Μοντέλο, αρχαιολόγος, πολιτικός, προβοκάτορας.

Μοντέλο, αρχαιολόγος, πολιτικός, προβοκάτορας. Facebook Twitter
41

Αρχαιολόγος, Μέλος ΟΝΝΕΔ, Υπ.Περιφερειακή Σύμβουλος Βορείου Τομέα Αττικής με το συνδυασμό του κ. Κουμουτσάκου. Η Έλλη Παπαγγελή συζητιέται έντονα τις τελευταίες ημέρες, μετά από μια σειρά status στο Facebook της, που πολλοί πιστεύουν ότι δεν τα έγραψε καν αυτή (αλλά ότι κάποιοι χρησιμοποιούν το ελκυστικό πακέτο της και τους χιλιάδες ακόλουθούς της για να περάσουν τα, έως και ακροδεξιά, μηνύματά τους). 

Διάβασα κάποια σχόλια γι' αυτήν:

"Η γυναίκα αυτή για κάποιο λόγο δέχεται να παραστήσει τη βιτρίνα σε ένα λογαριασμό στο Facebook που ψαρεύει ακροδεξιούς ψηφοφόρους."

"Δεν νομίζω ότι παριστάνει τίποτα περισσότερο, από αυτό που στην πραγματικότητα είναι. Μια ανιστόρητη, κουμπαρό - Σαμαρό -Μπεμπέκα, που φιλοδοξούσε μετά τα show της πασαρέλας και της tv, να διεισδύσει και στο show της πολιτικής. Της δόθηκε η ευκαιρία το έκανε."

"Παρακολουθώ τα πόστ της κοπέλας στο fb(η οποία πήρε και πόστο σε τοπική της ΝΔ στην Αθήνα τελευταία).Εντάξει έχει άποψη αλλά δεν είπε πώς είναι επαγγελματίας πολιτικός ούτε είναι καμιά καθηγήτρια πολιτικών επιστημών. Μοντέλο με πτυχίο αρχαιολογίας που διαφημίζει κολλαγόνα είναι. Και εντάξει το ο,τι είναι μιά αντικειμενικά πολύ ωραία κοπέλα δεν σημαίνει πώς δεν πρέπει να είναι και πολιτικοποιημένη."

"Το μοντέλο που διαφημίζει κολλαγόνα Ξενοφών που "δεν μας είπε, ότι είναι επαγγελματιίας πολιτικός ή καθηγήτρια πολιτικών", να περιοριστεί σε αυτό τότε. Να διαφημίζει το πολύ ωραίο κατά πως λέτε προσωπάκι της, ή ότι άλλο ωραίο διαθέτει τέλος πάντων, και να μην αναμειγνύεται με την πολιτική και κυρίως να μην δημοσιοποιεί με την υπογραφή της, φασιστικά κείμενα, που παραποιούν την ιστορία.

Το ότι τα κείμενα δεν είναι δικά της μου βρωμάει από καιρό, απλά εγώ θεωρούσα ότι έχει κάποιον να συντηρεί τη σελίδα της και να της γράφει τα πολιτικά κείμενα, στο πλαίσιο χτισίματος του προφίλ της στο δεξιό ακροατήριο της Ν.Δ. ενόψει ενδεχόμενης (;) καθόδου της ως υποψήφιας βουλευτή (μετά από υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος στις τελευταίες εκλογές).

 

Και η ίδια (ή όποιος χειρίζεται το λογαριασμό της) απάντησε σε όλα τα παραπάνω σενάρια:

"Εγώ νομίζω ότι όλα είναι σχέδιο της Λέσχης Body-builderberg. Δεν εξηγείται αλλιώς."

Το γεγονός πάντως παραμένει: Κερδίζοντας likes στην αρχή για την ομορφιά και το sex appeal της, σιγά σιγά κερδίζει like και για τις πολιτικές θέσεις που πρεσβεύει (ή που της γράφουν άλλοι).

Το κείμενό της για το Πολυτεχνείο, που σήμερα το κατέβασε άρον άρον μετά από τις αντιδράσεις, βασίστηκε σε υπαρκτές υπερβολές και θρύλους που ακολουθούσαν το Πολυτεχνείο, για να φτάσει στην άλλη πλευρά, στο άλλο άκρο.

Μερικά αποσπάσματα: 

Γύρω από τα γεγονότα του Νοεμβρίου '73 στήθηκε ένα πλέγμα θρύλων, ρητορικών υπερβολών και ασύστολων ψευδών, που μόνο σκοπό είχε να ξεπλύνει το βαρύ ποινικό μητρώο της κομμουνιστικής αριστεράς και να την νομιμοποιήσει πολιτικά. Με το «Πολυτεχνείο» η αριστερά χάλκευσε το ιδεολόγημα της ηθικής της ανωτερότητας, προβάλλοντας ως πανεθνικό αγώνα κατά της τυραννίας αυτό που στην πραγματικότητα ήταν μια εφηβική εξέγερση. Το ανθολόγιο των ψεμάτων είναι εντυπωσιακό: μας είπαν για την όμορφη Ηλένια που την αναζητούσε με δάκρυα ο καλός της, για να αποδειχθεί ότι ήταν μια φωτογραφία φωτομοντέλου που διαφήμιζε σαμπουάν... Μας είπαν για ομαδικούς τάφους και εκατοντάδες νεκρούς, χωρίς ποτέ τίποτα να αποδειχθεί... Μας είπαν για δολοφονημένους εντός του χώρου του Πολυτεχνείου, όπου όμως κανείς δεν έχασε τη ζωή του.

