ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Νάσια, πώς ήταν να συμμετέχεις στην καμπάνια του Christian Louboutin;

Νάσια, πώς ήταν να συμμετέχεις στην καμπάνια του Christian Louboutin; Facebook Twitter
Γενικά, μου αρέσει να ντύνομαι απλά και να το ισορροπώ με κάτι λίγο πιο εκκεντρικό. Ο γενικός μου κανόνας είναι μαύρα τον χειμώνα, άσπρα το καλοκαίρι. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Νάσια, πες μου πώς βρέθηκες να συμμετέχεις στην καμπάνια του Christian Louboutin;

Έχω δημιουργικούς φίλους οι οποίοι, όποτε είχαν έλλειψη σε μοντέλα, μου έδιναν αυτόν το ρόλο. Ενώ ήμουν στο γραφείο, δουλεύοντας για το commercial κομμάτι του περιοδικού «Wired» της Condé Νast Publications, μου ήρθε μήνυμα στο Facebook από ένα ανερχόμενο model agency του Λονδίνου. Ανάμεσα στις φωτογραφίσεις που έκανα μέσω του πρακτορείου ήταν και μία για το περιοδικό «Re-Edition». Η φωτογράφιση πήγε τέλεια ‒το θέμα ήταν η Μήδεια‒ και μετά από έναν μήνα η ίδια ομάδα επικοινώνησε μέσω του πρακτορείου για την καμπάνια του Christian Louboutin. Αρνιόμουν να το συνειδητοποιήσω όλο αυτό, μέχρι να σιγουρευτώ ότι όντως ανέβηκαν οι φωτογραφίες στο site του CL. Από τότε έγιναν κι άλλες συνεργασίες, μεταξύ άλλων για την Burberry, τη North Face, την καλοκαιρινή καμπάνια του Christian Louboutin (που θα βγει την άνοιξη '18), το «Dazed», τη «Vogue Italia», το «Wonderland» κ.ά.

— Σου χάρισαν κανένα ζευγάρι παπούτσια Louboutin;

Δυστυχώς όχι, γιατί τα κομμάτια δεν είναι προς πώληση την περίοδο που τα φωτογραφίζουν. Δεν θέλουν να εμφανιστούν δημοσίως πριν γίνει το λανσάρισμα. Πρέπει να ομολογήσω ότι ρώτησα ευγενικά, όμως κι εκείνοι αρνήθηκαν επίσης ευγενικά.

Νάσια, πώς ήταν να συμμετέχεις στην καμπάνια του Christian Louboutin; Facebook Twitter
Φωτογραφία από την καμπάνια του Christian Louboutin

— Μπορείς να μου αναφέρεις τις πιο αξιόλογες δουλειές που έχεις κάνει μέχρι στιγμής;

Όσον αφορά το δημοσιογραφικό κομμάτι (αυτό ήταν και το αντικείμενο των σπουδών μου), νιώθω περήφανη που κομμάτια μου έχουν δημοσιευτεί στην «Guardian», στη Vogue.co.uk, στα «Vanity Fair UK», «Vanity Fair France», «GQ Mexico», «Mundial» (από τις αγαπημένες μου δουλειές, γιατί έγραψα για τον χουλιγκανισμό στην Αθήνα τη δεκαετία του '80 και του '90), «Dazed» και «Protein». Σχετικά με το μόντελινγκ, οι δουλειές που μου άρεσαν περισσότερο ήταν για τους οίκους Burberry, North Face, Dazed, Numero China, Piece of Mind και i-D.

— Τι νομίζεις ότι βλέπουν οι υπεύθυνοι των μεγάλων οίκων σε σένα;

Ότι είμαι λίγο διαφορετική. Τα μεσογειακά χαρακτηριστικά, τον δυναμισμό μου, ότι κάνω πολλά πράγματα παράλληλα με το μόντελινγκ και το ότι είμαι μέρος της σκηνής του Λονδίνου.

— Ποιο θεωρείς ότι είναι το μεγαλύτερο ατού σου;

Ότι προσπαθώ.

— Πώς σου αρέσει να ντύνεσαι συνήθως;

Γενικά, μου αρέσει να ντύνομαι απλά και να το ισορροπώ με κάτι λίγο πιο εκκεντρικό. Ο γενικός μου κανόνας είναι μαύρα τον χειμώνα, άσπρα το καλοκαίρι. Τώρα περνάω την περίοδο που μου αρέσουν μάρκες στυλ Kappa, Fila, Umbro και τις συνδυάζω με παγέτες και σατέν.

— Έχεις βάλει τίποτα στο μάτι τώρα τελευταία;

Δυστυχώς, είναι όλα αυτά που φοράω στις φωτογραφίσεις για τους μεγάλους οίκους που ξέρω ότι δεν μπορώ να τα αγοράσω, αφού κοστίζουν τουλάχιστον 2.000-3.000 χιλιάδες ευρώ το κομμάτι. Όταν ξαναφοράω τα δικά μου ρούχα μετά τις φωτογραφίσεις νευριάζω, αλλά μετά από λίγο μου περνάει.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Μπλούζα Pressure Paris (40 ευρώ), παντελόνι βινύλ ASOS (55 ευρώ), μπότες Public Desire (45 ευρώ) και δαχτυλίδι Elena Votsi (65 ευρώ).

Νάσια, πώς ήταν να συμμετέχεις στην καμπάνια του Christian Louboutin; Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Instagram: @nassia__

Έχεις Γούστο!
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