Η Google προσλαμβάνει 10.000 διαχειριστές για να αντιμετωπίσει τα ακατάλληλα βίντεο στο YouTube

Η Google προσλαμβάνει 10.000 διαχειριστές για να αντιμετωπίσει τα ακατάλληλα βίντεο στο YouTube Facebook Twitter
0

Η Google προσλαμβάνει χιλιάδες νέους διαχειριστές καθώς αντιμετωπίζει σφοδρή κριτική επειδή έχει επιτρέψει στο YouTube να φιλοξενήσει  βίντεο με κακοποίηση παιδιών και βίαιο ή προσβλητικό περιεχόμενο.

Η Google, η οποία κατέχει το YouTube, ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι το επόμενο έτος θα επεκτείνει το συνολικό εργατικό της δυναμικό με περισσότερους από 10.000 ανθρώπους, υπεύθυνους για την αναθεώρηση περιεχομένου που θα μπορούσε να παραβιάσει τις πολιτικές της.

Η ανακοίνωση από την CEO του YouTube, Susan Wojcicki, έρχεται μετά από μια ολοένα αυξανόμενη ροή αρνητικού τύπου που κατακρίνει την Google για εξάπλωση βίντεο με παρενόχληση, παραπληροφόρηση, ρητορική μίσους και περιεχομένο που είναι επιβλαβές για τα παιδιά.

Η Wojcicki είπε ότι εκτός από την αύξηση των συντονιστών περιεχομένου, το YouTube θα συνεχίσει να αναπτύσσει προηγμένη τεχνολογία αλγορίθμου που θα περιορίζει αυτόματα το προβληματικό περιεχόμενο και θα το απομακρύνει.

Η εταιρεία ανέφερε ότι οι νέες προσπάθειές της για την προστασία των παιδιών από το επικίνδυνο και καταχρηστικό περιεχόμενο και την παρεμπόδιση της ρητορικής μίσους διαμορφώθηκαν μετά από τις συνεχιζόμενες προσπάθειες για την καταπολέμηση του βίαιου, εξτρεμιστικού περιεχομένου.

Οι ήδη υπάρχοντες διαχειριστές έχουν αναθεωρήσει χειροκίνητα περίπου 2 εκατομμύρια βίντεο τα οποία περιελάμβαναν βίαιο ή εξτρεμιστικό περιεχόμενο από τον Ιούνιο, βοηθώντας έτσι και τα συστήματα μηχανικής μάθησης να εντοπίζουν παρόμοιο περειχόμενο στο μέλλον.

Τις τελευταίες εβδομάδες, το YouTube χρησιμοποίησε ειδική τεχνολογία για να βοηθήσει τους εργαζόμενους να βρουν και να κλείσουν εκατοντάδες λογαριασμούς και να διαγράψουν εκατοντάδες χιλιάδες σχόλια, σύμφωνα με την Wojcicki.

Το YouTube αντιμετώπισε κριτική τον περασμένο μήνα μετά από αναφορές ότι επέτρεπε σε ακατάλληλο περιεχόμενο να προσπερνά το φίλτρο στο YouTube Kids. Κάποιοι γονείς ανακάλυψαν πρόσφατα ότι το YouTube Kids επιτρέπει τελικά στα παιδιά να βλέπουν βίντεο με γνωστούς χαρακτήρες σε σκηνές βίας ή δυσφημιστικό περιεχόμενο σύμφωνα με τους New York Times.

Το YouTube έχει επίσης επανειλημμένα προκαλέσει οργή για το ρόλο του στην διασπορά παραπληροφόρησης και βίας μετά από ένοπλες επιθέσεις και και άλλες εθνικές τραγωδίες. 

Αν και τα πρόσφατα σκάνδαλα επεσήμαναν τα σημερινά όρια των αλγορίθμων για την ανίχνευση και την αφαίρεση περιεχομένου, η Wojcicki κατέστησε σαφές ότι το YouTube θα συνεχίσει να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία, απαραίτητο εργαλείο δεδομένης της κλίμακας του προβλήματος.

Το YouTube δήλωσε ότι ο μηχανικός αλγόριθμος βοήθησε τους διαχειριστές να αφαιρέσουν περίπου πέντε φορές περισσότερα βίντεο από αυτά που είχαν καταφέρει προηγουμένως και ότι το 98% των βίντεο που αφαιρέθηκαν για βίαιο εξτρεμισμό επισημαίνεται πλέον με αλγόριθμους. Η Wojcicki υποστήριξε ότι η τεχνολογία επέτρεψε στον ιστότοπο να απορροφήσει και να διαγράψει σχεδόν το 70% του βίαιου εξτρεμιστικού περιεχομένου εντός οκτώ ωρών από τη μεταφόρτωσή του.

Η δήλωση ανέφερε επίσης ότι το YouTube αναμορφώνει και τις διαφημιστικές πολιτικές του, λέγοντας ότι θα εφαρμόσει αυστηρότερα κριτήρια και θα επεκτείνει την ομάδα ελέγχου διαφημίσεων. Τον περασμένο μήνα, ορισμένες εταιρίες υψηλού προφίλ ανέστειλαν από το YouTube και την Google τη διαφήμιση τους αφού οι αναφορές αποκάλυψαν ότι τοποθετήθηκαν μαζί με βίντεο ακατάλληλα για ανηλίκους ή με βίαιο περιεχόμενο. Τον Μάρτιο, αρκετές εταιρείες απέσυραν επίσης τις διαφημίσεις τους στο YouTube όταν ανακάλυψαν  ότι συνδέονταν με βίντεο που περιελάμβαναν ρητορική μίσους και εξτρεμιστικό περιεχόμενο.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Τech & Science / Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Η Βουλή των Αντιπροσώπων ψήφισε νομοθεσία που θα απαγορεύει το TikTok στις ΗΠΑ εάν ο ιδιοκτήτης της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με έδρα την Κίνα δεν πουλήσει το μερίδιό του
NEWSROOM