Το νέο ρεκόρ πωλήσεων της Volvo οφείλεται κατά κύριο λόγο στην κυριαρχία των SUV της σουηδικής φίρμας.
Αυτοκίνητο

Τα εντυπωσιακά SUV της Volvo σπάνε όλα τα ρεκόρ

Ακόμη μία εξαιρετική χρονιά για τη σουηδική φίρμα, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στην ελληνική αγορά.

Η χρόνια που μας πέρασε έκλεισε με τα καλύτερα αποτελέσματα σε πωλήσεις στην 93ετή ιστορία της Volvo, επισφραγίζοντας με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο ακόμη μια χρονιά ρεκόρ για την σουηδική εταιρεία, την έκτη κατά σειρά.


Οι συνολικές πωλήσεις της Volvo Cars σε παγκόσμιο επίπεδο για το 2019 ανήλθαν σε 705.452 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 9,8% σε σχέση με το 2018.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο ρεκόρ πωλήσεων της Volvo τροφοδοτήθηκε από τη σταθερά ισχυρή ζήτηση που καταγράφεται σε όλον τον κόσμο για τα SUV της σουηδικής φίρμας, καθώς και για τα wagon και sedan μοντέλα των Σειρών 60 και 90 σε Ευρώπη και Κίνα.

 

Επιπλέον, συνεχίζεται η ισχυρότατη ζήτηση για τα plug-in υβριδικά Volvo, με τις συνολικές πωλήσεις τους να κλείνουν στις 45.933 οχήματα για το 2019, αριθμός αυξημένος κατά 22,9% σε σχέση με το 2018 και πάνω από διπλάσιος σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2017.

 

Οι συνολικές πωλήσεις της Volvo Cars σε παγκόσμιο επίπεδο για το 2019 ανήλθαν σε 705.452 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 9,8% σε σχέση με το 2018.

 

Παράλληλα, η άνοδος της σουηδικής μάρκας στην ελληνική αγορά ήταν εξίσου δυναμική, καθώς έκλεισε το 2019 με αύξηση πωλήσεων κατά 9,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τις συνολικές πωλήσεις της στην Ελλάδα να φθάνουν τα 1.858 αυτοκίνητα.

 

Πιο αναλυτικά το XC60 διατήρησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV με μερίδιο αγοράς 35,2%, ενώ το XC90 να παρέμεινε πρώτο στα premium μεγάλα SUV με μερίδιο αγοράς 31,1%. Να σημειωθεί επίσης ότι τα XC60 και XC90 βρίσκονται στην κορυφή και των εταιρικών πωλήσεων στις κατηγορίες τους.

 

Την ίδια στιγμή, η Volvo δείχνει το δρόμο και στα premium plug-in υβριδικά μοντέλα με μερίδιο 68,4%. Η πλήρης σειρά Recharge της σουηδικής φίρμας ξεκινά από το XC40 και εκτείνεται σε όλο το εύρος της γκάμας της.

 

Τέλος, με την αγορά κάθε νέου plug-in υβριδικού Volvo περιλαμβάνεται επιδότηση ηλεκτρικής ενέργειας για διάστημα 12 μηνών. Άλλωστε στόχος της Volvo είναι το 2020 οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge να αντιπροσωπεύουν το 20% των συνολικών πωλήσεών της.

 

Η άνοδος της Volvo στην ελληνική αγορά ήταν εντυπωσιακή, καθώς το 2019 σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 9,2%.

 

Αυτοκίνητο
Πρέπει να είστε μέλος για να αναρτήσετε σχόλια