«Ennio»: Κυκλοφόρησε το τρέιλερ του ντοκιμαντέρ για τον Ένιο Μορικόνε

«Ennio»: Κυκλοφόρησε το τρέιλερ του ντοκιμαντέρ για τον Ένιο Μορικόνε Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

 Κυκλοφόρησε το τρέιλερ του ντοκιμαντέρ για τον θρυλικό Ιταλό συνθέτη του κινηματογράφου, Ένιο Μορικόνε. 

Στο πορτρέτο του Ένιο Μορικόνε όπως παρουσιάζεται στο ντοκιμαντέρ υπάρχουν συνεντεύξεις με αρκετούς από τους συνεργάτες του, όπως ο Κλιντ Ίστγουντ, ο Κουέντιν Ταραντίνο και ο Μπρους Σπρίνγκστιν. Για τον συνθέτη μιλούν επίσης οι Όλιβερ Στόουν, Χανς Ζίμερ, Μπερνάρντο Μπερτολούτσι, Τζόαν Μπαέζ και άλλοι.

Οι Ένιο Μορικόνε και Τζουζέπε Τορνατόρε είχαν μια μακρά ιστορία συνεργασίας, με πρώτη την ταινία «Σινεμά ο Παράδεισος» του 1988. Από τότε, ο Μορικόνε συνέχισε να γράφει μουσική για όλες τις επόμενες ταινίες του Τορνατόρε, συμπεριλαμβανομένης της μουσικής για το φιλμ «Legend of 1900» του 1998 με το οποίο κέρδισε Χρυσή Σφαίρα.

Το ντοκιμαντέρ με τίτλο «Ennio» παρακολουθεί την καριέρα του Ένιο Μορικόνε από τα πρώτα του έργα για τις ταινίες του Ιταλού σκηνοθέτη Σέρτζιο Λεόνε μέχρι το πρώτο του Όσκαρ για την ταινία του Κούεντιν Ταραντίνο το 2016 «Οι μισητοί Οκτώ».

Ο αείμνηστος συνθέτης, ο οποίος πέθανε το 2020 «αφηγείται» στο ντοκιμαντέρ τη δική του ιστορία. Η πρεμιέρα της ταινίας στις ΗΠΑ θα γίνει στις 9 Φεβρουαρίου. 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φεστιβάλ Καννών: Η Κέιτ Μπλάνσετ εμφανίστηκε με φόρεμα που είχε τα χρώματα της σημαίας της Παλαιστίνης

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Καννών: Η Κέιτ Μπλάνσετ εμφανίστηκε με φόρεμα που είχε τα χρώματα της σημαίας της Παλαιστίνης

Το σύνολό της ήταν μαύρο στο μπροστινό μέρος και λευκό πίσω, ενώ η ουρά του κατέληγε σε μια πράσινη απόχρωση, που σε συνδυασμό με το κόκκινο χαλί, παρέπεμπε στη σημαία
NEWSROOM
Η πλουσιότερη Αυστραλή και τα υπόλοιπα αμφιλεγόμενα πορτρέτα του Βίνσεντ Ναματζίρα

Πολιτισμός / Η πλουσιότερη γυναίκα της Αυστραλίας και τα άλλα «κακόγουστα» πορτρέτα του Βίνσεντ Ναματζίρα

Οι αμφιλεγόμενες προσωπογραφίες των ανθρώπων που διαμόρφωσαν την Αυστραλία και τον κόσμο - «Η δουλειά μου θέλει να κάνει το κοινό να σκεφτεί την επιρροή και τα προνόμια κάποιων ανθρώπων»
NEWSROOM