Η H&M αποκαλύπτει τη νέα συνεργασία με τον οίκο MOSCHINO μέσω Instagram Live

Η H&M αποκαλύπτει τη νέα συνεργασία με τον οίκο MOSCHINO μέσω Instagram Live Facebook Twitter
0

Μια κλήση μέσω Instagram live της Gigi Hadid με τον φίλο της Jeremy Scott αποκάλυψε την είδηση: η επόμενη συνεργασία με σχεδιαστή της H&M είναι με τον οίκο MOSCHINO - την εμβληματική ιταλική μάρκα, στην οποία ο Jeremy Scott έχει δώσει νέα ποπ ενέργεια από το 2013, όταν και ανέλαβε ως Δημιουργικός Διευθυντής. Η συλλογή MOSCHINO [tv] H&M θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα H&M σε όλο τον κόσμο και online από τις 8 Νοεμβρίου.

Η κλήση της Gigi Hadid στον Jeremy Scott προβλήθηκε ζωντανά σε ψηφιακές οθόνες κατά τη διάρκεια του ετήσιου πάρτι του οίκου MOSCHINO στο φεστιβάλ Coachella στην Καλιφόρνια, καθώς και στα κοινωνικά δίκτυα της Η&Μ, εκπλήσσοντας τους παρευρισκόμενους με τα μεγάλα νέα.

Ο Jeremy και η Gigi φορούσαν τις πρώτες δημιουργίες της MOSCHINO [tv] H&M, μιας συλλογής γεμάτη ζωντάνια, χαρά και το χιούμορ που έκανε την εταιρεία μία από τις πιο αγαπητές στον χώρο της μόδας σήμερα. Ο Jeremy Scott σχεδίασε για την H&M μια νέα συλλογή για άνδρες και γυναίκες, καθώς και μία ευρεία γκάμα αξεσουάρ και κάποιες έξτρα εκπλήξεις. 

Η H&M αποκαλύπτει τη νέα συνεργασία με τον οίκο MOSCHINO μέσω Instagram Live Facebook Twitter

«Είμαι τόσο ενθουσιασμένος για τη MOSCHINO [tv] H&M. Όλη μου τη ζωή, η δουλειά μου ήταν να συνδέομαι με τους ανθρώπους μέσα από τη μόδα, και με αυτή τη συνεργασία θα είμαι σε θέση να φθάσω σε περισσότερους από ποτέ μέχρι σήμερα», δήλωσε ο Jeremy Scott, Δημιουργικός Διευθυντής του οίκου MOSCHINO.


«Η MOSCHINO [tv] H&M είναι η ιδανική συνεργασία που χρειάζεται ο κόσμος της μόδας αυτή τη στιγμή. Συνδυάζει την ποπ κουλτούρα, την αστική μόδα, τα λογότυπα και την αίγλη. Ο Jeremy Scott είναι απίστευτος - ξέρει πώς να διασκεδάζει με τη μόδα και να επικοινωνεί με τους θαυμαστές του σε όλο τον κόσμο», λέει η Ann-Sofie Johansson, Καλλιτεχνική Σύμβουλος της H&M.


Η καμπάνια της συλλογής MOSCHINO [tv] H&M είναι μια ριζικά καινοτόμος τηλεοπτική ιδέα που συνδυάζει τα social media και τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης προκειμένου να δημιουργήσει μια πολυ-πλατφόρμα: μια νέα και συναρπαστική τηλεοπτική εμπειρία για τον ψηφιακό κόσμο.

Μάθετε περισσότερα στο hm.com/magazine.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM