LiFO Choice

4+1 τρόποι για να ανανεωθείς

Ανακάλυψε τη δύναμη που χρειάζεσαι για full ενέργεια όλη την ημέρα και προχώρα μπροστά

ADVERTORIAL

 

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόσους ρόλους έχει η γυναίκα του σήμερα; Αν κάτσουμε να σκεφτούμε την καθημερινότητά της θα δούμε πως δεν είναι μόνο ένας αλλά πολλοί. Είναι μητέρα, είναι σύζυγος, είναι νοικοκυρά, είναι εργαζόμενη, είναι φίλη. Με άλλα λόγια είναι μια σούπερ ηρωίδα! Τι κι αν αντί για κάπα φοράει ταγιέρ το πρωί και το βράδυ ποδιά και κρατάει κουτάλα; Και σαν σούπερ ηρωίδα είναι συνεχώς full power για να μπορέσει να ανταπεξέλθει. Κάποιες φορές είναι εύκολο, κάποιες πάλι είναι λίγο πιο δύσκολο. Ποτέ όμως δεν είναι ακατόρθωτο. Αυτό το κείμενο απευθύνεται σε εσένα που τρέχεις από το πρωί μέχρι το βράδυ για να τα προλάβεις όλα και που πολλές φορές νοιώθεις πως οι μπαταρίες σου είναι έτοιμες να ξεφορτίσουν. Παρακάτω θα δεις κάποια πολύ μικρά, πολύ απλά, αλλά πίστεψέ μας θαυματουργά tips που μπορούν να σε βοηθήσουν να ανανεωθείς. Άλλωστε όλες αυτό δε θέλουμε;

 

1. Τροφή για σκέψη...

 

 

Το έχεις διαβάσει πάρα πολλές φορές και το έχεις ακούσει άλλες τόσες. Από τις γιαγιάδες και τις μαμάδες, μέχρι τους απανταχού διατροφολόγους σε περιοδικά και τηλεοπτικά πάνελ (για να το λέει τόσος κόσμος κάτι θα ξέρει): Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή είναι το Α και το Ω στη ζωή μας. Όπως ένα αμάξι χρειάζεται τα σωστά καύσιμα, έτσι και εσύ χρειάζεσαι τις σωστές τροφές για να αυξήσεις την ενέργειά σου και να προχωρήσεις μπροστά.

Οι φυτικές ίνες είναι οι καλύτεροι σύμμαχοί σου. Πέρα από την καλή λειτουργία του εντέρου (οι περισσότερες γυναίκες έχουν πρόβλημα σε αυτό το κομμάτι), τα δημητριακά ολική άλεσης, η βρώμη, τα φρούτα και τα λαχανικά βοηθούν να έρθει νωρίτερα το αίσθημα του κορεσμού. Αυτό σημαίνει πως νιώθεις χορτασμένη άρα μειώνονται οι ποσότητες του φαγητού που καταναλώνεις. Και μετά από λίγο καιρό χωράς στο μπλου τζιν που είχες καταχωνιάσει στη ντουλάπα σου.

 

Ένα μπολ δημητριακά FITNESS® με γάλα ή γιαούρτι όχι μόνο σου δίνουν δύναμη , αλλά σε αποτρέπουν από τα τσιμπολογήματα και τους πειρασμούς κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 

Ποτέ μα ποτέ μην παραλείπεις το πρωινό. Κανόνας απαράβατος. Οι γιαγιάδες μας έλεγαν: Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σαν φτωχός. Για κάποιο λόγο πολύς κόσμος θεωρεί πως παραλείποντας το πρωινό, αδυνατίζεις. Λάθος! Τρώγοντας ένα καλό πρωινό δίνεις στον οργανισμό σου την ενέργεια που χρειάζεται για ολόκληρη τη μέρα που θα ακολουθήσει και ενεργοποιείς τον μεταβολισμό. 2 σε 1 δηλαδή. Ένα μπολ δημητριακά FITNESS® με γάλα ή γιαούρτι όχι μόνο σου δίνουν δύναμη , αλλά σε αποτρέπουν από τα τσιμπολογήματα και τους πειρασμούς κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Όσο σημαντικό είναι το πρωινό, άλλο τόσο είναι και τα υπόλοιπα γεύματα. Φρόντιζε να έχεις πέντε γεύματα συνολικά και αν ενδιάμεσα πεινάσεις, τότε δοκίμασε να φας λίγα sticks αγγούρι ή καρότο.

 

Συμπέρασμα:

Προσπάθησε να μη στερηθείς τίποτα. Ο οργανισμός μας έχει ανάγκη τα πάντα, αλλά με μέτρο. Ούτε μόνο με ψητά μπορείς να τη βγάλεις, ούτε μόνο με βραστά κολοκύθια... Είπαμε να προσέχεις, όχι να τιμωρήσεις τον εαυτό σου. Άλλωστε αν τρως μόνο αυτά το σίγουρο είναι πως κάποια στιγμή θα κουραστείς και η προσπάθεια θα μείνει στη μέση. Ας πούμε δεν είναι ανάγκη να πιεις τον καφέ σου σκέτο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να αναποδογυρίσεις στην κούπα όλο το βάζο με τη ζάχαρη.

