ΕΡΓΟΣΕ: «Τρέχει» το σιδηροδρομικό έργο Θεσσαλονίκη-Ειδομένη που θα ενώνει την Ελλάδα με την Ευρώπη

ΕΡΓΟΣΕ: Με αμείωτο ρυθμό οι εργασίες για τη σιδηροδρομική γραμμή που θα ενώνει την Ελλάδα με την Ευρώπη Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: EUROKINISSI
0

Συνεχίζονται πυρετωδώς τα έργα εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, μίας από τις πιο σημαντικές διασυνοριακές συνδέσεις της χώρας με την Ευρώπη.

Το μεγάλης σημασίας αυτό έργο, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2026. Σκοπός είναι η αναβάθμιση της ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής που οδηγεί πρώτα στη Βόρεια Μακεδονία και έπειτα στην Κεντρική Ευρώπη. Με αυτό τον τρόπο ανοίγει ξανά ο δρόμος για διεθνή επιβατικά δρομολόγια από την Ελλάδα σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Ωστόσο ο εκσυγχρονισμός του συγκεκριμένου άξονα, παράλληλα θα βελτιώσει τις εμπορευματικές μεταφορές προς το εξωτερικό. Συγκεκριμένα θα ενισχύσει τη διακίνηση των container μέσω του σιδηροδρόμου προς τα Δυτικά Βαλκάνια.

Αποτελεί μια γραμμή μεγάλης σημασίας, καθώς ως διασυνοριακό τμήμα του βασικού δικτύου ΔΕΔ-Μ (Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών που συνδέει τις περιφέρειες εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εξασφαλίζει τις πολυτροπικές επιβατικές και εμπορικές μετακινήσεις) μπορεί να βοηθήσει μοιράζοντας τις μεταφορές εμπορευμάτων από τους οδικούς στους σιδηροδρομικούς άξονες. Το συνολικό μήκος του άξονα της γραμμής Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, στο οποίο θα εγκατασταθεί νέο σύστημα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ETCS L1, είναι 71 χιλιόμετρα.

Στο τμήμα Πολύκαστρο - Ειδομένη, το έργο εκτείνεται κατά μήκος της νέας παραλλαγής της γραμμής. Σημαντική ωστόσο είναι και η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και ECTS Level1 στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, μέσω της νέας παραλλαγής στο τμήμα μήκους 20 χλμ. Πολύκαστρο - Ειδομένη, με την οποία αποφεύγεται η κίνηση. Τέλος προβλέπεται και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες του συστήματος σηματοδότησης, ενώ στη νέα στάση του Μικρού Δάσους θα κατασκευασθεί παρακαμπτήριος γραμμή με ηλεκτροκίνηση, μήκους 2,2 χλμ.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών, θα παραδοθεί σε χρήση η γραμμή Πολύκαστρο - Ειδομένη με εγκατεστημένο σύστημα ηλεκτροκίνησης σε όλο το μήκος της.

ΕΡΓΟΣΕ: «Τρέχει» το σιδηροδρομικό έργο Θεσσαλονίκη-Ειδομένη που θα ενώνει την Ελλάδα με την Ευρώπη Facebook Twitter

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιλκίς: Απόπειρα ληστείας ή ασέλγεια - Οι εκδοχές των δύο πλευρών για το έγκλημα

Ελλάδα / Κιλκίς: Απόπειρα ληστείας ή ασέλγεια - Οι εκδοχές των δύο πλευρών για το έγκλημα

Ο κτηνοτρόφος υποστήριξε πως το θύμα πήγε να τον κλέψει - "Μαζί με άλλα τρία άτομα πήγαν να τον εκδικηθούν, γιατί είχε ασελγήσει σε βάρος μια ανήλικης κοπέλας" αναφέρει η δικηγόρος της οικογένειας του 45χρονου
NEWSROOM
Πέθανε ο Γιώργος Λαμπράκης ανήμερα της δολοφονικής επίθεσης στον πατέρα του

Ελλάδα / Πέθανε ο Γιώργος Λαμπράκης ανήμερα της δολοφονικής επίθεσης στον πατέρα του, Γρηγόρη

Ο πατέρας του, Γρηγόρης Λαμπράκης, δέχθηκε δολοφονική επίθεση στις 22 Μαΐου 1963 στη Θεσσαλονίκη με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά και να αφήσει την τελευταία του πνοή στις 27 Μαΐου.
NEWSROOM
Καταδικάστηκε σε φυλάκιση γιατί βιντεοσκοπούσε την δίκη Κασιδιάρη

Ελλάδα / Σε ισχύ ο νέος ποινικός κώδικας: Θα εκτίσει τρεις μήνες φυλακή 57χρονος που βιντεοσκοπούσε τη δίκη Κασιδιάρη

Τιμωρήθηκε με 24 μήνες φυλάκιση - Η έφεση δεν έχει ανασταλτικό χαρακτήρα - Αντί για τρεις μήνες φυλακή μπορεί να επιλέξει κοινωνική υπηρεσία - Του επιβλήθηκε και πρόστιμο 20.000 ευρώ
NEWSROOM
Αντικατάσταση της Ελένης Βιτάλη με την Πίτσα Παπαδοπούλου στη συναυλία στο Ισραήλ - «Δεν ξέρω αν κάνω καλά ή κακά»

Ελλάδα / «Δεν ξέρω αν κάνω καλά ή κακά» είπε η Πίτσα Παπαδοπούλου που θα τραγουδήσει στο Ισραήλ στη θέση της Ελένης Βιτάλη

«Δεν μπορώ να μπω στο πολιτικό κομμάτι εγώ» είπε η τραγουδίστρια που θα εμφανιστεί στη συναυλία για τα 30 χρόνια του Shlomi Saranga και απέφυγε να υιοθετήσει τους ισχυρισμούς του Ισραηλινού καλλιτέχνη
NEWSROOM