Τι αγοράζουν οι Έλληνες στο διαδίκτυο, πόσοι είναι, πόσα ξοδεύουν και πώς πληρώνουν

Τι αγοράζουν οι Έλληνες στο διαδίκτυο, πόσοι είναι, πόσα ξοδεύουν και πώς πληρώνουν Facebook Twitter
0

Περισσότερα από 6.500 είναι τα ελληνικά e-shops ενώ οι «online» καταναλωτές ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια και ξοδεύουν κατά μέσο όρο σε ετήσια βάση περί τα 1.300 ευρώ έκαστος.

Σε σχετική εκδήλωση για τις διαδικτυακές αγορές ο GR.EC.A (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GReek ECommerce Association) παρουσίασε τα στοιχεία για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα σήμερα.

Συγκεκριμένα, ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα καταγράφει συνεχή και σημαντική ανάπτυξη, με το τζίρο του να αγγίζει πλέον τα €4 δισ. (2% του ΑΕΠ), καθώς όλο και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν να πραγματοποιούν τις αγορές τους online.

Αντίστοιχα, όλο και περισσότεροι έμποροι προσφέρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους online (περισσότερα από 6.500 ελληνικά e-shops).

Σήμερα, στη χώρα οι "online" καταναλωτές ξεπερνούν τα 3 εκ. (σε σύνολο μεγαλύτερο από 7 εκ. χρήστες internet), σύνολο που αντιστοιχεί στο 40% του «online» πληθυσμού, ενώ σημαντική είναι και η αύξηση των αγορών από ελληνικά e-shops (περισσότεροι από το 80% των e-shoppers).

Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που παρουσίασε το ELTRUN (το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα (2016), ότι παρά την αλματώδη ανάπτυξη της χρήσης καρτών τα δύο τελευταία χρόνια, αλλά και της συνεχούς ανόδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, η αντικαταβολή παραμένει για τους Έλληνες η δημοφιλέστερη μέθοδος πληρωμής για τις online αγορές τους. Όπως δείχνουν τα στοιχεία, το υψηλό ποσοστό της αντικαταβολής στην Ελλάδα συνδέεται με τον φόβο των καταναλωτών για θέματα ασφάλειας και διαφύλαξης προσωπικών δεδομένων (διαδικτυακή απάτη), καθώς και την ανησυχία για το προϊόν που τελικά θα παραλάβουν (ποιότητα, δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής κ.α.).

Οι δημοφιλέστερες; κατηγορίες των οnline αγορών είναι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες. η διαμονή σε καταλύματα, τα εξαρτήματα και περιφερειακός εξοπλισμός, τα εισιτήρια ψυχαγωγίας και τέλος τα προϊόντα ένδυσης/ υπόδησης. Ηλεκτρονικό τσιγάρο, έπιπλα και είδη σούπερ-μάρκετ είναι οι κατηγορίες που εμφανίζουν μεγάλη δυναμική.

Τι αγοράζουν οι Έλληνες στο διαδίκτυο, πόσοι είναι, πόσα ξοδεύουν και πώς πληρώνουν Facebook Twitter
Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Tech & Science / 20 χρόνια μετά την «Αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού», υπάρχει πλέον η τεχνολογία διαγραφής αναμνήσεων;

Σίγουρα είμαστε πολύ πιο κοντά στο να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την επιστήμη για να αλλάξουμε τις αναμνήσεις μας, από ό,τι ήμασταν πριν από μια εικοσαετία.
NEWSROOM