To μωρό από το εμβληματικό εξώφυλλο των Νirvana μεγάλωσε και φωτογραφίζεται ξανά με τον ίδιο τρόπο

To μωρό από το εμβληματικό εξώφυλλο των Νirvana μεγάλωσε και φωτογραφίζεται ξανά με τον ίδιο τρόπο Facebook Twitter
3

Το μωρό από το εμβληματικό εξώφυλλο του «Nevermind», του 2ου δίσκου των Nirvana που κυκλοφόρησε στις 24 Σεπτεμβρίου του 1991, είναι άντρας πια και αποφάσισε να φωτογραφηθεί ξανά με τον ίδιο τρόπο, με αφορμή τη συμπλήρωση 25 ετών από την κυκλοφορία του δίσκου.

Αρχικά, ο Spencer Elden, καλλιτέχνης με έδρα το Λος Άντζελες, ήθελε να φωτογραφηθεί γυμνός κάτω από το νερό, όπως ακριβώς και στη φωτογραφία του εξωφύλλου του δίσκου, αλλά όπως εξήγησε στη «New York Post», ο φωτογράφος θεώρησε πως θα φαινόταν περίεργο και έτσι εγκατέλειψε την ιδέα.

«Η επέτειος αυτή σημαίνει πολλά για μένα. Είναι παράξενο πως έκανα κάτι για πέντε λεπτά όταν ήμουν τεσσάρων μηνών και εξελίχθηκε σε μία τέτοια, εμβληματική εικόνα», δήλωσε.

To μωρό από το εμβληματικό εξώφυλλο των Νirvana μεγάλωσε και φωτογραφίζεται ξανά με τον ίδιο τρόπο Facebook Twitter

Πώς ακριβώς όμως προέκυψε αυτή η φωτογραφία; Το 1991, σύμφωνα με το περιοδικό «Time» ο φωτογράφος Kirk Weddle ρώτησε τους γονείς του Elden αν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το μωρό τους σε μία φωτογράφηση για μία άσημη, τότε μπάντα, τους Nirvana.

Οι γονείς συμφώνησαν, η φωτογράφιση κράτησε μόλις 15 δευτερόλεπτα και αργότερα προστέθηκε ψηφιακά το δολάριο στην πετονιά.

Για τη συμμετοχή του μικρού Elden οι γονείς του έλαβαν μόλις 200 δολάρια όπως δήλωσε ο πατέρας του στο NPR το 2008. Πριν από μερικές εβδομάδες, ο φωτογράφος John Chapple έδωσε ξανά 200 δολάρια στον Elden για να την επαναλάβουν.

Την ίδια φωτογράφιση είχε κάνει ο Elden και πριν από 10 χρόνια, για τη συμπλήρωση τότε των 15 χρόνων από την κυκλοφορία του δίσκου.

Το «Nevermind» περιελάμβανε τραγούδια όπως το «Smells Like Teen Spirit» και το «Come as You Are» και εκτόξευσε τη φήμη των Nirvana, πουλώντας πάνω από 30 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο.

Με στοιχεία από τη New York Post

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια