Το νέο μοντέλο απαρνείται το παρελθόν του και διαθέτει πλέον ιδιαίτερα ελκυστική εμφάνιση.
Αυτοκίνητο

Ένας «άσος στο μανίκι» για την BMW

Η τρίτη γενιά της Σειράς 1 είναι και η «φαρμακερή», καθώς αφήνει πίσω της το παρελθόν σε όλους τους τομείς.

Για την BMW το να μας εκπλήσσει ευχάριστα είναι συνηθισμένο φαινόμενο, όπως άλλωστε συνέβη και στην περίπτωση της τρίτης γενιάς της Σειράς 1, από την οποία πήραμε μια πρώτη γεύση με φόντο την αθηναϊκή Ριβιέρα.

 

Το νέο μοντέλο απαρνείται το παρελθόν του και διαθέτει πλέον ιδιαίτερα ελκυστική εμφάνιση, ενώ για πρώτη φορά η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς (ή και στους 4) αντί για τους πίσω, με τα πρώτα αυτοκίνητα να αναμένονται από Σεπτέμβριο!

 

Το νέο πρόσωπο της BMW Σειράς 1 ενθουσιάζει ακόμη και τους πιο δύσπιστους, ενώ το μήκος του αμαξώματος αγγίζει τα 4,3 μέτρα και, σε συνδυασμό με τη μεγάλη μάσκα και τα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα, προσδίδει την απαιτούμενη επιβλητικότητα στην εμφάνιση του γερμανικού μοντέλου.


Το νέο πρόσωπο της BMW Σειράς 1 ενθουσιάζει ακόμη και τους πιο δύσπιστους, ενώ το μήκος του αμαξώματος αγγίζει τα 4,3 μέτρα και, σε συνδυασμό με τη μεγάλη μάσκα και τα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα, προσδίδει την απαιτούμενη επιβλητικότητα στην εμφάνιση του γερμανικού μοντέλου.

 

Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό της νέας Σειράς 1, το οποίο είναι πλέον αρκετά πιο ευρύχωρο, ενώ ο χώρος των αποσκευών διαθέτει χωρητικότητα 380 λίτρων.


Σε ό,τι αφορά την «καρδιά» του «άσου» της BMW, συναντάμε δύο κινητήρες βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Στην πρώτη περίπτωση ξεχωρίζει η βασική έκδοση 118i με τον 1.500άρη turbo κινητήρα των 140 ίππων, η τιμή της οποίας ξεκινάει από τα 26.125 ευρώ, ενώ ακολουθεί ο 2λιτρος βενζινοκινητήρας των 306 ίππων της έκδοσης Μ135i xDrive.

 

Στις diesel επιλογές την αρχή κάνει ο 1.500άρης των 116 ίππων στην έκδοση 116d με τιμή από 26.460 ευρώ, ακολουθεί ο 2λιτρος των 150 ίππων και τέλος ο 2λιτρος των 190 ίππων στην έκδοση 120d xDrive.

Αυτοκίνητο