Dickpic στην κορνίζα

Dickpic στην κορνίζα Facebook Twitter
Δεν εμπιστεύτηκα ποτέ φωτογραφίες. Μόνο την κάμερα. Ζουμάρω σχολαστικά σε όλες τις dickpics όχι μόνο από λαγνεία ή καχυποψίΑ. Εικονογράφηση: bianka/LiFO
0

«ΜΕ ΠΟΣΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ;» Το αιώνιο ερώτημα. Ανεξερεύνητο. Αχαρτογράφητο. Αναπάντητο. Ένα άλυτο μυστήριο μέσα σε δεκαετίες περιπλανήσεων σε δρόμους, μπαρ, παραλίες, καβάτζες, πάρκα και chatrooms.

Έχω πάει με τόσους. Και με τόσες. Έχω πάει κι έχω ξαναπάει. Εύκολα, εχέμυθα, ανώνυμα, ενστικτωδώς και τζάμπα. Διατηρώ ακόμα ζωντανή την περιέργεια του τι έχει να προσφέρει ένας άντρας εκτός από λεφτά.

Πρόσεχα όμως. Κυρίως όταν το ίντερνετ άρχισε να αντικαθιστά όλα τα άλλα σίγουρα «μέσα», την όραση, την αφή, την όσφρηση. Φρόντιζα να τσεκάρω πολύ καλά ποιον θα συναντήσω, πριν τον συναντήσω. Δεν εμπιστεύτηκα ποτέ φωτογραφίες. Μόνο την κάμερα. Ζουμάρω σχολαστικά σε όλες τις dickpics όχι μόνο από λαγνεία ή καχυποψία· κάπως έτσι γλίτωσα κάμποσα κονδυλώματα, αρκετές σύφιλες και πολλούς ψεύτες.

Καταλαβαίνεις, εμείς οι θεριακλούδες καπνίστριες ανήκουμε σε ομάδα υψηλού κινδύνου για καρκίνο του λάρυγγα. Παράλληλα, εμείς οι τρανς ανήκουμε σε ομάδες υψηλού κινδύνου για κλοπή, βιασμό, stealthing, revenge porn, ανεργία, απλήρωτη εργασία, δολοφονία και τόσα άλλα.

Δεν βρίσκω κανένα νόημα στο να ξέρω με πόσους έχω πάει, όπως δεν βρίσκω νόημα στο να σβήσω τα κεράκια σε μια τούρτα γενεθλίων ή στο να κρεμάσω στον τοίχο μια φωτογραφία μου σε κορνίζα. Μόνο τα τακούνια μου έχω στολίσει σε μια σιφονιέρα, επειδή δεν έχω πορσελάνινα σερβίτσια και λυπάμαι να τη βλέπω άδεια.

Ανήκοντας, εν αγνοία μου, σε τόσες ομάδες υψηλού κινδύνου, αναγκάστηκα σταδιακά να χρησιμοποιήσω ακόμα και μέσα κατασκοπείας για να επιβιώσω. Περούκες για μεταμφιέσεις, παρακολουθήσεις, διπλά προφίλ στα dating apps για τσεκάρισμα, ψευδώνυμα και άλλα πολλά. Να τζινάβω τα ατζινάβωτα.

Ποτέ δεν πήγαινα σε ξένα σπίτια, προτιμούσα να έρχονται στο δικό μου. Τους έκλεινα ραντεβού στο παρκάκι, καπνίζαμε ένα τσιγάρο, παρατηρούσα πολύ προσεκτικά τη συμπεριφορά τους, τα δάχτυλά τους, τα μάτια τους, τα αντανακλαστικά τους στον δημόσιο χώρο. Όποιος δεν συμμορφώνεται με τους όρους μου, delete και block. Ύστερα, τους έδινα οδηγίες για το πώς θα μπουν στην πολυκατοικία, δεν ήθελα να χτυπάνε τα κουδούνια μεταμεσονύκτιες ώρες. Κατέβαινα τις σκάλες της διώροφης καπνίζοντας, φορώντας δωδεκάποντα τακούνια, στο ένα χέρι τα κλειδιά στο άλλο το κινητό με τον φακό αναμμένο. Ποτέ δεν έδινα τη σωστή διεύθυνση, αν έμενα στο 128 έλεγα ότι μένω στο 132, κι έβγαινα στο μπαλκόνι για να τσεκάρω αν ήρθε μόνος.

Αλλά για να επιστρέψω στην ερώτησή σου, ποτέ δεν υπολόγισα τον αριθμό. Δεν βρίσκω κανένα νόημα στο να ξέρω με πόσους έχω πάει, όπως δεν βρίσκω νόημα στο να σβήσω τα κεράκια σε μια τούρτα γενεθλίων ή στο να κρεμάσω στον τοίχο μια φωτογραφία μου σε κορνίζα. Μόνο τα τακούνια μου έχω στολίσει σε μια σιφονιέρα, επειδή δεν έχω πορσελάνινα σερβίτσια και λυπάμαι να τη βλέπω άδεια. Θα προτιμούσα να κρεμάσω σε κορνίζα την dickpic που μου έστειλες εκείνο το μεσημέρι από την οικοδομή με την υπογραφή «Diko s kvl m».

