Πλέον μπορείς όντως να φας «Πρόγευμα στο Τίφανις» όπως η Όντρεϊ Χέπμπορν

Πλέον μπορείς όντως να φας «Πρόγευμα στο Τίφανις» όπως η Όντρεϊ Χέπμπορν Facebook Twitter
0

Από τότε που κυκλοφόρησε η ταινία «Breakfast at Tiffany's» έχουν περάσει 56 χρόνια και το διάσημο κοσμηματοπωλείο αποφάσισε για πρώτη φορά στην ιστορία του να ανοίξει καφέ στο σημείο, δίνοντας πλέον την ευκαιρία σε όποιον επιθυμεί να φάει όντως «Πρόγευμα στο Τίφανις» όπως η Όντρεϊ Χέπμπορν.

Πλέον μπορείς όντως να φας «Πρόγευμα στο Τίφανις» όπως η Όντρεϊ Χέπμπορν Facebook Twitter

Το Blue Box Cafe, όπως ονομάζεται, άνοιξε τις πύλες του την Πέμπτη και βρίσκεται στον τέταρτο όροφο του καταστήματος Tiffany & Co.'s στην Fifth Avenue της Νέας Υόρκης. Το εσωτερικό του έχει διακοσμηθεί έτσι που να θυμίζει τα χαρακτηριστικά τιρκουάζ κουτιά συσκευασίας του διάσημου κοσμηματοπωλείου και κάθε λεπτομέρεια, από τις καρέκλες μέχρι τους τοίχους, είναι σε τόνους γαλάζιου.

Το πρόγευμα έρχεται σε δύο «εκδόσεις», μία που κοστίζει 29 δολάρια και μία 49 δολάρια και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τσάι, ομελέτα, τοστ με αβοκάντο, μπέιγκελ με καπνιστό σολομό και εννοείται κρουασάν. Το μεσημεριανό κοστίζει 39 δολάρια και περιλαμβάνει ορεκτικό και κυρίως πιάτο. Για γενέθλια και ειδικές περιστάσεις, προσφέρεται μια τούρτα- κέικ στο σχήμα του κουτιού συσκευασίας με λευκό φιόγκο, και κόστος 36 δολάρια. 

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM