COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
3

 

 Πριν από δυο-τρία χρόνια ένα νέο μικρό ξενοδοχείο άνοιξε τις πόρτες του στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, τραβώντας κατευθείαν την προσοχή μας. Ήταν στα σίγουρα κάτι που δεν είχαμε ξαναδεί στην πόλη, αλλά είχαμε συναντήσει πάμπολλες φορές σε ταξίδια μας στην Ευρώπη:

Χρώμα, πολύ χρώμα, pop αισθητική, design και υπηρεσίες πεντάστερης πολυτελούς διαμονής και τιμές...hostel.

Ο Φώτης και η Χριστίνα Δρακοπούλου είναι δύο αδέρφια στα early 30s τους.

Η Χριστίνα σπούδασε διαιτολόγος και άσκησε για χρόνια το επάγγελμα της, ενώ ο Φώτης σπούδασε ξενοδοχειακά, και εργάστηκε σε μεγάλα ξενοδοχεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Κάποια στιγμή αποφάσισε να επιστρέψει στην Θεσσαλονίκη έχοντας κατά νου μία καινούρια ιδέα:

Ένα low cost budget luxury ξενοδοχείο με λίγα σχετικά δωμάτια, που θα άλλαζε άρδην το πρόσωπο του αστικού τουρισμού της πόλης στα ευρωπαϊκά πρότυπα της casual, γρήγορης, κι έξυπνης διαμονής.

Με βασική φιλοσοφία να δημιουργήσουν έναν χώρο ο οποίος θα άρεσε πρώτα από όλα στους ίδιους, ανέλαβαν μόνοι τους - χωρίς την βοήθεια διακοσμητών κι αρχιτεκτόνων- το στήσιμο του COLORS στα πέριξ της πολύβουης Βαλαωρίτου, το οποίο έχει από φέτος και καινούριο "αδερφάκι", το COLORS Ladadika Central, που στεγάζεται σε ένα από τα ξεχωριστά διατηρητέα κτίρια της πόλης.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Και οι δύο αγαπάμε πολύ τα ταξίδια, και θέλαμε να φέρουμε στη Θεσσαλονίκη όλη αυτή την σύγχρονη τουριστική εμπειρία που μας άρεσε, και που θεωρούσαμε ότι έλειπε από την πόλη" φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

Με δωμάτια στα οποία υπάρχουν κονσόλες Nintedo Wii, Fair Trade είδη περιποίησης, mp3 docks, δωρεάν WiFi, μηχανές Espresso, και υπηρεσίες όπως πρωινό στο κρεβάτι (χωρίς έξτρα χρέωση) ό,τι ώρα κι αν ξυπνήσεις (επιτέλους!), late check-out, δυνατότητα ενοικίασης fixed gear ποδηλάτων, δανειστική βιβλιοθήκη, bookcrossing zone, και εκθέσεις φωτογραφίας, έπιασα τον εαυτό μου να μετανιώνει που είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης (και όχι τουρίστρια). Και οι τιμές; Ξεκινούν από 45-50 ευρώ την βραδιά, για ένα δίκλινο deluxe, και το ανώτερο που μπορούν να φτάσουν είναι γύρω στα 70 ευρώ, για τις σουίτες.

Συναντήσαμε την Χριστίνα και τον Φώτη στο καινούριο ξενοδοχείο στα Λαδάδικα, και τα μάθαμε όλα!

ΔΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ Full Screen ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΠΟΣΤ, Ή ΑΠΛΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

-Πώς προέκυψε η ιδέα της δημιουργίας ενός low cost σύγχρονου ξενοδοχείου;

- Ταξιδεύοντας στο εξωτερικό παρατηρήσαμε ότι υπάρχει μια ενδιάμεση τάξη ξενοδοχείων, όπου μπορείς να μένεις σε ένα πιο όμορφο και casual περιβάλλον επιλέγοντας εσύ τις υπηρεσίες που θέλεις. Οι τιμές τους ήταν πολύ λογικές, και η λειτουργία αυτών των ξενοδοχείων χαρακτηρίζονταν από έξυπνες, γρήγορες και sustainable πρακτικές.

-Δεν αποτέλεσε η αβέβαιη οικονομική κατάσταση της χώρας ανασταλτικό παράγοντα για να ξεκινήσετε μία νέα επιχείρηση εν μέσω κρίσης;

-Θα έλεγα πως όχι. Όταν έχεις μια καλή ιδέα, μην περιμένεις. Αν είσαι σίγουρος για αυτό που θες να δημιουργήσεις και προβλέπεις ότι το μοντέλο είναι οικονομικά βιώσιμο, τότε ο μόνος λόγος να μην το επιχειρήσεις είναι o φόβος της αποτυχίας. Από την αρχή ξέραμε ότι το εγχείρημα μας θα προσελκύσει κόσμο, καθώς είναι κάτι που έλειπε και φάνηκε ότι σωστά προβλέψαμε.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

-Αν δεν κάνω λάθος επιμεληθήκατε εξ' ολοκλήρου μόνοι σας την διακόσμηση των ξενοδοχείων. Πώς και δεν ζητήσατε την βοήθεια ειδικών;

- Ήμασταν από την αρχή ξεκάθαροι σ' αυτό που θέλαμε. Άνετους, φρέσκους και φωτεινούς χώρους, και όμορφο αλλά  budget design, όπως  ακριβώς θα ήθελες να είναι και το σπίτι σου. Τα σπίτια μας είναι πλέον πιο ανάλαφρα και fun, πότε γιατί να επιλέγουμε να μείνουμε σε ένα ξενοδοχείο με βαριές βελούδινες κουρτίνες και σκούρα, πνιγηρά χρώματα;

Αρχικά συνεργαστήκαμε με γνωστό διακοσμητή της πόλης, χωρίς  όμως επιτυχία, μιας που το όραμα μας δεν συμφωνούσε. Διακόψαμε την συνεργασία και την διακόσμηση ανέλαβαν εξ' ολοκλήρου η Χριστίνα και η συνεργάτιδα μας η Σοφία, που είναι γραφίστρια και έχει εμπειρία στην διακόσμηση.

 

- Τι είναι αυτό που καθιστά την δική σας φιλοσοφία ξεχωριστή, σε σχέση με τις υπόλοιπες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που έχουμε συνηθίσει;

- Είδαμε ότι η πόλη δεν χρειαζόταν ένα ακόμα ξενοδοχείο το οποίο θα χρέωνε 120 ευρώ την νύχτα με παροχές 5 αστεριών αλλά απρόσωπο σέρβις. Στον αντίποδα ήταν τα υπόλοιπα ξενοδοχεία τα οποία χρέωναν λιγότερο από 50 ευρώ δίνοντας όμως ελάχιστα στους επισκέπτες, ενώ αρκετά από αυτά ήταν σε κακή κατάσταση.

Εμείς θέλαμε να προσφέρουμε κάτι ενδιάμεσο: Value-for-Money Accommodation. Θέλουμε να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες, οι οποίοι αισθάνονται ότι αυτά που πληρώνουν για την διαμονή τους είναι σε λογικά πλαίσια. Μένουν πολύ κεντρικά, σε πεντακάθαρα δωμάτια και σε χαρούμενους χώρους και πληρώνουν μόνο για ότι καταναλώνουν. Δεν χρειάζονται άλλες κρυφές χρεώσεις, ούτε υπηρεσίες τις οποίες δεν χρησιμοποιεί ο επισκέπτης.

