Αυτή είναι η αμοιβή του εξαφανισμένου πιτσιρίκου από το "Stranger Things", ανά επεισόδιο

Αυτή είναι η αμοιβή του εξαφανισμένου πιτσιρίκου από το "Stranger Things", ανά επεισόδιο Facebook Twitter
0

Οι φανατικοί της σειράς "Stranger Things" γνωρίζουν ότι όλη η πλοκή ξετυλίγεται γύρω από την εξαφάνιση του μικρού Γουίλ Μπάιερς. Γνωρίζουν, επίσης, ότι ο ηθοποιός που τον υποδύεται, ο 11χρονος Noah Schnapp ακριβώς γι' αυτό, πρακτικά εμφανίζεται στο πρώτο και το τελευταίο επεισόδιο της α' σεζόν, ενώ σε άλλα τρία επεισόδια εμφανίζεται για λίγα λεπτά, ως... ανάμνηση.

Μέχρι εδώ καλά. Ποια, όμως, ήταν η αμοιβή του μαθητή - στη ζωή και στη σειρά - για να παίξει αυτόν τον ρόλο; Σύμφωνα με τα όσα είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας, το συμβόλαιο του μικρού είναι από τα πιο ακριβά που θα μπορούσαν να υπάρξουν για 11χρονο, πρωτοεμφανιζόμενο και με τόσο μικρή παρουσία, κατά την εξέλιξη της σειράς.

Σύμφωνα με το TMZ, το συμβόλαιο του Schnapp ορίζει ότι για κάθε εμφάνιση του σε επεισόδιο της σειράς - 5 επεισόδια για την ακρίβεια - θα αμείβεται με 10.000 δολάρια. Με λίγα λόγια, 50.000 δολάρια για δύο πλήρεις εμφανίσεις - από την αρχή μέχρι το τέλος του επεισοδίου - και τρία περάσματα. 

 

Αυτό, όμως, δεν είναι το καλύτερο. Το καλύτερο είναι ότι τώρα που η σειρά πήρε το πράσινο φως για δεύτερη σεζόν από το Netflix, υπάρχει ρήτρα που προβλέπει 100% αύξηση στα συμβόλαια των ηθοποιών του cast της σειράς. Δηλαδή, μέσα στο 2017, ο "Γουίλ Μπάιερς" θα φεύγει από κάθε επεισόδιο με 20.000 δολάρια στην τσέπη. Οπότε, καθόλου άδικα στο εξωτερικό, σχολιάζουν ότι ο μικρός - ή έστω ο ατζέντης του ξέρει να κλείνει καλές συμφωνίες. 

 

 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2024: Ο Eric Saade εμφανίστηκε με keffiyeh - Η συγγνώμη της EBU και η «εξαφάνισή» του από τα social

Πολιτισμός / Eurovision 2024: Ο Eric Saade εμφανίστηκε με παλαιστινιακή καφίγια - Πώς η EBU τον «εξαφάνισε» από τα social

Ο Σουηδός τραγουδιστής ανέβηκε στη σκηνή του Α' ημιτελικού της φετινής Eurovision φορώντας στο χέρι του το παλαιστινιακό μαντήλι - Η συγγνώμη της EBU και η απάντησή του
NEWSROOM