Ανακοινώθηκαν τα Χρυσά Βατόμουρα - Αυτοί ήταν οι χειρότεροι του κινηματογράφου για το 2016

Ανακοινώθηκαν τα Χρυσά Βατόμουρα - Αυτοί ήταν οι χειρότεροι του κινηματογράφου για το 2016 Facebook Twitter
5

Όπως συμβαίνει κάθε χρόνο, λίγες ώρες πριν τη μεγάλη και λαμπρή απονομή των Όσκαρ τα χρυσά Βατόμουρα ανακοίνωσαν τους δικούς τους νικητές, μια διάκριση καθόλου τιμητική, αλλά αρκετά διασκεδαστική, που κάθε χρόνο επιλέγει τους χειρότερους.

Στην πρώτη θέση με τα περισσότερα «Χρυσά Βατόμουρα» βρέθηκαν η μεγάλη εμπορική επιτυχία «Batman ν. Superman» και το ντοκιμαντέρ το «Hillary's America: The Secret History of the Democratic Party».

Το μπλοκμπάστερ του Ζακ Σνάιντερ που εισέπραξε σχεδόν 900 εκατ. εισπράξεις στο Box Office, απέσπασε τέσσερα βραβεία, και πιο συγκεκριμένα αυτά του χειρότερου κινηματογραφικού ζευγαριού (Μπεν 'Αφλεκ και Χένρι Κάβιλ), του χειρότερου β' αντρικού ρόλου (Τζέσε Αϊζενμπεργκ), του χειρότερου σεναρίου και του χειρότερου
Πρίκουελ, Ριμέικ, Rip-off ή Σίκουελ.

H ταινία που κέρδισε, όμως, τα πιο «σημαντικά» Χρυσά Βατόμουρα ήταν το «Hillary's America: The Secret History of the Democratic Party», ένα ντοκιμαντέρ που επιτίθεται στη Χίλαρι Κλίντον και το κόμμα των Δημοκρατικών.

Η ταινία απέσπασε επίσης τέσσερα βραβεία, συμπεριλαμβανομένων αυτών της Χειρότερης Ταινίας και της Χειρότερης Σκηνοθεσίας καθώς και αυτά του Χειρότερου Α' Ανδρικού Ρόλου (Ντινές Ντ' Σούζα) και του Χειρότερου Α' Γυναικείου Ρόλου (Μπέκι Τέρνερ).

Το βραβείο του χειρότερου β΄ γυναικείου ρόλου δόθηκε στην Κρίστεν Γουίιγκ για την ερμηνεία της στο φιλμ «Zoolander 2».

Τέλος, ο Μελ Γκίμπσον απέσπασε το βραβείο «Razzie Redeemer Award» για τη μεταμέλειά του και την επιστροφή στις υποψηφιότητες για Όσκαρ με την ταινία «Hacksaw Ridge».

 

Αναλυτικά τα Χρυσά Βατόμουρα του 2017 ανά κατηγορία

 

Χειρότερη ταινία

Hillary's America: The Secret History of the Democratic Party

Χειρότερος α' ανδρικός ρόλος

Dinesh D'Souza - Hillary's America: The Secret History of the Democratic Party

Χειρότερος α' γυναικείος ρόλος

Becky Turner - Hillary's America: The Secret History of the Democratic Party

Χειρότερος β' γυναικείος ρόλος

Kristen Wiig / Zoolander No. 2

Χειρότερος β' αντρικός ρόλος

Jesse Eisenberg / Batman v Superman: Dawn of Justice

Χειρότερο κινηματογραφικό δίδυμο

Ben Affleck &  Henry Cavill / Batman v Superman: Dawn of Justice

Χειρότερος σκηνοθέτης

Dinesh D'Souza and Bruce Schooley / Hillary's America: The Secret History of the Democratic Party

Χειρότερο Πρίκουελ, Ριμέικ, Rip-off ή Σίκουελ

Batman v Superman: Dawn of Justice

Xειρότερο σενάριο

Batman v Superman: Dawn of Justice

Με πληροφορίες από Variety και Guardian

Culture
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

2 σχόλια
Χολιγουντιανη προπαγάνδα, που μεταξύ άλλων θάβει τις υπερεπιτυχίες του χόλυγουντ? Αν ήταν όντως προπαγάνδα θα έθαβαν τον Αστακό του Λάνθιμου όχι ταινίες που έβγαλαν εκατοντάδες εκατομμύρια.
Φαντάζει αντιφατικό,αλλά δεν είναι.Το μόνο θάψιμο που φοβούνται τα στούντιο είναι το θάψιμο στις εισπράξεις,όλα τα άλλα είναι εξ απαλών ονύχων,σαν τα καυγαδάκια στα ζευγάρια:χρησιμεύουν στην αναγκαία εκτόνωση των ανθρώπων,προκειμένου να μπορούν να συνεχίσουν την κοινή ζωή!Έτσι και στο χόλυγουντ:η βιομηχανία ξέρει πως κάνει κακές ταινίες με μοναδικό σκοπό το κέρδος,αλλά δεν μπορεί να μηνύει/επιτίθεται σ' όλους όσους αντιδρούν στην προφανή χαζομάρα των ταινιών της,αφού έχει λερωμένη τη φωλιά της.Χρειάζεται κάποιους άτυπους "θεσμούς"οι οποίοι να λειτουργούν ως αντίβαρο στους επίσημους(όσκαρ,βραβεύσεις καλιττεχνικών σωματείων,χρυσές σφαίρες κ.ά.)για να απορροφά τις αρνητικές κριτικές και την δυσαρέσκεια των πελατών της και να συνεχίζει ακάθεκτη την παραγωγή.Είναι ένας ακίνδυνος σάκος του μποξ.Δες και τα διαδικτυακά κανάλια nostalgia critic,red letter media & screen junkies:βρίζουν -με το γάντι- τις υπερπαραγωγές,αλλά δεν μπορούν ούτε οι ίδιοι οι δημιουργοί τους να φανταστούν την ζωή τους χωρίς αυτές!Δεν είναι αντιφατικό; Εκ πρώτης όψεως ναι,αν το καλοσκεφτείς,όμως,είναι το προαναφερθέν αλατοπίπερο.Γι' αυτό και πολλές φορές οι ίδιοι οι δημιουργοί των κακών ταινιών δίνουν συνεντεύξεις σ' αυτά τα κανάλια!Όσον αφορά τον Αστακό:είναι καλή ταινία,γιατί να τον θάψουν; Άσε που μπορεί να μην τον είδαν!