H Μαντόνα μετακομίζει - Ο γιος της στην ακαδημία της Μπενφίκα

H Μαντόνα μετακομίζει - Ο γιος της στην ακαδημία της Μπενφίκα Facebook Twitter
0

Φανταστείτε την έκπληξη ενός Πορτογάλου, να παρακολουθεί την προπόνηση του 11χρονου παιδιού του στις ακαδημίες της Μπενφίκα και ξαφνικά να εμφανιστεί δίπλα του η Μαντόνα.

Η διάσημη σταρ της ποπ διαμένει πλέον μόνιμα στη Λισαβόνα και ένας από τους γιους της αγωνίζεται στα τμήματα υποδομής των «Αετών».

Πρόκειται για τον 11χρονο Ντέιβιντ Μπάντα, ένα από τα τέσσερα παιδιά που υιοθέτησε η Μαντόνα από το Μαλάουι.

Όταν ξεκινήσει η σχολική χρονιά τα παιδιά θα πηγαίνουν στο γαλλικό λύκειο της Λισαβόνας. Προς το παρόν η Αμερικανή «ιέρεια» του παγκόσμιου μουσικού στερεώματος διαμένει σε ξενοδοχείο, καθώς αγόρασε παραδοσιακή έπαυλη αξίας 7,5εκ. ευρώ του 19ου αιώνα στο χωριό Σίντρα.

Χρειάζονται περίπου έξι μήνες για να ολοκληρωθούν τα έργα ανακαίνισης στην έπαυλη του 19ου αιώνα που βρίσκεται 30 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της πρωτεύουσας. Ακριβώς αντίθετα, στα νότια προάστια της Λισαβόνας βρίσκεται το προπονητικό κέντρο της Μπενφίκα, στη Σεϊσάλ.

Πρόβλημα οι αποστάσεις για την 59χρονη Μαντόνα, που «Δεν είναι πια τουρίστρια, αλλά κάτοικος Λισαβόνας» όπως αναφέρει ο τοπικός Τύπος.

Dream Big ⚽️♥️⚽️♥️⚽️♥️⚽️♥️⚽️♥️⚽️♥️⚽️♥️⚽️♥️⚽️♥️⚽️♥️⚽️♥️⚽️

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Madonna (@madonna) στις

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM