Πολύς κόσμος στις συγκεντρώσεις

Πολύς κόσμος στις συγκεντρώσεις Facebook Twitter
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας
22

Σε περίπου 20 χιλιάδες υπολογίζεται ο κόσμος που  συμμετέχει αυτή την ώρα στις συγκεντρώσεις στο κέντρο της πόλης, τόσο της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, όσο και του ΠΑΜΕ.

Η πορεία του ΠΑΜΕ, με επικεφαλής τον Δ. Κουτσούμπα έφτασε ήδη στο Σύνταγμα ενώ ξεκίνησε ήδη και η πορεία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ από την πλατεία Κλαυθμώνος προς τη Βουλή.

«Δεν αντέχεται άλλο αυτή η κατάσταση, κανείς πλέον δε μπορεί να ζήσει με ψίχουλα», δήλωσε ο γ.γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας.

Ελλάδα
22

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέμπη: Πειθαρχική έρευνα κατά εισαγγελίας Λάρισας σχετικά με το «μπάζωμα»

Ελλάδα / Αρειος Πάγος: Πειθαρχική έρευνα για εισαγγελέα που απέρριψε τον έλεγχο δύο υφυπουργών στην υπόθεση των Τεμπών

Η εισαγγελέας που ελέγχεται ήταν υποχρεωμένη να στείλει αμελλητί στη Βουλή τη μήνυση των συγγενών κατά των υφυπουργών Χρήστου Τριαντόπουλου και Ζωής Ράπτη
NEWSROOM

