Η Μαντόνα εξηγείται για την επίμαχη φράση της περί ανατίναξης του Λευκού Οίκου που προκάλεσε αντιδράσεις

Η Μαντόνα εξηγείται για την επίμαχη φράση της περί ανατίναξης του Λευκού Οίκου που προκάλεσε αντιδράσεις Facebook Twitter
0

Η ξαφνική εμφάνισή της στις πορείες κατά του Ντόναλντ Τραμπ την Κυριακή συνοδεύτηκε από έναν πύρινο λόγο που προκάλεσε αίσθηση και σύμφωνα με μερικά δημοσιεύματα ίσως ακόμη και έρευνα των μυστικών υπηρεσιών.

Η Μαντόνα μίλησε με σκληρή γλώσσα κατά του Τραμπ και σε κάποιο σημείο της ομιλίας της ανέφερε πως «Είμαι θυμωμένη. Ναι, είμαι εξαγριωμένη. Σκέφτηκα  να ανατινάξω τον Λευκό Οίκο, αλλά ξέρω ότι αυτό δεν θα αλλάξει τίποτα».

Τα χθεσινά δημοσιεύματα ανέφεραν πως η Μυστική Υπηρεσία των ΗΠΑ θα διεξάγει έρευνα για την επίμαχη φράση της Μαντόνα, αλλά την τελική απόφαση για το εάν πρέπει ή όχι να ασκηθεί δίωξη εναντίον της θα την πάρει το Γραφείου του Εισαγγελέα των ΗΠΑ.

Η τραγουδίστρια σχολίασε το θέμα που φαίνεται να προκύπτει μέσα από το λογαριασμό της Instagram με μια φωτογραφία της από τη μεγάλη διαδήλωση στην οποία γράφει «Επιλέγω την αγάπη, είστε μαζί μου;».

«Η χθεσινή διαδήλωση ήταν καταπληκτική εμπειρία. Ερμήνευσα το Εxpress Yourself και αυτό ήταν ακριβώς ότι έκανα. Ωστόσο θα ήθελα να διευκρινίσω ορισμένα πολύ σημαντικά πράγματα. Δεν είμαι βίαιος άνθρωπος, δεν προωθώ τη βία και είναι σημαντικό οι άνθρωποι να ακούσουν και να κατανοήσουν το σύνολο του λόγου μου παρά μια μόνο απομονωμένη φράση. Ο λόγος μου ξεκίνησε με τη φράση "θέλω να ξεκινήσω μια επανάσταση της αγάπης" και στη συνέχεια κάλεσα τις γυναίκες και όλους τους ευαισθητοποιημένους ανθρώπους να μην απελπιστούν αλλά να χρησιμοποιήσουν τις εξελίξεις ως αφετηρία για ενότητα και θετική αλλαγή στον κόσμο.  Μίλησα μεταφορικά και παρέθεσα δύο διαφορετικές οπτικές: Η μια είναι να είσαι αισιόδοξος και η άλλη να είσαι οργισμένος, όπως ένοιωθα εγώ. Ωστόσο γνωρίζω ότι το να ενεργεί κανείς με θυμό δεν λύνει τίποτα. Και ο μόνος τρόπος για να αλλάξει κανείς τα πράγματα είναι μέσω της αγάπης», έγραψε η Μαντόνα. Για κάποιους η δήλωση αυτή είναι μια απόπειρα να ανασκευάσει τη φράση της και να αποφύγει περαιτέρω προβλήματα με τις αρχές.

Yesterday's Rally. was an amazing and beautiful experience. I came and performed Express Yourself and thats exactly what i did. However I want to clarify some very important things. I am not a violent person, I do not promote violence and it's important people hear and understand my speech in it's entirety rather than one phrase taken wildly out of context. My speech began with " I want to start a revolution of love." ♥️ I then go on to take this opportunity to encourage women and all marginalized people to not fall into despair but rather to come together and use it as a starting point for unity and to create positive change in the world. I spoke in metaphor and I shared two ways of looking at things — one was to be hopeful, and one was to feel anger and outrage, which I have personally felt. However, I know that acting out of anger doesn’t solve anything. And the only way to change things for the better is to do it with love. It was truly an honor to be part of an audience chanting “we choose love”. ????♥️????♥️????♥️????♥️???? #revoltutionoflove♥️#revolutionoflove♥️*******************************************************

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Madonna (@madonna) στις

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM