H διαφήμιση που έχει διχάσει τη Βρετανία

1

Μπορεί στην Αμερική να προβάλλονται διαφημιστικά σποτ για τη χρήση μαριχουάνας, αλλά στη Βρετανία φαίνεται πως ακόμη και τα σποτ για ηλεκτρονικό τσιγάρο δεν είναι ακόμη ευπρόσδεκτα.

Με τις διαφημίσεις για τσιγάρο να έχουν εδώ και 50 χρόνια απαγορευτεί πλήρως από τις τηλεοράσεις, αυτή είναι η πρώτη φορά που μια διαφήμιση με προϊόν που καπνίζεται θα μεταδοθεί όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου και συνιδρυτής της VIPcig που λανσάρει και το ομώνυμο ηλεκτρονικό τσιγάρο. 

Το σποτάκι που είδατε θα κάνει πρεμιέρα απόψε και δεν κρίθηκε κανένας περιορισμός ως προς τις ζώνες προβολής. Υπολογίζεται πως στη Βρετανία περίπου 2,5 εκατ, άνθρωποι έχουν διακόψει το κανονικό τσιγάρο και έχουν στραφεί στην εναλλακτική αυτή μορφή καπνίσματος που όμως εξακολουθεί να διχάζει ως προς το θέμα της υγείας.

Πολλοί είναι οι φορείς που έχουν διαμαρτυρηθεί για την επικείμενη προβολή και διαφωνούν με την ελεύθερη διαφήμιση του ηλεκτρονικού τσιγάρου. Ο καθηγητής Martin McKee του London School of Hygiene and Tropical Medicine εξέφρασε και αυτός σοβαρές αντιρρήσεις σχετικά με τον τρόπο προβολής της νέας αυτής μόδας η οποία λανσάρεται ως πιο υγιεινή από το κάπνισμα και πως θα έπρεπε να υπάρχουν πολύ περισσότερα στοιχεία για την ασφάλεια των τσιγάρων πριν αρχίσουν οι διαφημίσεις. 

Την ίδια ανησυχία συμμερίζεται και η Deborah Arnott του οργανισμού Υγείας Ash η οποία κατηγορεί ευθέως την ελεύθερη διαφήμιση των ηλεκτρονικών τσιγάρων. Όπως αναφέρει το συγκεκριμένο σπότ δεν παρουσιάζει μια λιγότερο επιβλαβή συνήθεια, αλλά προσπαθεί να νομιμοποιήσει το ηλεκτρονικό τσιγάρο σαν σέξι lifestyle .

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια