Η Ford έχει ξεκινήσει ήδη την ηλεκτρική της «αντεπίθεση», με την εντυπωσιακή Mustang Mach-E και το νέο Puma να δίνουν το έναυσμα.
Αυτοκίνητο

Το ηλεκτρικό μέλλον της Ford είναι συναρπαστικό

Μέχρι το τέλος του 2020 η Ford θα διαθέτει 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα στη γκάμα της, όπως η Mustang Mach-E και το νέο Puma.

Η Ford δείχνει το δρόμο για το μέλλον, όπως άλλωστε επιβεβαιώνει και η νέα της καμπάνια με τίτλο «Bring on Tomorrow», η οποία βρίσκεται ήδη στον «αέρα».


Έχοντας δεσμευτεί να πρωταγωνιστήσει σε μία εποχή όπου η αυτοκινητοβιομηχανία μετασχηματίζεται με γοργούς ρυθμούς, η Ford θα προσφέρει 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα μέχρι το τέλος 2020, ενώ υπόσχεται να εξηλεκτρίσει όλα τα μελλοντικά επιβατικά της μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά.


Αρχικά, η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E είναι ήδη διαθέσιμη για προ-παραγγελία σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές. Την ίδια στιγμή πρωταγωνιστεί στην πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση «Bring on Tomorrow», επαναπροσδιορίζοντας τη φιλοσοφία της Mustang ως ένα προηγμένο και επαναστατικό μοντέλο που ενσαρκώνει το ισχυρό ηλεκτρικό μέλλον της Ford.

 

Η Ford θα διαθέτει 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα στη γκάμα της μέχρι το τέλος του 2020, ξεκινώντας από την Mustang Mach-E και το νέο Puma.


Στη συνέχεια ακολουθεί το νέο Puma, το οποίο λανσάρει την αποδοτική ήπια υβριδική τεχνολογία κίνησης της Ford, σε συνδυασμό με μία εντυπωσιακή σχεδίαση, ενώ αποτελεί τον βασικό πρωταγωνιστή μιας δεύτερης τηλεοπτικής διαφήμισης, η οποία πραγματοποίησε πρόσφατα ντεμπούτο και στη χώρα μας.


Την τριλογία των διαφημίσεων συμπληρώνει το νέο Kuga, το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε ήπια υβριδικές, υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις εντός του 2020.


Να σημειωθεί ότι και στις τρεις διαφημίσεις, το παρών δίνει το μουσικό κομμάτι «Power» του Kanye West, ενώ μέσω της συγκεκριμένης καμπάνιας τονίζεται η πλήρης μεταστροφή της Ford, όπως και της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα, προς την ηλεκτροκίνηση.


Για την ιστορία την παραγωγή των διαφημίσεων έχει αναλάβει η AMV BBDO, ενώ την σκηνοθεσία είναι του Nicolai Fuglsig, ο οποίος έχει κερδίσει πάνω από 175 διακρίσεις για το σκηνοθετικό έργο του στο χώρο της διαφήμισης, μεταξύ άλλων και 4 υποψηφιότητες για Emmy.

 

 

 

 

Αυτοκίνητο