σχόλια

7 σχόλια
Βολεμενοι ειναι οσοι στηριζουν την παρουσα κυβερνηση και οχι οσοι βγαινουν να διαμαρτυρηθουν εναντιον της. Δηλαδη ποιος διοριζε αβερτα τους δικους του στο δημοσιο ολα αυτα τα χρονια αν οχι η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ? Και δε φτανει που καλοτρωτε, εχετε το θρασος να ειρωνευεστε και αυτους που πεινανε και βγαινουν να διαμαρτυρηθουν γι'αυτο.
Μα οι βολεμένοι έχουν μεταναστεύσει σωρηδόν στο μπουλούκι του σύριζα.80% θα φτάσει το ποσοστό του στους Δ.Υ.Έχω εγώ κάτι φίλους στο fb,διευθυντές στην υπηρεσία τους,που έχουν κάνει άγια εικόνα την Δούρου και κάθε μέρα σηκώνουν την παντιέρα της επανάστασης.
Οι διορισμοί έγιναν από ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, οι διορισμένοι δεν είναι πια μ αυτούς όμως αλλά με όποιον τους τάζει να παραμείνουν διορισμένοι. Και είναι τραγικό να είναι κάποιος άνεργος και να συμμετέχει στην εκδήλωση αυτή των δημίων του.
..βασικα τα τελευταια 30 χρονια, το 90% το εχει διορισει το ΠΑΣΟΚ.Και οι συνδικαλιστες του ΠΑΣΟΚ ειναι τωρα ΣΥΡΙΖΑ, αρα τι δεν καταλαβαινεις;H ειναι παρθενογεννεση ο Συριζα;;
Μονο που πρωτον στις πορειες συμμετεχουν κυριως ανθρωποι που ειναι πολιτικοποιημενοι αλλου και δευτερον η απεργια ηταν και των ιδιωτικων υπαλληλων, οχι μονο των δημοσιων. Ο ΣΥΡΙΖΑ για τους λογους που προαναφερατε πολυ σπανια εχει καταφερει να κατεβασει κοσμο στο δρομο, γι'αυτο αλλωστε δικαιως λοιδορειται απο ολους τους υπολοιπους. Οσο για το ΠΑΣΟΚ και τους διορισμους του, ας γελασω, μια χαρα διοριζουν και οι βουλευτες της ΝΔ, ιδιαιτερα σε οτι εχει να κανει με στρατο, αστυνομια, λιμενικο κλπ, και μαλιστα επι αδρου αντιτιμου. Και ας μην ξεχναμε ολα τα σκανδαλα της ΝΔ (Βατοπαιδι, Ζιμενς, Καλαματιανοι κλπ). Σε τελικη αν η ΝΔ ειναι τοσο αδιαφθορη γιατι συγκυβερνα με ενα τοσο διεφθαρμενο κομμα οπως το ΠΑΣΟΚ, για να σωθει η χωρα; Αυτοι που ηταν βολεμενοι στο παρελθον ειναι βολεμενοι και τωρα, και παντα βολεμενοι θα ειναι υποστηριζοντας τα κομματα εξουσιας. Ολοι οσοι κοπτονται για τη διαφθορα και τη διαπλοκη στη χωρα και υποστηριζουν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ (και δυστυχως και ΣΥΡΙΖΑ) δεν ειναι τιποτα αλλο απο υποκριτες και ακρως διεφθαρμενοι και οι ιδιοι.
«Τρελλή συμμετοχή!Πολύ χονδρικά με 199 στους 200 κατοίκους της πόλης μας να μην πηγαίνουν!»Καλά, αυτή η μπακαλίστικη λογική μου θυμίζει τις αρλούμπες που ακούγονταν από διάφορους επί "Αγανακτισμένων" περί μοιράσματος του ΑΕΠ στο σύνολο του πληθυσμού. Παίρνεις το ΑΕΠ, διαιρείς με τον πληθυσμό (10-11 εκατομμύρια) και σου βγαίνει ένα κατά κεφαλήν χρηματικό ποσό διαθέσιμο για διανομή! Φοβερή λογική! Λες και όταν λέμε ότι το ΑΕΠ της χώρας φέτος ανήλθε σε π.χ. 300 δις ευρώ, εννοούμε ότι υπάρχει πράγματι κάπου το χρηματικό αυτό ποσό, και όχι την χρηματική έκφραση της αξίας των συνολικά παραγόμενων αγαθών και υπηρεσιών σε μία χώρα για έναν χρόνο. Mutatis mutandis, όσο οικονομικά αναλφάβητοι είναι αυτοί που διαδίδουν τέτοιες σάχλες για το ΑΕΠ, άλλο τόσο κοινωνικό-πολιτικά καθυστερημένη είναι η σκέψη όσων αντιλαμβάνονται τη συμμετοχή σε μία απεργία μόνο ως κλάσμα (και δη απειροελάχιστο, εν προκειμένω) του συνολικού πληθυσμού μίας πόλης όπως η Αθήνα. Τι είναι 20.000 μπροστά στα 4 εκ., σου λέει. Την κοινωνικό-ταξική σύνθεση του πληθυσμού την αγνοούμε εντελώς (πόσοι είναι οι μικρομεσαίοι μαγαζάτορες της Αθήνας, ας πούμε; θα έπρεπε μήπως να διαδηλώσουν οι εργαζόμενοι μαζί με τα αφεντικά τους, έστω και τα μικρά;), την πλήρη αποσάθρωση του συνδικαλισμού ειδικά στον ιδιωτικό τομέα επίσης την ξεχνάμε έτσι εύκολα (η Ελλάδα έχει ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά συνδικαλιζόμενων στην Ευρώπη). «Γενική απεργία διαρκείας» σού λέει ο άλλος. Απεργία διαρκείας με τι όρους και προϋποθέσεις; Με συμμετοχή του 20-30 % (κυρίως του δημοσίου τομέα) ενώ όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι της οικονομίας (ειδικά ο τριτογενής, των υπηρεσιών, όπου εργάζεται η συντριπτική πλειονότητα των σημερινών μισθωτών) λειτουργούν κανονικά επειδή δεν υπάρχει καν σωματείο ή, αν υπάρχει, δεν απεργεί κανείς λόγω του φόβου της απόλυσης ή επειδή βλέπει το μικρομεσαίο αφεντικό του ως σύμμαχο; Με τι περιεχόμενο και αιτήματα; «Να πέσει η κυβέρνηση» για να έρθει η νέα σοσιαλδημοκρατία του Alexis; Μια ζωή αποθέωση της μαζικότητας και του "από τα κάτω", γι' αυτό έχετε καταντήσει γραφικοί. Χίλιες φορές προτιμότερη μία ταξικά και πολιτικά συνειδητοποιημένη μειοψηφία από μία αποπροσανατολισμένη και άρτσι μπούρτσι (για να μη πω εκφασισμένη) πλειοψία. Οι υπόλοιποι ας περιμένουν την "αφύπνιση των μαζών" και την έφοδο στα χειμερινά ανάκτορα (τη "γενική απεργία διαρκείας", ντε).
Μ' αρέσει πολύ το επίπεδο του "διαλόγου" (ο θεός να τον κάνει) και της αντιπαράθεσης που καλλιεργείς εδώ πέρα εσύ και οι όμοιοι σου, πάντως. Κανένα αντεπιχείρημα, κανένας νοηματικά πλήρης και έλλογος συλλογισμός, καμία έγνοια για οτιδήποτε, μόνο αφοριστικές διατυπώσεις. Απορώ γιατί έκατσες να γράψεις αυτό το σχόλιο.Αν νομίζεις ότι ο Marx (γιατί με τοποθετείς αυτόματα στον 19ο αιώνα, κάτι που με τιμά, αν κρίνω από τη δραστική συρρίκνωση των διανοητικών και πνευματικών ικανοτήτων της ανθρωπότητας στις αρχές του τρέχοντος αιώνα) ήταν αυτός που πρωτοεισήγαγε την έννοια των κοινωνικών τάξεων (την οποία χρησιμοποιώ ως βάση για τα ως άνω γραφόμενα μου), είσαι βαθιά γελασμένος.Αντιγράφω πολύ πρόχειρα:«Η έννοια κοινωνικές τάξεις αποκτά για πρώτη φορά θεωρητικό-αναλυτικό περιεχόμενο στα έργα της Κλασικής Σχολής της Πολιτικής Οικονομίας, την οποία εγκαινίασε το 1776 ο Αdam Smith με τον "Πλούτο των Εθνών" και της οποίας ο ιστορικός κύκλος θεωρείται ότι έκλεισε το 1848 με το "Oι Αρχές της Πολιτικής Οικονομίας και ορισμένες από τις Εφαρμογές τους στην Κοινωνική Φιλοσοφία" του John Stuart Mill (Roll 1989, Rubin 1994).Η έννοια της κοινωνικής τάξης πρωτοεμφανίζεται, βέβαια, στην αρχαία ελληνική και ρωμαϊκή κοινωνία. Όμως, στους αρχαίους συγγραφείς η κοινωνική τάξη αποτελεί είτε ένα καθαρά περιγραφικό όρο με πρακτική χρησιμότητα στη διαμόρφωση των "κοινών" της πόλης (χωρισμός των ελεύθερων πολιτών σε "τάξεις" ανάλογα με το μέγεθος της περιουσίας τους), είτε μια κανονιστική έννοια (περιγραφή μιας ιδεατής κοινωνικής οργάνωσης στο πλαίσιο της οποίας ορίζονται, με κριτήρια κυρίως πολιτικά -δηλαδή αναφερόμενα στην οργάνωση της εξουσίας- οι "τάξεις"). Παρόμοιο κανονιστικό χαρακτήρα είχαν και οι περί τάξεων προσεγγίσεις κατά το Μεσαίωνα.»Με βάση τη δική σου αντίληψη, στα σκουπίδια ο Adam Smith, o J. S. Mill, ο Quesnay πριν απ' αυτούς, ο Max Weber και πάει λέγοντας. Για τον Μαρξ δεν το συζητάμε, απολίθωμα και τεμπελχανάς που έτρωγε τα λεφτά του Engels, τα έχει πεί ο γίγαντας ο Θάνος Τζήμερος αυτά! Η πλάκα είναι ότι δεν χρειάζεται να είσαι καν κομμουνιστής/μαρξιστής ή οτιδήποτε σχετικό για να κάνεις λόγο για τάξεις· μιά χαρά χρησιμοποιεί την ταξική ανάλυση πληθώρα φιλελεύθερων, συντηρητικών, ακόμα και αμιγώς αντιδραστικών διανοούμενων. Όσο αρνείσαι να αποδεχθείς ότι οι προαναφερόμενοι στοχαστές, συμπεριλαμβανομένου του ίδιου του Marx, έχουν ένα διαχρονικό και οικουμενικό στοιχείο που υπερβαίνει τα στενά γεωγραφικά και ιστορικά όρια της επόχής στην οποία έζησαν και έδρασαν, τόσο θα αυτογελοιοποιείσαι κατ' αυτόν τον τρόπο. Αν ασχολείται τόσος και τόσος κόσμος με τον Αριστοτέλη ή τον Σπινόζα ή τον Μαρξ, είναι γιατί πιστεύει ότι κάτι έχει να του πεί στο σήμερα.
Δεν προσπαθεις να κανεις διαλογο. Ψελνεις διαφορα πραγματα και συνδεεις ασχετα μεταξυ τους θεματα καταφερνοντας επι της ουσιας να μην λες τιποτα και διαφωνοντας με τον ιδιο σου τον εαυτο.Και πουθενα δεν μιλησα για αταξικες κοινωνιες και το οτι ειναι σκουπιδια μερικοι απο τους μεγαλυτερους στοχαστες της ανθρωποτητας. Το οτι εσυ συμπερανες ολα αυτα μεσα απο μια προταση μαλλον λεει κατι για σενα, παρα οτιδηποτε αλλο.Ουκ εν τω πολλω το ευ συντροφε.
Δεν λέω να μην αντιδράσουν προκειμένουν να υπερασπιστούν τους κλάδους τους αλλά είναι άλλη μία απλή συνηθισμένη σχετικά πολυπληθή πορεία για πολλοστή φορά....Βγήκαν, φώναξαν, η κυβέρνηση το έμαθε για 1458367 φορά, περίμενε λίγο ώσπου να διαλυθούν και συνεχίζει το χαβά της. Αμα είναι να τους αναγκάσουν για κάτι άλλο τότε μόνο με καμια απεργία διαρκείας με την συμμετοχή ΟΛΩΝ των δημοσίων υπαλλήλων πχ. και όχι άλλοι ναι άλλοι όχι.
http://rocinante.gr/index.php/vrethike-i-gsee-efkeria-na-ti-stiloume-sto-diaolo-oli-es-ston-dromo-enantia-sti-diarki-varvarotita-tou-kefaleou/διάβασε το... δεν είναι μεγάλο, απλώς παραθέτω το ένα κομμάτι του. "Ζητούμενο της περιόδου δεν είναι άλλο από το να παλέψουμε για έναν τέτοιο συνδικαλισμό. Έναν συνδικαλισμό ανεξάρτητο από το Κράτος και το Κεφάλαιο, εχθρικό προς τον κοινοβουλευτικό κρετινισμό, τις φαντασιώσεις και τις αυταπάτες του, ξένο προς τη λογική της ανάθεσης, οριζόντιο, αντικαπιταλιστικό και επαναστατικό. Έναν συνδικαλισμό που θα παλεύει για την όξυνση και όχι την καταστολή της λαϊκής οργής, θα οργανώνει και θα ομοσπονδοποιεί τις εργατικές διεκδικήσεις και θα είναι φορέας και πομπός της κοινωνικής ζωτικότητας.Έναν τέτοιο συνδικαλισμό πρέπει να αρχίζουμε να χτίζουμε, από σήμερα κιόλας, μέσα στους χώρους δουλειάς, τις απεργιακές επιτροπές, τα αμφιθέατρα, τον δρόμο και κάθε πεδίο κοινωνικής κίνησης. Έναν συνδικαλισμό που θα αναπτυχθεί παρά και ενάντια στον σημερινό κρατικό συνδικαλισμό της υποταγής στο Κεφάλαιο. "Ίσως να μην σε εκφράζει η φρασεολογία, το νόημα του κειμένου όμως είναι όντως η ουσία των ημερών.