Στα πέτρινα χρόνια της δεκαετίας του 1980 το Πολυτεχνείο λειτούργησε ως ο απόλυτος καθεστωτικός μύθος νομιμοποίησης του πασοκισμού. Μια στυγνή αριστερή ορθοφροσύνη επιβλήθηκε σε κάθε κύτταρο δημόσιου χώρου και δημόσιου λόγου: στα σχολεία, τα πανεπιστήμια, τα ΜΜΕ, τις δημόσιες υπηρεσίες, παντού. Όποιος τολμούσε να αμφισβητήσει τα ψεύδη περί Πολυτεχνείου στιγματιζόταν ως «φασίστας» και «χουντικός», ενώ κινδύνευε να χάσει τη δουλειά του. Μια ιδεολογική τρομοκρατία αριστερής έμπνευσης που επέβαλε έναν ωμό ηθικό μανιχαϊσμό: οι πολίτες χωρίζονταν σε «καλούς» αριστερούς-«προοδευτικούς», και κακούς που μάταια επέμεναν να απαντούν με ορθολογικά επιχειρήματα στον παραληρηματικό αριστερίστικο λόγο που αγνοούσε την πραγματικότητα.

Κάτω από το κάλυμμα του αντιχουντικού και αντιφασιστικού λόγου, ο μύθος του Πολυτεχνείου δεν ήταν παρά προπαγάνδα αριστερών δογμάτων. Μας επέβαλαν να προσκυνάμε νέα τοτέμ και να συμμετέχουμε σε γιορτές μνήμης και πορείες για «δημοκρατία», μόνο για να διαιωνίσουν τη δική τους κυριαρχία. Φτάνει πια. Τέσσερις δεκαετίες αρλούμπας αρκούν.

*Εντυπωσιακό ότι αυτά και αρκετά άλλα, έγραψε, μόνη της όπως υποστηρίζει η ίδια, αυτή η γυναίκα που στην άλλη της καριέρα κάνει πρόθυμα την άλαλη γλάστρα.

Η ΕΛΛΗ ΠΑΠΑΓΓΕΛΗ ΛΕΕΙ ΤΗ ΛΕΞΗ «ΕΛΛΗ» ΟΝ ΚΑΜΕΡΑ.

[Δεν την κατηγορώ για κάτι άλλο πέρα απ' τις μη ανθρωπιστικές απόψεις της: Είναι και όμορφη και έξυπνη. Βέβαια, αν προσπαθήσεις να καταρρίψεις, με τον ίδιο τρόπο, διάφορους θρύλους όπως είναι το Κρυφό Σχολειό, ή ο Χορός του Ζαλόγγου τότε για την κυρία Παπαγγελή και τους ομοίους της είσαι "προδότης". Μόνο οι ίδιοι δικαιούνται να 'ξεσκεπάζουν' τις ιστορικές υπερβολές, και κανένας άλλος.]

Να πώς μπορείς να υποβαθμίσεις ένα συμβάν:

Μεγαλοποιώντας το τόσο πολύ, λέγοντας πως κάποιοι υποστήριξαν τέρατα σχετικά μ' αυτό - και μετά να έρθεις αποκαθιστώντας την "αλήθεια", περνώντας το μήνυμα ότι "αφού δεν ήταν τόσο τραγικά όσο το είχαν παρουσιάσει κάποιοι, δεν πολυπειράζει".

Ας πούμε: Κάποιοι αυτοκτόνησαν λόγω της κρίσης. Τα νούμερα έχουν παραφουσκωθεί και έγινε γίνει όντως πολιτική εκμετάλλευσή τους. Παρ' όλα αυτά κάποιοι όντως αυτοκτόνησαν λόγω χρεών. 

Να πώς θα μπορούσα να το υποβαθμίσω, ακολουθώντας την παραπάνω λογική: "Μας είπαν ότι μισό εκατομμύριο Έλληνες αυτοκτόνησαν! Και μας είπαν ότι ο ηγέτης μας ο Σαμαράς πήγε αυτοπροσώπως και τους έδωσε το πιστόλι για να το κάνουν! Όμως τίποτα δεν αποδείχτηκε, και οι νεκροί απ' τις αυτοκτονίες είναι απειροελάχιστοι σε σχέση με αυτά που ακούστηκαν". 

Αυτό που κάνουν οι "αρνητές του Πολυτεχνείου" είναι απλό - και πιάνει, επειδή βασίζεται σε κάποιες αλήθειες. 

Λένε πχ. "Μας είπαν ότι 1000 άτομα πέθαναν λόγω της καταστολής της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, αλλά τελικά πέθαναν μόνο καμιά πενηνταριά. Να τελειώνουμε με τους μύθους και τις αρλούμπες!"

Οι νεκροί είναι αυτοί που είναι, όσοι κι αν είναι.

Το αν πέθαναν μέσα, ή στους γύρω δρόμους (εξαιτίας της καταστολής της εξέγερσης) πρέπει να διευκρινίζεται, και κανείς να μη λέει υπερβολικά ή ανυπόστατα πράγματα. 

Όμως δεν είναι διαγωνισμός νεκρών, όπου ο μεγάλος αριθμός τους θα δικαιολογούσε θριαμβολογία ενώ ο μικρός αριθμός θα γελοιοποιούσε τη γιορτή. 

Το Πολυτεχνείο έμεινε στη μνήμη γιατί σε μια εποχή που ακόμα και να πεις ή να γράψεις κάτι εναντίον της δικτατορίας σήμαινε βασανιστήρια, σήμαινε φυλάκιση, σήμαινε εξορία σε ξερονήσια, για χρόνια, κάποιοι το τόλμησαν. 

Κάποιοι αντιστάθηκαν όταν το ρίσκο δεν ήταν μόνο ότι θα τους ρίξουν δακρυγόνα τα ΜΑΤ ή ότι θα τους βαρέσουν με το γκλομπ, αλλά απείρως μεγαλύτερο.

Και γι' αυτό τιμάμε (όσοι θέλουμε, δεν θα υποχρεώσουμε την κυρία Έλλη Παπαγγελή να το κάνει με το ζόρι) και τους νεκρούς και τους ζωντανούς που βρέθηκαν μέσα και έξω από το Πολυτεχνείο, με κίνδυνο της ζωής τους.

Δεν συγκεντρώθηκαν για να ζητήσουν περισσότερες εκδρομές στη Μύκονο με την ΔΑΠ: Απαιτούσαν ελευθερία, σε μια χώρα που είχε καταργήσει και την ελευθερία και τις εκλογές. 

Κι ό,τι και να συνέβη μετά, ακόμα κι αν οι επιζώντες μας απογοήτευσαν στην πορεία, τίποτα δεν σβήνει τη σημασία της κίνησής τους, το θάρρος και τη δύναμή τους. 

41

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

20 σχόλια
Δεν έχει σημασία αν πέθαναν μέσα ή απ'έξω από το πολυτεχνείο. Δεν έχει σημασία αν είχαν διαφορετικές πολιτικές απόψεις. Σημασία έχει ότι πέθαναν από τα πυρά της Χούντας. Σταματήστε να μαλώνετε λοιπόν για το που πέθαναν και να καπηλεύεστε την μνήμη τους, γιατί χάνεται η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ του θέματος. ΠΕΘΑΝΑΝ ΓΙΑ ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Οπότε αφήστε τους να λένε. Εσείς απλά απαντήστε τους ότι έδωσαν ότι πολυτιμότερο, την ζωή τους, αυτοί οι ελεύθεροι άνθρωποι εκείνη την νύχτα και αυτό είναι που μετράει. Το αίμα είναι στα χέρια εκείνων αλλά όλων όσων σήμερα συνεχίζουν να ονειρεύονται και να αναπολούν εκείνες τις μαυρες μέρες. ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω στα περισσότερα από τα γραφόμενά της(;) καθώς είναι μια τυπική άποψη όσων δεν έχουμε φάει την (πασοκικής κυρίως προέλευσης) προπαγάνδα περί Πολυτεχνείου.Ακόμα και σήμερα θυμάμαι την φιλόλογό μας στο σχολείο να πάλλεται και με δάκρυα στα μάτια να μιλάει για τα παιδιά κάτω από το άρμα και για τους "εκατοντάδες νεκρούς"..Η πλάκα είναι ότι το πλάνο το βλέπαμε και εμείς αλλά καμια φορά το συγκινησιακό κλίμα και τα ωραία τραγούδια σε κάνουν να βλέπεις φαντάσματα.Η προπαγάνδα είναι βρώμικη γιατί δεν σέβεται ούτε αυτούς που όντως έπεσαν εκείνες τις ημέρες.Αντί να έχουν ονοματεπώνυμο όπως τους αξίζει, ξεχάστηκαν σε ένα χωνευτήρι "εκατοντάδων νεκρών". Και έρχεται η αμήχανη στιγμή που τελικά δεν υπάρχει νεκρός μέσα στο Πολυτεχνείο (λες και δυο δρόμους πιο κάτω είναι λιγότερο νεκρός) και επειδή δεν είναι όλοι νέοι και αγωνιστές (Ελλήνες Τσε Γκεβάρα δηλαδή) το γυρνάμε στην ποσότητα για να βαρύνει λίγο παραπάνω...Όλα αυτά για να ισχυροποιηθεί αρχικά η Νέα Δημοκρατία έναντι των χουντικών κατά τα πρώτα επίφοβα χρόνια της μεταπολίτευσης αλλά κυρίως για να χτυπηθεί αργότερα από το ΠΑΣΟΚ ο μύθος και το μομέντουμ του Καραμανλή μέσω των ηρώων που δημιουργήθηκαν και που το ΠΑΣΟΚ είχε πλέον στους κόλπους τους.Φυσικά υπήρξε και μια εξαιρετική ευκαιρία για την πληγωμένη Αριστερά να πάρει μια ρεβάνς και να εξαγνιστεί. Το Πολυτεχνείο πριν από όλους πάντως το εκμεταλλεύτηκε ο Ιωαννίδης που λίγες μέρες μετά έκανε πραξικόπημα και έστειλε τον Μαρκεζίνη και την προσπάθεια δημοκρατικού ρετουσαρίσματος της χούντας από εκεί που ήρθε ,ενώ η χούντα πραγματικά έπεσε στην Κύπρο. Εκεί παίχτηκαν όλα και χωρίς αυτή την τραγωδία,ποιός ξέρει πόσο καιρό ακόμα θα υπήρχε η χούντα,πώς θα μεταλλασσόταν ή ποιά άλλη τραγωδία θα την έδιωχνε...
Θα μπορούσε να είναι κι έτσι... αλλά δεν συνηθίζεται... εξάλλου κάποιος που τα γράφει δεν θα απαντούσε έστω και λίγο για αυτά που του "προσάπτουν" (?) Είναι γνωστό πως όποιος πάει να πολιτευτεί έχει και συνεργάτες... και όπως και να το κάνουμε (ακόμα και αν συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφει αλλά όχι με το ύφος ή και το ήθος λόγω της ημέρας, καλύτερα αυτές οι συζητήσεις να γίνονται σε άλλο χρόνο) , ε πουλάει!!! να τα γράφει μια όμορφη πως να το κάνουμε...
Όχι επειδή κάνει το μοντέλο, υπάρχουν και μοντέλα που ξέρουν να μιλάνε. Επειδή κάνει την αμίλητη γλάστρα. Είδατε να έχει την ευγλωττία των status updates της σε καμία από της δημόσιες παρουσίες της και μου διαφεύγει;
ορθοτατο αρθρο.η αναλυση σου πρεπει να δρασει ως μαθημα για αρκετους.(και το λεω εγω που συνηθως,αν και διαβαζω τα αρθρα σου,διαφωνω με τις αποψεις σου)
Σε τι διαφέρουν δηλαδή οι απόψεις της από αυτές της ηγεσίας της Ν.Δ; Εντός κομματικής γραμμής την βρίσκω. Ο Σαμαράς δηλαδή με τις παρουσίες του στον Μελιγαλά, Γράμμο-Βίτσι κ.α τι νομίζετε ότι πιστεύει ;
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, αλλά μην ξεχνάμε ότι η ιστορία θα πρέπει να είναι "τυφλή" όσον αφορά τις όποιες ιδεολογίες και απλά να καταγράφονται τα γεγονότα. Με αφορμή την καθόλα όμορη κοπελιά που ούτε την ξέρω ούτε την ακολουθώ στο internet, όντως δεν υπήρχαν νεκροί μέσα στο Πολυτεχνείο και αυτό είναι μια ιστορική αλήθεια η οποία έρχεται σε αντίθεση με αυτό που είχε μάθει ο δάσκαλος στο δημοτικό, ότι το άρμα μπήκε μέσα και έλιωσε δεκάδες ανθρώπους. Παρόλα αυτά υπήρχαν πολλοί νεκροί απ'έξω και μόνο στην μνήμη τους θα πρέπει να μη γίνονται τέτοιου είδους κουβέντες αυτήν τη μέρα. Πάντως με αφορμή το σχόλιο της κοπέλας και μιλώντας γενικά..., στην Ελλάδα θα πρέπει να μάθουμε να διαβάζουμε και να καταγράφουμε την ιστορία πέρα από συναισθηματισμούς, ιδεολογίες ή και ιδεοληψίες.
πειραμα σκέψης: οποτε ακριβεστερη εκδοχη της πραγματικοτητας δινει η (μερικως) ανακριβης περιγραφή του δασκαλου σου (το τανκ ελιωσε ανθρωπους) ή το "μεσα στο πολυτεχνειο ειναι μυθος οτι υπηρξαν νεκροι;"Εγω λεω το πρωτο, γιατι υπηρξαν δεκαδες νεκροι πραγματι εκτος πολυτεχνειου (ειπαμε η εκκενωση εγινε απο τα ΛΟΚ που λογω διαταγών; χαους; δεν ξερω πως να το ερμηνευσω εβγαλαν τους μεσα στο πολυτεχνειο εξω και απο και περα περιμεναν οι παρακρατικοι...) ενω το δευτερο προσπαθει να περασει το μηνυμα οτι δεν υπηρξε κανενας.Ειδες πως καμια φορα μια ανακριβεια ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα απο μια δηθεν αληθεια που σημασιολογικα αναπαραγει το ψεμα.Το ιδεολογημα του ακριβους γεγονοτος "δεν υπηρξαν νεκροι μεσα στο πολυτεχνειο " (καποιος θρασυτατος μπορει κιολας να πει "δεν υπηρχαν νεκροι στο πολυτεχνειο το 73" αν πει οτι δηθεν ταυτιζει το πολυτεχνειο με το κτηριο και να εχει πει δηθεν αληθεια!!!!) εχει συγκλονιστικη δομικη, πολιτικη και λογικη ομοιοτητα αντιστοιχια με το "υπηρχε συνωστισμος στην προκυμαια";Για αυτο, ας αποδομησουμε τους αποδομητες και ας καταλαβουμε οτι οι μυθοι κανουν περιληψη σε μια περιπλοκη πραγματικοτητα.
Νομίζω πως στην συνέχεια του σύντομου σχολίου μου, αποδέχομαι αυτά που μου αναφέρεις. Και για αυτό θεωρώ πως ο ντόρος που γίνεται (γι αυτά τα θέματα) κάθε φορά τέτοιες μέρες είναι ίσως εκτός κλίματος. Παρόλα αυτά είμαι οπαδός της ορθής ιστορικής καταγραφής και γενικά να αποδίδονται "τα του Καίσαρος τω Καίσαρι". Το γεγονός ότι ακούω πως όλοι ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο και είδαν με τα ίδια τους τα μάτια το τι έγινε και έχουν να λένε ιστορίες προκειμένου να κλέψουν δόξα από του πραγματικούς προταγωνιστές είναι και εξοργίστικό και αληθές. Δηλαδή πόσους χορούσε το Πολυτεχνείο κανά εκατομμύριο; Θέλω να πω πως πολύς κόμος καπιλέυτηκε το Πολιτεχνείο. Το σίγουρο είναι πως αυτοί που ήσαν μέσα το έλεξε η ψυχούλα τους.
επισημαινω οτι η ορθη ιστορικη καταγραφή χρησιμοποείται ως πλυντηριο πολλες φορες. Σε παιδία δημοτικου ποσο πιο ευκολα λες (και θυμουνται) "το τανκ ελιωσε ανθρωπους" απο το σκοτωθηκε εκτος πολυτεχνειου πολύς κοσμος αλλα μεσα ετυχε και η εκκενωση εγινε σχετικα αναιμακτα. Οι αρνητικα ψηφισαντες στο σχολιο θα πρεπει να αποφασισουν αν ειναι της αποψης του "Συνωστισμου" και του "στο Πολυτεχνειο δεν υπηρξαν νεκροι", λυπαμαι που τους το λεω αλλα δυστυχως αυτες οι δυο αποψεις ταυτιζονται...
H κοπέλα έκανε λάθος που έγραψε αυτό το σχόλιο επώνυμα. Τώρα το αριστερό κατεστημένο θα τις επιτεθεί λυσσαλέα, δίχως κανένα έλεος, έως ότου την εξοντώσει επαγγελματικά, συναισθηματικά και προσωπικά. Όπως ακριβώς έκαναν και με την αθλήτρια που της κατέστρεψαν την καριέρα και τα όνειρα μιας ζωής για μια φράση όπου, λόγου χάρη, είναι ένα μικρό κλάσμα της καφρίλας που εκστομίζει ο κάθε Λαζόπουλος, Ελληνοφρένεια, Πανούσης κτλ.Επιμύθιο: Στην μεταπολιτευτική Ελλάδα, η ελευθερία της έκφρασης είναι ένα σχετικό μέγεθος.
Αυτο το ποστ ειναι ακομα μια ενδειξη οτι καποιοι αδυνατουν να ξεχωρισουν το ρολο του πολιτικου απο αυτον του επαγγελματια κωμικου. Προφανως επειδη βλεπουν και τους μεν και τους δε στην τηλεοραση, καπου μπερδευονται και τους θεωρουν οτι ειναι το ιδιο; Δεν καταλαβαινω πώς αλλιως μπορει να εξισωθει η χροια και η βαρυτητα των λογων της κυριας με τα αστεια του Πανουση πχ.
H σύγκριση δεν είναι ανάμεσα στην κυρία και στους Λαζοπουλαίους, αλλά αφορά την επιλεκτική ευαισθησία ενός τμήματος της κοινής γνώμης που είναι διατεθειμένο να δεχθεί κάθε εικονοκλαστική, σεξιστική, ρατσιστική και δεν ξέρω γω τι άλλη αρλούμπα αν έχει ειπωθεί από κάποιον γνωστό αριστερό. Για παράδειγμα, η Κανέλη μπορεί να λέει δημόσια σφάξαμε τους Μενσεβίκους και θα το ξανακάνουμε ευχαρίστως (!) και να μην ενοχλεί κανένα σας. Μια αντίστοιχη δήλωση από οποιονδήποτε άλλο θα προκαλούσε σεισμό.Προφανώς αν είσαι μέρος της μεροληψίας αυτής δεν πρόκειται να καταλάβεις αυτό που γράφω. Από την άλλη ευτυχώς όλο και περισσότερος κόσμος έχει αρχίσει να του τη βαράει αυτή η κατάσταση.
Προσωπικα δεν επικροτω κανεναν που λεει οτι σφαζει και θα το ξανακανε ευχαριστως. Αλλα μη λες οτι ο επαγγελματιας λαϊκιστης Λαζοπουλος ειναι αριστερος, μπορει να το διαβασει και να χαρει.
Ένα από τα αρνητικά των social media είναι ότι μας παρουσιάζουν σαν σημαντικό θέμα κάτι σχεδόν εξ ορισμού ασήμαντο: την ιστορική, πολιτική ανάλυση κάποιου (οποιουδήποτε), η οποία παίρνει δημοσιότητα απλά και μόνο επειδή αποτελεί προϊόν σκέψης μιας μια ημι - διάσημης μοντέλας. Όπως κάθε φουσκωμένο πέρα από τις πραγματικές του διατάσεις θέμα, προσελκύει τους φανατικούς, οι οποίοι - σαν να ακολουθούν ένα γνωστό σενάριο - συσπειρώνονται σε εχθρούς και υπερμάχους. Εν προκειμένω οι εχθροί "αγανακτούν" με την "προκλητικότητα" της "ΔΑΠίτισας - μοντέλου". Το να χαρακτηρίσεις κάποιον προκλητικό είναι βολικό: σε απαλλάσσει από την υποχρέωση άρθρωσης αντεπιχειρημάτων και μεταθέτει το διάλογο στο συναισθηματισμό, την οργή και την προκατ αγανάκτηση. Οι υπέρμαχοι αντίθετα συμπεριφέρονται σαν να αποτελούν μια ομάδα υπό (φανταστικό) διωγμό. "Επιτέλους κάποιος τα λέει!" αναφωνούν όλοι μαζί και ως εκ τούτου, έχοντας υποδυθεί το ρόλο του υπό λογοκρισία θύματος, απαλλάσσονται και αυτοί από την ευθύνη να επιχειρηματολογήσουν για να στηρίξουν τις θέσεις τους. Με αφορμή λοιπόν το επίμαχο post, η άποψή μου είναι ότι λέει τη μισή αλήθεια: Πράγματι η αριστερά προσπαθούσε και προσπαθεί να εργαλειοποιήσει το πολυτεχνείο, να το οικειοποιηθεί και να το φορτώσει με νοήματα που ποτέ δεν είχε, λες και ήταν μια επανάσταση που έμεινε στη μέση και της οποίας η ίδια είναι ο μοναδικός γνήσιος συνεχιστής. Στην ουσία χρησιμοποιεί το συναισθηματικά και πολιτικά φορτισμένο παρελθόν για να δικαιολογήσει τη σημερινή της ύπαρξη και να καλύψει την ιδεολογική έρημο και την ασυμβατότητά της με τη σημερινή εποχή και τις προκλήσεις της. Η άλλη μισή αλήθεια, που η ΔΑΠίτισα - μοντέλο δεν λέει, είναι ότι η δεξιά ένιωθε και νιώθει αμήχανα και φοβικά απέναντι στο πολυτεχνείο κατ' αρχάς γιατί ήταν ένα ιστορικό γεγονός από το οποίο απουσίαζε πανηγυρικά και κατά δεύτερον γιατί η χούντα εκπροσωπούσε και αποτελούσε ένα τμήμα - μικρό ή μεγάλο δεν ξέρω, πάντως σίγουρα υπαρκτό - της τότε επίσημης δεξιάς. Οι χουνταίοι δεν ήταν υπεράνω πολιτικής και ιδεολογίας. Ήταν ομογάλακτοι της τότε επίσημης και αυτοπροσδιοριζόμενης ως εθνικόφρονος δεξιάς. Μόνο όταν η σημερινή δεξιά αναγνωρίσει και αναλύσει αυτή την ιστορική αλήθεια θα μπορέσει να απαλλαγεί από τα ακροδεξιά βαρίδια του σήμερα (Μπαλτάκος κλπ.)Σε κάθε περίπτωση, ήρθε η ώρα να αντιμετωπίσουμε και να καταλάβουμε την εξέγερση του πολυτεχνείου σαν ένα ιστορικό γεγονός ευθυγραμμισμένο με τα νοήματα της εποχής του και όχι να τη χρησιμοποιούμε ως εργαλείο για την πολιτική του σήμερα. Αλλά θα μου πεις εδώ δεν το έχουμε καταφέρει αυτό ακόμα με τον Εμφύλιο...
Ωραια η παραχαραξη της ιστοριας και ποσο ευκολα μπορει να γινει, ετσι;Δεν ξερεις τι τμημα της επισημης (;) δεξιας αποτελουσε η Χουντα (;;), αλλα εβαλες με ενα ποστ συλληβδην ολους τους δεξιους στον κορβανα και τους εκανες Χουντικους, οι οποιοι πρεπει να αποδειξουν οτι δεν ειναι ελεφαντες.Αποδεικνυοντας βεβαια τα λεγομενα της κυριας, οτι η ιστορια εχει αλλιωθει με μυθους.Ωστε η δεξια νιωθει αμηχανα και απουσιαζε πανυγηρικα.. Τετοια λετε εκει στα στεκια σας και βαυκαλιζεστε οτι ειστε ο μονοι υπερμαχοι των εννοιων της ελευθεριας και της δημοκρατιας;Οπως και με τον Εμφυλιο φανταζομαι θα εισαι σιγουρος οτι η πραγματικη αντισταση εγινε απο το ΚΚΕ και ολοι οι αλλοι ηταν γερμανοτσολιαδες..Δυστυχως η ελλειψη παιδειας και ιστορικης γνωσης θα μας κανει να επαναλαβουμε τα λαθη του παρελθοντος.
Νομίζω ότι κατάλαβες εντελώς λάθος το κείμενό μου και αυτό γιατί ένιωσες για κάποιο λόγο θιγμένος, ενώ δεν έπρεπε. Διευκρινήσεις λοιπόν:1) Στο σχόλιό μου λέω ότι οι χουντικοί ήταν δεξιοί και ΟΧΙ ότι όλοι οι δεξιοί ήταν χουντικοί. Νομίζω ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά. Οι χουντική τριανδρία ήταν βασικά μέλη της οργάνωσης ΙΔΕΑ, η οποία ήταν μια οργάνωση εντός του στρατεύματος με δεξιά έως και ακροδεξιά ατζέντα. Το πραξικόπημα έγινε υπό το φόβο της εκλογικής επικράτησης της Ένωσης Κέντρου. Εάν προβλεπόταν ότι η ΕΡΕ θα κέρδιζε τις εκλογές, δεν θα γινόταν το πραξικόπημα. Για αποφυγή παρεξηγήσεων, σου επαναλαμβάνω ότι δεν υποστηρίζω ότι οι δεξιοί ήταν χουντικοί. 2) Λυπάμαι που στο λέω, αλλά η δεξιά ήταν πράγματι απούσα από την αντίσταση κατά της χούντας και από το πολυτεχνείο. Βέβαια απόν ήταν και το κέντρο σε μεγάλο βαθμό και ακόμα και το ΚΚΕ που είχε αποκηρύξει την εξέγερση ως "τυχοδιωκτική". Ωστόσο υπήρχαν μικρές οργανώσεις που ιδεολογικά πρόσκεινταν στο κέντρο και στην αριστερά, που είχαν κάποια υποτυπώδη αντιστασιακή δράση. Περιμένω να με διαψεύσεις αναφέροντάς μου κάποια αντιστασιακή οργάνωση της δεξιάς.3) Κακώς φαντάζεσαι ότι έχω αυτή την άποψη για την Κατοχή και τον Εμφύλιο. Δεν είπα τίποτα τέτοιο και δεν το υποστηρίζω. Στρεψοδικείς αδίστακτα, αν και βολικά για σένα.4) Θα ήταν πιο εποικοδομητικό να μη φαντάζεσαι ότι συχνάζω σε κάποια στέκια και βαυκαλίζομαι για κάτι. Όχι ότι σε αφορά, αλλά δεν είμαι κομμουνιστής, ούτε καν αριστερός.5) Η αντίθετη άποψη από τη δική σου, δεν σημαίνει έλλειψη παιδείας και ιστορικής γνώσης. Αν σκέφτεσαι έτσι, εσύ επαναλαμβάνεις τα "λάθη του παρελθόντος".
απλά προσπερνάς και ΔΕΝ υπάρχει. Ανακουφιστικό να αποφεύγεις τέτοιες περιπτώσεις στην καθημερινότητα σου και αδίκως, κατ' εμέ, ο Άρης δημιουργεί ένα άρθρο κάνοντας "πραγματικότητα" την "ανύπαρκτη" αυτή "κυρία".Συνεχίζω αλλού.
Εσύ μπορεί να προσπεράσεις γιατί θεωρείς ότι ξέρεις την αλήθεια και ότι λέει αηδίες.Δεν θα προσπεράσουν όμως και όλοι οι υπόλοιποι,οι οποίοι θα κάτσουν να ακούσουν.Και έτσι μία μπαρούφα αναπαράγεται και καταλήγει «σοβαρή άποψη».Την οποία μπορεί να την υιοθετήσουν 5,10,15,1000,μια ολόκληρη κοινωνία.Οπότε πρέπει να έχεις τα μάτια και τα αυτιά σου ανοιχτά,όπου ακούσεις κάτι το οποίο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα,να προσπαθήσεις να το ξεμπροστιάσεις.Και κάπως έτσι ξεκινάει και συνεχίζει η ζύμωση...
Μωρέ μπράβο...!!Δυστυχώς, ζούμε σε μια κατάσταση ακραίας πόλωσης, που πρέπει όλοι (και όχι μόνο οι αριστεροί ή οι δεξιοί) να πάρουν απόλυτη θέση σε όλα.ή φυλακίζουμε πρόσφυγες με απάνθρωπες συνθήκες ή έχουμε πρόβλημα με το μεταναστευτικόή με τους τραμπούκους φοιτητές/μαθητές ή με τον Φορτσάκη και τους 7.000 αστυνομικούς ή εκείνους που μπαίνουν στα σχολεία με όπλαή με τον τρόπο που έκλεισε η ΕΡΤ ή με τους θύλακες αδιαφάνειαςή με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου κι εξπρές απολύσεις χωρίς σχέδιο ή με τους δημοσίους υπαλλήλους γενικά και αορίσταή με τον Μαρινάκη ή με τον Τίγρη (άκυρο, αλλά όχι και τόσο...)και πολλά άλλα παραδείγματα ακραίας πόλωσης...Αυτό το άρθρο, βρίσκω πως βάζει νηφάλια τα πράγματα στην θέση τους πανω στο συγκεκριμένο θέμα. Μωρέ μπράβο!
Πολύ αξία της δώσαμε. Το θέμα είναι ότι πέρα από αυτήν την γκόμενα, τα λένε και πολλοί άλλοι οι οποίοι νομίζουν ότι με το να τα ισοπεδώνουν όλα φαίνονται έξυπνοι και ψαγμένοι.
Πιστευω οτι ο μονος λογος που βγηκε και ειπε ενα καρο μπουρδες ειναι για να τραβηξει τη προσοχη ολων και το καταφερε. Σχεδον κανεις δεν την ηξερε και η μιση Ελλαδα μιλαει για αυτη τωρα...
Χθες το κανάλι της Βουλής μετέδωσε πάλι μαγνητοσκοπημένα αποσπάσματα από τη δίκη της Χούντας. Όλως τυχαίως, η επιχειρηματολογία της ανεκδιήγητης κυρίας ήταν ολόιδια με την απολογία του Ιωαννίδη για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.Α, και παρεμπιπτόντως, ένα πτυχίο από το Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας δεν σε κάνει αρχαιολόγο. Σιγά να μην πάτησε το πόδι της ποτέ σε ανασκαφή! Μην χαλάσει το ψηλοτάκουνο και το αψεγάδιαστο νύχι!