 

2. Βρες τη φόρμα σου...

 

 

Θυμάσαι το ρητό που μάθαμε στο σχολείο «Νους υγιής εν σώματι υγιεί»; Ε λοιπόν ήρθε η στιγμή να το κάνεις πράξη. Γιατί ένα δουλεμένο σώμα δεν σημαίνει μόνο υγεία αλλά και καλή ψυχολογία. Άρα extra ενέργεια να αντιμετωπίσεις ότι έρθει στο διάβα σου. Και εδώ αγαπητή φίλη δεν έχεις καμία δικαιολογία για να μην σηκωθείς από τον καναπέ του σπιτιού σου. Είτε θέλεις κάτι δυνατό, είτε κάτι πιο ήρεμο και στατικό, υπάρχουν τόσοι νέοι τρόποι εκγύμνασης που σίγουρα κάτι θα βρεις να σου ταιριάζει. Πιο κάτω θα δεις κάποιους από αυτούς.

 

YOGA

Αν νομίζεις πως yoga σημαίνει κάθομαι οκλαδόν στο mat, κλείνω τα μάτια και... τέλος, τότε έχω να σου πω πως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι! Αν μη τι άλλο... την ιδρώνεις τη φανέλα και μάλιστα πολύ. Η σωματική άσκηση είναι μόνο ένα κομμάτι της yoga καθώς υπάρχει μια ολόκληρη φιλοσοφία πίσω της. Αν και υπάρχει εδώ και πάρα πάρα πολλά χρόνια, τον τελευταίο καιρό αποκτά όλο και περισσότερους followers (καμία σχέση με το instagram). Πέρα από το σώμα στη yoga δουλεύεις πολύ και το πνεύμα. Δυναμώνει τους μυς και τη σπονδυλική στήλη, με τις αναπνοές μειώνει το άγχος και βοηθάει στην καλή λειτουργία των ζωτικών οργάνων αλλά και των αδένων καθώς δουλεύει από μέσα προς τα έξω. Βελτιώνει σημαντικότατα την ευλυγισία, τη φυσική κατάσταση και την αντοχή, ενώ τονώνει και δυναμώνει το σώμα. Φυσικά υπάρχουν πολλά είδη yoga όπως η Hatha, η Vinyasa, η Ashtanga, ενώ τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει και γίνεται πιο γνωστή και η hot yoga (στους 40C) και η aerial yoga (fly Dorothy, fly).

 

PILATES

Ήρθε η ώρα να σταματήσεις να κοιτάζεις με μισό μάτι το pilates. Ρώτα τους πάντες: Γυμναστές, γιατρούς, φυσικοθεραπευτές, χειροπράκτες και όλοι θα σου πουν το ίδιο. Το pilates είναι ένας από τους πιο θεραπευτικούς και αποτελεσματικούς τρόπους εκγύμνασης. Άλλωστε ο Joseph Pilates που σχεδίασε τη μέθοδο, το έκανε για να απαλύνει τους φοβερούς σωματικούς πόνους που είχε ο ίδιος. Με το pilates, το κέντρο σου (aka κοιλιακοί) είναι always on fire. Είτε σε μηχανήματα, είτε σε mat με τη βοήθεια pilates balls, rollers και λάστιχων το σίγουρο είναι πως και πόντους θα χάσεις (είπαμε βγάλε το στενό τζιν από τη ντουλάπα), αλλά πιο σημαντικό θα δυναμώσεις τον πυρήνα του κορμού σου.

 

POLE DANCING

Όταν ακούς για pole dancing το μυαλό πηγαίνει αμέσως στη Demi Moore στην ταινία Striptease (στην καλύτερη περίπτωση). Όμως στις μέρες μας το pole dancing θεωρείται μία από τις καλύτερες και πιο διασκεδαστικές μορφές γυμναστικής. Γυμνάζει και δυναμώνει όλους τους μυς του σώματος (και όταν λέμε όλους εννοούμε... όλους). Οι γραμμώσεις στην κοιλιά και οι σμιλεμένοι γλουτοί που αποκτάς σε λίγο σχετικά χρονικό διάστημα είναι η τρανή απόδειξη.

 

TRX

Ιμάντες κρέμονται από το ταβάνι και εσύ κορίτσι αγαπημένο ιδρώνεις. Το κάνεις εικόνα; Όχι δεν είμαστε φετιχιστές, είμαστε TRX lovers. Πρόκειται για γυμναστική μυϊκής ενδυνάμωσης με ειδικούς ιμάντες, όπου χρησιμοποιείς το βάρος του σώματός σου για να δουλέψεις στοχευμένα κάποιους μυς. Θέλεις χέρια, θέλεις πλάτη, θέλεις στήθος, θέλεις πόδια, θέλεις κοιλιά; Μπορείς να κάνεις τα πάντα. Το αποτέλεσμα εγγυημένο και μοναδικά εκπληκτικό.

