Κορυφώνεται το ενδιαφέρον για την Αρχαία Αμφίπολη

Κορυφώνεται το ενδιαφέρον για την Αρχαία Αμφίπολη Facebook Twitter
1

Αυξημένη είναι η κίνηση που παρατηρείται στη Μεσολακιά το τελευταίο τριήμερο, από τουρίστες που θέλουν να πλησιάσουν κοντά στις αρχαιολογικές ανασκαφές, προκειμένου να δουν τα ευρήματα που έφερε στο φως η αρχαιολογική σκαπάνη. Παρότι οι αρχαιολογικές ανασκαφές σταμάτησαν την Παρασκευή, λόγω του τριημέρου του Δεκαπενταύγουστου, την ίδια ώρα οι τουρίστες που βρέθηκαν στην περιοχή του Στρυμονικού Κόλπου, έφταναν ο ένας μετά τον άλλον, με τα αυτοκίνητα να δημιουργούν ένα τεράστιο κομβόι.

Το Μουσείο της Αμφίπολης δέχθηκε εκατοντάδες επισκέπτες που θαύμασαν από κοντά τα αρχαιολογικά ευρήματα, ενώ με ειδικούς τηλεσκοπικούς φακούς, έβλεπαν από μακριά το σημείο των ανασκαφών που παραμένει καλυμμένο και προστατευμένο από τον ήλιο και συνάμα από τα βλέμματα των επισκεπτών.

Οι ανασκαφές θα ξεκινήσουν αύριο νωρίς το πρωί, με τη αρχαιολογική ομάδα να ενισχύεται και να εντείνει τις προσπάθειες της, ώστε σύντομα να «λύσει το γρίφο» των Σφιγγών της Αρχαίας Αμφίπολης.

Στο σημείο των ανασκαφών θα βρίσκεται από νωρίς το πρωί και ο στενός συνεργάτης της αρχαιολόγου Κατερίνας Περιστέρη, αρχιτέκτονας, Μιχάλης Λεφαντζής προκειμένου να ενισχύσει την αρχαιολογική ομάδα. Κρατώντας και ο ίδιος «σιγή ιχθύος», δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ότι «το υπουργείο Πολιτισμού είναι αυτό που θα δώσει την περαιτέρω ενημέρωση των εξελίξεων των αρχαιολογικών ανασκαφών» ενώ σημειώνει πως «η αποκάλυψη των όσων κρύβουν οι Σφίγγες δεν σχετίζεται χρονικά με τα εγκαίνια της Διεθνούς Εκθέσεως της Θεσσαλονίκης. Ότι είναι να γίνει, θα το μάθετε εν καιρώ και μάλιστα πολύ γρήγορα» τόνισε. 

 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.