Κάτι άλλο που νομίζουμε ότι έλειπε στην πόλη είναι η γνήσια Ελληνική φιλοξενία. Η φιλοξενία, δηλαδή, εκείνη που νιώθεις όταν επισκέπτεσαι έναν μικρό ξενώνα. Γνωρίζεσαι με τα άτομα που σε φιλοξενούν, και νιώθεις ότι αυτός που δουλεύει το κάνει ευχάριστα. Θέλουμε ο κάθε επισκέπτης να νιώθει σαν το σπίτι του, να μας ξέρει με τα μικρά μας ονόματα. Να του μεταδώσουμε έναν ενθουσιασμό. Του προτείνουμε δραστηριότητες που θα κάναμε κι εμείς οι ίδιοι, του λύνουμε απορίες, και βοηθάμε όπου μπορούμε, ακόμα και στο υπόλοιπο της εξερεύνησής του στην Ελλάδα.

Σ' αυτή τη ζεστασιά βοηθά και η Θεσσαλονίκη, καθώς δεν έχει ακόμα αποκτήσει ακραίο τουριστικό χαρακτήρα, και επισκεπτόμενος την νιώθεις πραγματικά πώς εδώ έχεις ένα σπίτι μακριά από το σπίτι σου.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

- Ποιο είναι το προφίλ ενός τυπικού επισκέπτη των COLORS;

-Με μεγάλη μας χαρά διαπιστώνουμε ότι το όραμά μας βρίσκει ανταπόκριση, και μάλιστα σε όλες τις ηλικίες.

Οι άνθρωποι που έρχονται σε εμάς έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Είναι αρκετά έως πολύ ταξιδεμένοι, ξέρουν τι θέλουν, και το έχουν ψάξει αρκετά.

Στην εποχή του Trip Advisor, των online reviews, και των social media, οι καλές κριτικές τραβούν τους επόμενους επισκέπτες, οι οποίοι ξέρουν περίπου τι θα συναντήσουν. Τον χειμώνα οι περισσότεροι επισκέπτες είναι από την Ελλάδα, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες από το εξωτερικό, κυρίως από τα Βαλκάνια, την κεντρική Ευρώπη, και την Αμερική.

 

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

-Το καινούριο ξενοδοχείο στεγάζεται σε ένα διατηρητέο κτίριο στα Λαδάδικα. Ποια είναι η ιστορία του;

- Το κτίριο πρωτο-χτίστηκε στις αρχές του 20ου αιώνα, και λειτούργησε σαν ξενοδοχείο ονόματι : "Το Κεντρικόν". Η γειτονιά είχε διάφορες επιχειρήσεις με είδη βρώσιμα, αποθήκες και εμπορικά καταστήματα. Από κάποια στιγμή και μετά οι ανάγκες της περιοχής άλλαξαν και όντας δίπλα στο Λιμάνι, μέσα σε μια τότε κακόφημη γειτονιά, το ξενοδοχείο έγινε οίκος ανοχής . Η γειτονιά των Λαδάδικων άλλαξε ολοκληρωτικά κατά την δεκαετία του 90΄,  και όλες οι τέτοιου είδους επιχειρήσεις έκλεισαν. Η περιοχή αναβαθμίστηκε, πεζοδρομήθηκε και τα κτίρια χαρακτηρίστηκαν ως διατηρητέα.

Το κτίριο παρέμεινε ακατοίκητο για μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι το 2010 οπότε και φιλοξένησε την Ουκρανική Πρεσβεία. Πέρσι ανακαινίστηκε ολοκληρωτικά και φιλοξενεί έκτοτε το COLORS Central.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

-Πρόκειται δηλαδή για ένα εκατονταετές κτίσμα. Τι αρχιτεκτονικές αλλαγές και επεμβάσεις κάνατε;

-Είχαμε τη δυνατότητα να συμμετάσχουμε στην ανακαίνιση του διατηρητέου, οπότε υπήρχαν επεμβάσεις στο σχεδιασμό των δωματίων από την αρχή. Το κτίριο ήταν πανέμορφο, οπότε διατηρήσαμε όλα τα στοιχεία της αίγλης του διατηρητέου προσθέτοντας όμως πολύ χρώμα, με στόχο ένα αποτέλεσμα μοντέρνο αλλά και ζεστό. Ο επισκέπτης από έξω περιμένει κάτι άλλο και ξαφνιάζεται ευχάριστα μπαίνοντας.

