Eurovision 2024: «Κέρδισε» τους τηλεθεατές η Μαρίνα Σάττι - 3,4 εκατ. άνθρωποι την παρακολούθησαν να «ρίχνει» το ζάρι

Eurovision 2024: «Κέρδισε» τους τηλεθεατές η Μαρίνα Σάττι - 3.4 εκατ. άνθρωποι την παρακολούθησαν να «ρίχνει» το ζάρι Facebook Twitter
H Μαρίνα Σάττι στη σκηνή του Μάλμε, φωτ.: Eurovision. tv
0

Ρεκόρ τηλεθέασης σημείωσε το βράδυ του Σαββάτου ο τελικός της Eurovision με τη στιγμή ρεκόρ να φτάνει τους 4.875.000 θεατές. 

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το ποσοστό τηλεθέασης του κοινού που παρακολουθούσε τον διαγωνισμό της Eurovision στην κρατική τηλεόραση έφτασε την ώρα της αναμονής της βαθμολογίας της ελληνικής αποστολής, το 82,3%

Τα στοιχεία της Nielsen καταδεικνύουν ότι την Μαρίνα Σάττι την ώρα που ερμήνευε το «Ζάρι» στο Malmo Arena παρακολούθησαν 3,4 εκατομμύρια άνθρωποι με την τηλεθέαση να φτάνει το πρωτοφανές 71%. 

Η μετάδοση της Eurovision κατάφερε φέτος να κάνει ρεκόρ τηλεθέασης με το ποσοστό κατά μέσο όρο να φτάνει το 71,6% στο δυναμικό κοινό (ηλικίες από 18 έως 54 ετών), ενώ στο σύνολο έφτασε το 68,1% που αντιστοιχεί σε 2.806.000 τηλεθεατές.  

Για ένα λεπτό μάλιστα σύμφωνα με τα δεδομένα της Nielsen ήταν συντονισμένοι στη Eurovision, 4.875.000 τηλεθεατές. 

Και όλα αυτά χωρίς όσους παρακολούθησαν τον φετινό διαγωνισμό μέσω Ertflix, μέσα δηλαδή από ηλεκτρονικά μέσα, οι οποίοι ήταν 566.000, με την ΕΡΤ να κάνει λόγο για ποσοστά που καταγράφονται για πρώτη φορά. 

Φαίνεται επιπλέον ότι οι θεατές δεν απομακρύνθηκαν από τις οθόνες τους παρά την προχωρημένη ώρα καθώς οι συντριπτική πλειονότητα παρακολούθησε τον διαγωνισμό μέχρι και το τέλος του. 

Κορυφαία στιγμή ήταν η μετάδοση των αποτελεσμάτων, όταν η κάλυψη έφτασε μεσοσταθμικά το 83.5%, με τους νεότερους τηλεθεατές και πιστούς φαν της Eurovision ηλικίας 18-34 ετών, να είναι στο 89%. 

Με πληροφορίες από ΕΡΤ

 

  

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βικτόρια Χίσλοπ για Γλυπτά Παρθενώνα: Το Βρετανικό Μουσείο έχει ένα ανεπίσημο έγγραφο χωρίς σφραγίδα από σουλτάνο

Ελλάδα / Βικτόρια Χίσλοπ: Ο Έλγιν δεν είχε άδεια να πάρει τα Γλυπτά, δεν ήταν μόνο κλέφτης αλλά και ψεύτης

Η διάσημη συγγραφέας Βικτόρια Χίσλοπ είπε ότι το Βρετανικό Μουσείο κατέχει τα Γλυπτά του Παρθενώνα με ένα ανεπίσημο γράμμα στα ιταλικά χωρίς σφραγίδα από σουλτάνο
NEWSROOM