«Θα έρθει κι άλλος μετά από μένα;» Θα μπορούσες να μου επιτρέψεις να απολαύσω τη βότκα μου και το τσιγάρο μου χωρίς να ρωτάς καφρίλες. Κανείς δεν θα ήθελε να έρθει μετά από σένα. Και γι’ αυτό ρωτάς. Για να βεβαιωθείς ότι δεν θα έρθει κανείς μετά από σένα. Κοίτα πώς είμαι. Κοίτα πως είσαι. Κανείς δεν θα ήθελε να έρθει μετά από σένα. Αν και τώρα τελευταία ακόμα κι εσύ μοιάζεις ακίνδυνος. Τόσο συνεπής και τακτοποιημένος. Κοιμάσαι νωρίς το βράδυ γιατί δουλεύεις νωρίς το πρωί. Σε δυσκολεύει η κίνηση στους δρόμους και το παρκάρισμα σε κακόφημες περιοχές όπου άλλοτε σύχναζες καθημερινά. Δεν είσαι πια ο ιππότης της ασφάλτου. Μοιράζεσαι το νοίκι σου με τη δικιά σου γιατί δεν μπορείς να μοιραστείς τη ζωή σου με κανέναν. Επιδεικνύεις το κύρος του πρωταθλητή γιατί δεν καλλιέργησες ποτέ το ταλέντο σου. Θέλει ταλέντο η καύλα. Προτιμάς να κάθεσαι μπροστά σε μια οθόνη, ξύνεις τον αφαλό σου, στρίβεις και καπνίζεις, προσφέρεις strip show και τελικά «τελειώνεις» μέσα σε ένα άδειο κουτί πίτσας, προσφορά 1+1.

Αντιστρέφοντας, λοιπόν, την ερώτησή σου, σε πόσες έχει στείλει παρόμοια βίντεο, αλιεύοντας dick ratings; Με απλά λόγια: «Με πόσες δεν έχεις πάει;».

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO. 

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μανιφέστο Κασσελάκη προκαλεί τρόμο στον παλιό ΣΥΡΙΖΑ

Βασιλική Σιούτη / Το μανιφέστο Κασσελάκη προκαλεί τρόμο στον παλιό ΣΥΡΙΖΑ

Ο Στέφανος Κασσελάκης δεν παραδίδει τα κλειδιά του ΣΥΡΙΖΑ, όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα των εκλογών. Παραμερίζει τα όργανα και προκρίνει την «αδιαμεσολάβητη σχέση» του με τον λαό.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μάνος Καμακάρης: «Δεν με αφορά οτιδήποτε είναι εύπεπτο από στρέιτ ανθρώπους»

Social Media / Μάνος Καμακάρης: «Δεν με αφορά οτιδήποτε είναι εύπεπτο από στρέιτ ανθρώπους»

Ο Μάνος Καμακάρης καταφέρνει να δημιουργεί το πιο αναπολογητικά queer περιεχόμενο στο αποστειρωμένο, κατά τα άλλα, ελληνικό TikTok, όσο εφαρμόζει ευλαβικά highlighter στα ζυγωματικά του.
ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ
«Δεν υπάρχει καμία ανησυχία για ανεπιθύμητες ενέργειες τόσο καιρό μετά τον εμβολιασμό»

Οπτική Γωνία / «Δεν υπάρχει καμία ανησυχία για ανεπιθύμητες ενέργειες τόσο καιρό μετά τον εμβολιασμό»

Η απόσυρση του εμβολίου της AstraZeneca και τα οφέλη έναντι των κινδύνων από τον εμβολιασμό. Μιλά στη LiFO ο καθηγητής Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Δημήτρης Παρασκευής.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
CHECK Πως θα συμμετέχουν οι πολίτες στις αποφάσεις για το περιβάλλον;

Ρεπορτάζ / Πώς θα συμμετέχουν οι πολίτες στις αποφάσεις για το περιβάλλον;

Το σοβαρό έλλειμμα ουσιαστικής συμμετοχής των πολιτών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων που αφορούν το περιβάλλον επισημαίνουν 12 φορείς με παρέμβασή τους στους βουλευτές του ελληνικού Κοινοβουλίου.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
ΠΑΣΟΚ: Γιατί δεν ανατέλλει ο ήλιος;

Ρεπορτάζ / ΠΑΣΟΚ: Γιατί δεν ανατέλλει ο ήλιος του;

Ο πράσινος ήλιος που επανήλθε στη βιτρίνα του ΠΑΣΟΚ δεν λέει να ανατείλει, παρότι οι πολιτικές συνθήκες σήμερα είναι περισσότερο ευνοϊκές από ποτέ. Οι τέσσερις αιτίες και οι δεκάδες λόγοι που ίσως εξηγούν γιατί το ΠΑΣΟΚ παραμένει δημοσκοπικά καθηλωμένο.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Δήμος Αθηναίων: Γιατί υπονομεύει την ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου της Αγροτέρας Αρτέμιδος;

Ρεπορτάζ / Δήμος Αθηναίων: Γιατί υπονομεύει την ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου της Αγροτέρας Αρτέμιδος;

Σε ακίνητο στο οποίο θα γίνει «ρυμοτομική τακτοποίηση» βρίσκεται μια ιστορική κατοικία που χτίστηκε πριν από το 1869 και είναι ένα από τα παλαιότερα σωζόμενα κτίρια του Μετς.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