η αληθεια ειναι οτι στο Πολυτεχνειο πραγματι χαθηκαν ζωες,οχι ομως οσο ηταν μεσα στο Πολυτεχνειο η οταν το τανκ εριξε την πορτα....επειδη ειχαμε κανει μια πολυ καλη κι οργανωμενη ερευνα για αυτο στην τριτη λυκειου διαπιστωσαμε οτι πραγματι πεθανε κοσμος αλλα αφου επεσε η πυλη....για την ακριβεια υπηρχαν ελευθεροι σκοπευτες και η αστυνομια η οποια πραγματικα πυροβολησε αρκετους ανθρωπους. αφου επεσε η πυλη οι φοιτητες ξεχυθηκαν στους δρομους κι εκει ηταν που χαθηκε η ζωη αρκετων ανθρωπων....τι 1000 τι 50 τι 1....οταν χανονται ζωες εμενα το ιδιο μου κανει......
1. Βάσει της πολιτικής της κυβέρνησης της, η κοπέλα δεν θεωρείται αρχαιολόγος, αφού δεν έχει μεταπτυχιακό (για να δουλέψεις ως αρχαιολόγος πλέον θεωρείται απαραίτητος ο μεταπτυχιακός τίτλος και το proficiensy)-άσχετο-2. Όλοι οι ''ομοϊδεάτες'' της που πέρασαν από τα έδρανα της ΔΑΠ ''γαλουχήθηκαν'' με το σύνθημα πως ''Το Πολυτεχνείο ζει, Δεν υπήρχανε νεκροί'', δεν είναι δηλαδή η πρώτη φορά που ακούγεται επίσημα η θέση αυτή αφού αποτελεί το μότο της νεολαίας της ΝΔ (η οποία παράλληλα για κάποιο λόγο κατέθετε μέχρι πρόσφατα και στεφάνι στη μνήμη των νεκρών που δεν υπήρχαν φωνάζοντας το παραπάνω σύνθημα-σουρεαλισμός-)
Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις Άρη. Είναι προφανέστατο - για όποιον τέλως πάντων διαθέτει την παραμικρή λογική και ευαισθησία (pun not intended) - ότι στην πραγματικότητα τα νούμερα πολύ μικρό ρόλο παίζουν στην εκτίμηση τέτοιων γεγονότων.Δεν πρόκειται άλλωστε ούτε για το πρώτο ούτε για το τελευταίο συμβάν - ειδικά σε ανελεύθερα καθεστώτα - όπου υπάρχουν πολλές εκδοχές για τον αριθμό των θυμάτων. Πχ., οι εκτιμήσεις για τους νεκρούς των ταραχών της Τιενανμέν κυμαίνονται μεταξύ 250 και 2.500. Μιλάμε για σοβαρή απόσταση. Ε ας πούμε λοιπόν ότι οι νεκροί ήταν *μόνο* 250, θα ήταν λόγος αυτός για να πω "Και τι έγινε μωρέ στην Τιενανμέν, σιγά τα πετρέλαια";Δεν τίθεται λοιπόν θέμα δικαιολόγησης των διαφόρων αρνητών και λοιπών παραχαρακτών της Ιστορίας.Να τολμήσω όμως να ρίξω μια μικρή ευθύνη και σε αυτούς που αρέσκονται να "φουσκώνουν" νούμερα; Και όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί δίνουν πάτημα στην άλλη κατηγορία ανθρώπων, τους αρνητές που λέγαμε. Την ευθύνη για το λογικό άλμα "αν οι νεκροί είναι 200 λιγότεροι, το γεγονός είναι ασήμαντο/φαλκιδευμένο" τη φέρουν φυσικά μόνον οι ίδιοι οι αρνητές. Όμως τον βατήρα γι' αυτό το λογικό άλμα δεν τους τον δίνουν όσοι παραφουσκώνουν, εντελώς άνευ λόγου;Γιατί άνευ λόγου; Μα γιατί τα γεγονότα είναι τραγικά από μόνα τους! Η καταπίεση που οδήγησε στην εξέγερση είναι δεδομένη, αποδεδειγμένη. Ανάμεσα στους νεκρούς είναι διαδηλωτές, που τους έριξαν στο ψαχνό - έχει σημασία αν δεν βρίσκονταν ακριβώς *μέσα* στον χώρο του ιδρύματος, αλλά ένα δρόμο παραδίπλα, αφού βρίσκονταν εκεί για συμπαράσταση στους υπολοίπους; Έχει σημασία αν κάποιοι ήταν απλοί διαβάτες/περίοικοι; Σε ποια ευνομούμενη κοινωνία ένα σωρό αθώοι περίοικοι τρώνε σφαίρες στο δόξα πατρί;Η εικόνα του τανκ που συνθλίβει την πύλη του Πολυτεχνείου δεν τα λέει ΟΛΑ από μόνη της; Τραυματισμοί υπήρξαν πολλοί - μα θα ήταν και αδύνατον να μην υπάρξουν, με τέτοια μορφή καταστολής - και ορισμένοι ήταν σοβαροί. Το ότι από καθαρή σύμπτωση δεν σημειώθηκαν θάνατοι ακριβώς μέσα στον περίβολο αφαιρεί κάτι από τη φρίκη εκείνης της νύχτας; Αν κάποιος μου ρίξει 5 σφαίρες και με πάρει ξώφαλτσα επειδή είναι άσχετος ή εγώ είμαι γρήγορη, δεν σημαίνει ότι και πάλι επεδίωκε το θάνατό μου; Όσοι λοιπόν φουσκώνουν νούμερα, δεν είναι σα να υποτιμούν λιγάκι τα υπαρκτά θύματα; Αν διακινδυνεύσεις τη ζωή σου αλλά από τύχη δεν τη χάσεις, δεν είσαι αρκετά ηρωικός κατά τη γνώμη τους;Αντιδημοκρατικά στοιχεία υπάρχουν πάντα, το σωστό δεν είναι να τους απομονώνουμε αντί να υιοθετούμε εν μέρει τις τακτικές τους, δίνοντάς τους έτσι πάτημα;