Διατηρήσαμε τα παλιά εκείνα στοιχεία τα οποία μας γοητεύουν ακόμα: Τα μωσαϊκά, τις γύψινες διακοσμήσεις, τους ψηλοτάβανους χώρους, την παραδοσιακή κιγκαλερία και την εξωτερική διακόσμηση. Επεμβήκαμε στα χρώματα και στην εσωτερική διακόσμηση, παντρεύοντας την παράδοση με τη νέα τάση  της μίνιμαλ αισθητικής και του φρέσκου.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

Για την Θεσσαλονίκη

-Πόσο τουριστική πόλη είναι η Θεσσαλονίκη, αλήθεια; Και τι είναι αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο τους επισκέπτες της;

-Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά βήματα προς την εξωστρέφεια της πόλης, και σ' αυτό βοήθησε κατά την γνώμη μας και η νέα Δημαρχεία.

Τη Θεσσαλονίκη δεν τη γνώριζαν στο εξωτερικό και τη μαθαίνουν τώρα με τις φθηνές αεροπορικές πτήσεις αλλά και ως την Ευρωπαϊκή Πόλη Νέων 2014. Οι τουρίστες λατρεύουν το γεγονός ότι δεν έχει χαλάσει ο χαρακτήρας της πόλης, το ότι έχει μία τόσο ενδιαφέρουσα και ζωντανή ιστορία, είναι προσβάσιμη, ασφαλής όλο το 24ωρο, και πάρα πολύ ζωντανή και νεανική.

Οι περισσότερο θέλουν να επεκτείνουν τη διαμονή τους, γιατί δεν περίμεναν να τους αρέσει τόσο η πόλη, πράγμα που μας κάνει κι εμάς πολύ περήφανους.

 

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

-Για το τέλος, δώστε μας το δικό σας Top 5 τουριστικών tips για την πόλη. Τι είναι αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να κάνει ένας επισκέπτης της;

-1. Ας ξεκινήσει από το Λευκό Πύργο, παίρνοντας το hop-on/ hop-off λεωφορείο του Δήμου (νούμερο 50) που μέσα σε λιγότερο από μία ώρα σε ταξιδεύει μέσα από όλα τα σημαντικά μνημεία της πόλης, και μαθαίνεις λίγη από τη γοητευτική ιστορία της. Θεωρούμε ότι μόνο αν γνωρίζεις κάποια πράγματα για την ιστορία μπορείς να καταλάβεις τους ανθρώπους, την αρχιτεκτονική, τη φιλοσοφία, το φαγητό, ακόμα και τις ιδιορρυθμίες μιας πόλης.

2. Να χαθεί στα σοκάκια της Άνω Πόλης με μια φωτογραφική μηχανή, και να κατηφορίσει σιγα-σιγά προς τη θάλασσα.

3. Πολύ βασική είναι και η βόλτα δίπλα στη θάλασσα. Προτείνουμε περπάτημα όλες τις ώρες, ραχάτι στις ξύλινες αποβάθρες, και σίγουρα ποδηλατάδα.

4. Φαγητό σε κάποιο από τα αγαπημένα μας στέκια: Όμικρον στα Λαδάδικα, Σέμπρικο στη Φράγκων και Ελιά-Λεμόνι στη Βαλαωρίτου για γνήσιες Ελληνικές γεύσεις.

