουλειά, στο σπίτι, στην άθληση αλλά και σε κάθε άλλη στιγμή της ημέρας.

Η ταινία κορυφώνεται με τον Μαραθωνοδρόμο να περνάει τη γραμμή του τερματισμού, στιγμή η οποία αναδεικνύει την προσήλωση του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ στις αξίες του αθλητισμού αλλά και τη σημασία του νερού στις αθλητικές δραστηριότητες.

Η νέα ταινία του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ, η οποία δημιουργήθηκε από την Leon & Partners, αποτελεί το πρώτο βήμα των δράσεων του brand για το 2018, το οποίο συνεχίζει για ακόμη μία χρονιά να διαδίδει το μήνυμα της καλής φυσικής κατάστασης και πλέον μας παρακινεί να κάνουμε και εμείς κάτι καλό για τον εαυτό μας, να φροντίσουμε την ΑΥΡΑ μας.

Εδώ και 29 χρόνια, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ και η Coca-Cola Τρία Έψιλον, αποδεικνύουν έμπρακτα την προσήλωσή τους στις αξίες της σωστής ενυδάτωσης, προάγοντας έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής.

Με συνεχείς διεθνείς διακρίσεις τα τελευταία χρόνια, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ συνεχίζει να αποδεικνύει την ανωτερότητά του σε θέμα γεύσης και ποιότητας, καθώς και την προσήλωση της εταιρείας στην άριστη ποιότητα των προϊόντων της.

Εσύ, φρόντισες την Αύρα σου σήμερα;

Μάθετε περισσότερα στο avrawater.gr και στο facebook.com/avrawater.gr

#FrodiseTinAvraSou

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM