«Όλο λέτε, λέτε, λέτε για μένα» τραγουδάει η Μαρίνα Σάττι στο καινούργιο της single «Tucutum», που παντρεύει το βαλκανικό turbofolk με το ρεγκετόν, και πράγματι η κυκλοφορία του πυροδότησε αμέτρητα σχόλια για το κατά πόσο έχει επηρεαστεί σε υπερβολικό βαθμό από τη μουσική της Καταλανής Rosalia. Υπάρχει, όμως, παρθενογένεση στη μουσική;

 

Με αφορμή τη νέα κυκλοφορία της Ελληνίδας μουσικού, ο Νίκος Ευσταθίου και ο Τάσος Μπρεκουλάκης κάνουν μια ιστορική αναδρομή στην ενσωμάτωση ξένων τάσεων στην ελληνική μουσική βιομηχανία ανά τις δεκαετίες.

 

Συζητούν, επίσης, για την εκθετική άνοδο και την κολλητική φύση της τραπ, το ιδιόμορφο μουσικό είδος tallava που ξεκίνησε από τις αλβανόφωνες κοινότητες του Κοσόβου και διαχύθηκε παντού στα Βαλκάνια και το πώς το πάντρεμα παραδοσιακών στοιχείων και σύγχρονης ενορχήστρωσης είναι ο,τι πιο κουλ κυκλοφορεί αυτήν τη στιγμή στη μουσική βιομηχανία.