5. Δεν έχεις κάνει τίποτα αν δε ζήσεις τη νυχτερινή ζωή της ακούραστης Θεσσαλονίκης. Καφέ στην παραλία (μουσείο Φωτογραφίας) ή στη Ζεύξιδος, μετά κοκτέιλ στο LaDoze, Cantina Troricana και ποτό στο Μπορ Ντε Λο, Θερμαϊκό και Ήλιο. Για σβήσιμο, προτιμήστε το Φλου, το Ταξίδι, το Berlin, ή αλλιώς για ελληνικά ακούσματα τη Λεωφόρο Νίκης, κοντά στα Λαδάδικα.

Χρειάζονται άνετα παπούτσια, οπωσδήποτε!

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Rooms & Apartments
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Rooms & Apartments
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Rooms & Apartments
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Ladadika Central
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Ladadika Central
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Ladadika Central

*COLORS Ladadika Central

Οπλοποιού 1, Λαδάδικα

Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 2316 007 676

 

Design
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η χρυσή σχεδιάστρια που μάγεψε το Χόλιγουντ

Design / Συνεργάτις του Ντε Κίρικο. Κολλητή του Νουρέγιεφ. Επίσκεψη στο απίθανο σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis, που ήταν στενή φίλη του Ιόλα, συνεργάτιδα του Ντε Κίρικο και κολλητή φίλη του Νουρέγιεφ. Και εντυπωσιάζεται με την κινηματογραφική της ζωή.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Design / Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Ένα νέο concept store εμφανίστηκε στα Εξάρχεια από τη γλύπτρια Αντιγόνη MacLellan και τον designer Χαρίλαο Κουρτίνο Πάλλα, το Αphilo, που συγκεντρώνει τη δουλειά πολλών ντόπιων artisans. Εκεί βρίσκουμε και τα χρηστικά αντικείμενα του brand τους, Kyr Lakis, που αξιοποιεί τα σχέδια από ξυλόγλυπτες μήτρες οι οποίες άντεξαν στον χρόνο, όπως μια γοργόνα που μετρά εκατό χρόνια ζωής.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Design / Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Ένα σταντ με ρούχα δίπλα στην τραπεζαρία, μια σανίδα του skate στη μέση του καθιστικού, το πιο ιδιαίτερο πλακάκι που έχει μπει ποτέ σε τζάκι. Το διαμέρισμα της σχεδιάστριας στην Κηφισιά είναι μποέμ και boho, σαν την ίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Έλενα Ναβροζίδου: Νομίζω πως η πολιτική τους ορθότητα είναι μια εισβολή ασκήμιας

Design / Έλενα Ναβροζίδου: «Λογοκρίθηκαν πολλές από τις εικόνες μου, γιατί φαινόταν λίγο στήθος»

Η ξεχωριστή εικαστική καλλιτέχνις και δημιουργός της θρυλικής Λουντμίλα, της ηρωίδας κόμικς που ζούσε σουρεαλιστικές ερωτικές ιστορίες στο «Παρά Πέντε» και στη «Βαβέλ», μας ανοίγει το ειδωλολατρικό, πληθωρικό σπίτι της και μας δείχνει τη δική της Παραμυθία.
M. HULOT
Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Design / Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Η αυθεντικότητα είναι ο πυρήνας της κουλτούρας των Deplot. Δημιουργώντας αξία μέσα από το design σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες, διατηρούν τις ρίζες τους στην αυθεντική αισθητική και κουλτούρα της Μεσογείου, ενσωματώνοντας σύγχρονα στοιχεία που παραμένουν πιστά στην αυθεντική ουσία της περιοχής.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αντώνης Βαβαγιάννης: Ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που δεν είναι καν λέξη

Οι Αθηναίοι / Κουραφέλκυθρος: «Αν δεν σε μισήσουν οι φασίστες, τι κάνεις σε αυτήν τη ζωή;»

Ο Αντώνης Βαβαγιάννης, ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που κάποτε τα είχαν απορρίψει όλα τα έντυπα ενώ τώρα έγιναν ταινία στο Cinobo, λαμβάνει για τα πολιτικά του σκίτσα μηνύματα σύμφωνα με τα οποία κάθε εβδομάδα τα παίρνει από άλλο κόμμα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Γιατί η Ες Ντέβλιν είναι μια από τις διασημότερες σκηνογράφους του κόσμου;

