ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Γυμνό Χόλιγουντ: Πλήρης διαφάνεια, free the nipple, ζήτω τα γυμνά σώματα. Έτσι ντύνονται πια οι σταρ.

Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
Η Kendall Jenner με φόρεμα Maison Margiela. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
0

ΣΙΓΟΥΡΑ, οι αποκαλυπτικές εμφανίσεις των διασημοτήτων στο κόκκινο χαλί δεν αποτελούν έκπληξη. Στη νέα αρένα των media όσο πιο παράξενη είναι η εμφάνισή σου τόσο περισσότερη κάλυψη θα έχεις, άρα και προβολή. Κι αν έχουμε δει πολλά μέσα στα χρόνια: φορέματα κύκνους, φορέματα αρχιτεκτονικές κατασκευές, φαραωνικά τερατουργήματα και φυσικά διάσημοι που τολμούσαν να εμφανιστούν στο κόκκινο χαλί σχεδόν γυμνοί. Ποτέ όμως δεν ήταν τόσο πολλοί όσο φέτος!  

Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
H Florence Pugh με Jean Paul Gaultier στο after party του Vanity Fair. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
H Emily Ratajkowski με λευκή τουαλέτα Jacquemus. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
H Anitta με Fendi SS24 Couture στο after party του Vanity Fair. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
H Ice Spice με Dolce & Gabbana. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
H Laverne Cox με Mugler by Casey Cadwallader SS24. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
H Victoria Monet. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
H Julia Fox στο πάρτι του Elton John μετά την τελετή των βραβείων Όσκαρ. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

H τάση αυτή φάνηκε στις πρόσφατες πασαρέλες των μεγάλων οίκων, όπως του Saint Laurent και του Μaison Margiella. Και στις δύο αυτές περιπτώσεις τα γυμνά σώματα προβάλλονταν άφοβα μέσα από διαφάνειες. Ειδικά ο Anthony Vaccarello του οίκου Saint Laurent δημιούργησε ρούχα-διαφάνειες που άφηναν το γυμνό σώμα των μοντέλων να αποκαλύπτεται σχεδόν πλήρως. Κι αν αυτή η συλλογή «μάγεψε» πολλούς στον κόσμο της μόδας, δεν ήταν λίγοι αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν για μια ενδεχόμενη αντικειμενοποίηση του γυναικείου σώματος.

Χαρακτηριστικό το κείμενο-κριτική της δημοσιογράφου Vanessa Friedman στους «New York Times» όπου εξέφραζε την ανησυχία της για αυτή την τάση, ενώ δεν δίστασε να καταγράψει πόσα από τα outfits του συγκεκριμένου ντεφιλέ ήταν αποκαλυπτικά σε σχέση με αυτά που κάλυπταν το σώμα! Δυο-τρεις χαρακτηριστικές εικόνες από τα δύο αυτά shows: 

Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
Από την επίδειξη του Saint Laurent Fall/Winter 2024-2025. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
Από την επίδειξη του Saint Laurent Fall/Winter 2024-2025. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
Maison Martin Margiela, Spring 2024.

Η βραδιά των Όσκαρ δεν ήταν η μοναδική στιγμή τους τελευταίους μήνες που παρατηρήσαμε αυτό το trend:

Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
H Doja Cat στα Grammy με φόρεμα Dilara Findikoglu. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
H Miley Cyrus στα Grammy με φόρεμα Maison Margiela. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
H Lourdes Maria Ciccone Leon στην επίδειξη μόδας YSL κατά την εβδομάδα μόδας του Παρισιού. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Γυμνό Χόλιγουντ: Facebook Twitter
H Kristen Stewart καταφθάνοντας στο "The Late Show with Stephen Colbert". Φωτ.: Getty Images/Ideal Image
Μόδα & Στυλ
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