Design / Γιατί η Ες Ντέβλιν είναι μια από τις διασημότερες σκηνογράφους του κόσμου;

Από τις συναυλίες της Μπιγιονσέ, του Weeknd, της Αντέλ της Μάιλι Σάιρους και των U2, το σετ του Super Bowl, τις επιδείξεις του Yves Saint Laurent και της Louis Vuitton, μέχρι τα σκηνικά της όπερας και των σύγχρονων θεατρικών παραστάσεων.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι γυναίκες αγοράζουν όλο και περισσότερα αυτοκίνητα. Γιατί το design τους παραμένει τόσο macho;

Τech & Science / Αφού οι γυναίκες αγοράζουν όλο και περισσότερα αυτοκίνητα, γιατί το design τους παραμένει τόσο macho;

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ίσως σταθούν η αφορμή για να διορθωθεί αυτό το λάθος: όσα αποκαλύπτονται για την εμμονή στον ανδρικό σχεδιασμό απο τα Οργανισμό Οικονομικού Συντονισμού και Ανάπτυξης
NEWSROOM
Flux Office: Πώς σχεδιάστηκε το κτίριο της Φρυνίχου

Design / Flux Office: Πώς σχεδιάστηκε το κτίριο της Φρυνίχου για το Αρχείο Καβάφη

H Εύα Μανιδάκη και ο Θανάσης Δεμίρης, που ανέλαβαν την ανακαίνιση, την αρχιτεκτονική μελέτη και την επιμέλεια του χώρου όπου φιλοξενείται το Αρχείο, καθώς και της Οικίας Καβάφη στην Αλεξάνδρεια, μας ξεναγούν στην οδό Φρυνίχου και μας περιγράφουν τη διαδικασία πίσω από το δύσκολο εγχείρημα της δημιουργίας ενός χώρου που θα φιλοξενεί το καβαφικό σύμπαν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπίτι σαν φιλικό κρεμμύδι και ένας δωδεκάμετρος μπουφές που μιλάει

Design / Ένα σπίτι σαν φιλικό κρεμμύδι και ένας δωδεκάμετρος μπουφές που μιλάει

Το σπίτι της Κατερίνας Τερζοπούλου είναι σαν να το βρέχει το κύμα. Η Κατερίνα έχει καθρέφτη πάνω στην τζαμαρία γιατί θεωρεί ότι αν κοιτάς πρώτα τη θάλασσα και μετά τον εαυτό σου δείχνεις καλύτερη.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ

σχόλια

2 σχόλια
ειχα πάει στις αρχές που είχαν ανοίξει κ ειναι απλά υπέροχο!!!! κυριολεκτικά όνομα και πράγμα!!! λατρεμένο Colors! (βέβαια αν δεν τονίσεις καλά το r και παρακούσει κι ο άλλος καταλήγεις να γελάς μέχρι δακρύων :Ρ )
Αν και σαν διακοσμητρια μου τη δίνουν αυτοί που νομίζουν πως δεν μας χρειάζονται και καταλήγουν να κάνουν το χώρο σκατά αλλά "δυστυχώς" πρέπει να παραδεχτώ ότι τα παιδιά το έχουν. Πάρα πολύ ωραίοι χώροι! Εχουν πάρει το funky χαρακτήρα του στυλ pop art χώρις να καταλήξουν σε υπερβολές. Μπράβο!
με κάθε σεβασμό στο επάγγελμα σου.. δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα με το να χρησιμοποιεί ο καθένας το προσωπικό του γούστο. και εν πάση περιπτώσει τι είναι αυτό που καθορίζει κάτι "σκατά"? Δηλαδή επειδή κάποιος δεν ονομάζεται διακοσμητής δεν μπορεί και να διακοσμεί κιόλας?