 

TIP: Ό,τι και να διαλέξεις να θυμάσαι ένα πράγμα: Για να μπορέσεις να αποδόσεις πρέπει να έχεις ενέργεια. Γιατί αν σέρνεσαι πριν την άσκηση, φαντάζεσαι τι θα γίνει μετά; Και για να έχεις ενέργεια καλό είναι η μέρα σου να ξεκινήσει με δημητριακά FITNESS®, ώστε να καταφέρεις να βγάλεις εις πέρας ό,τι πρόγραμμα διαλέξεις.

 

3. Μη ξε-νερώνεις...

 

Αν οι φυτικές ίνες είναι ο καλύτερος σύμμαχός στην προσπάθεια για ανανέωση, τότε να θυμάσαι: Το νερό είναι ο καλύτερός σου φίλος! Πρέπει να πίνεις τουλάχιστον 2 λίτρα την ημέρα. Κατά την περίοδο του καλοκαιριού με τη ζέστη και τον ιδρώτα, ίσως και λίγο παραπάνω. Και αν είσαι από αυτούς που δεν το 'χουν καθόλου με το νερό, διάβασε πιο κάτω τι χάνεις.

 

Όταν δεν είσαι αφυδατωμένη αλλάζει και η διάθεσή σου και όταν αλλάζει η διάθεση αισθάνεσαι πως μπορείς να κατακτήσεις τον κόσμο!

 

Το νερό κάνει τον οργανισμό να λειτουργεί πιο καλά (όπως τα νεφρά π.χ.) . Επίσης σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, όταν πίνεις νερό επιταχύνεις τον μεταβολισμό άρα... καις περισσότερο λίπος (σε λίγο θα ξεθάψεις από την ντουλάπα και την κοντή σου φούστα). Όταν δεν είσαι αφυδατωμένη αλλάζει και η διάθεσή σου και όταν αλλάζει η διάθεση αισθάνεσαι πως μπορείς να κατακτήσεις τον κόσμο!

 

TIP:  Το νερό σε συνδυασμό με ένα καλό πρωινό που σου προσφέρουν τα ανανεωμένα δημητριακά FITNESS® , όχι μόνο αλλάζει η ψυχολογία σου, αλλά ξεκινάς τη μέρα σου και αισθάνεσαι πλήρης! Not bad at all.

 

4. Ζήσε το όνειρο...

 

Σαν πιτσιρίκι θυμάμαι πάντα τη μαμά να μας λέει: «Κοιμήσου βρε παιδάκι μου, θα αρρωστήσεις». Τα οφέλη του ύπνου δεν χρειάζεται να τα αναφέρουμε, είναι γνωστά. Αν δεν είναι μάλλον πρέπει να θυμηθείς πως αισθάνεσαι μετά από ξενύχτι. Όμως το να ξαπλώσεις απλά στο κρεβάτι και να κλείσεις τα μάτια σου δε φτάνει. Για ποιοτικό και πραγματικά ξεκούραστο ύπνο ακολούθησε τα παρακάτω βήματα.

Μην ξαπλώσεις με βαρύ στομάχι, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να στριφογυρίζεις στο κρεβάτι όλο το βράδυ. Ένα ελαφρύ σνακ και μάλιστα αρκετή ώρα πριν είναι ότι πρέπει. Μείνε μακριά από κάθε είδους οθόνη τουλάχιστον δυο ώρες πριν πέσεις στο κρεβάτι. Υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά μπορούν να προκαλέσουν υπερδιέγερση, άρα και αϋπνία. Επίσης προσπάθησε να μην καταναλώσεις καφεΐνη για τον ίδιο ακριβώς λόγο.

 

Μην ξαπλώσεις με βαρύ στομάχι, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να στριφογυρίζεις στο κρεβάτι όλο το βράδυ. Ένα ελαφρύ σνακ και μάλιστα αρκετή ώρα πριν είναι ότι πρέπει.

 

Ακολούθησε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα για να δώσεις στον οργανισμό σου να καταλάβει πως τώρα πρέπει να αρχίσει να κατεβάζει σιγά – σιγά ταχύτητα. Πλύνε τα δόντια σου, φόρεσε πιτζάμες, τακτοποίησε τα ρούχα της επόμενης μέρας. Ιδανικά αυτό θα πρέπει να γίνεται την ίδια ώρα κάθε φορά. Κάπως έτσι πρέπει να ξεκινάει και η μέρα σου. Καλό είναι να μη βάζεις το ξυπνητήρι σου στη λειτουργία αφύπνισης ανά 5-10 λεπτά. Ο εγκέφαλος πρέπει να πάρει το μήνυμα πως η μέρα ξεκινά για να αρχίσει να ξυπνάει σιγά - σιγά. Άλλωστε όταν σε περιμένει ένα μπολ με γιαούρτι και δημητριακά FITNESS® έχεις περισσότερους λόγους να είσαι στην κουζίνα, παρά στο κρεβάτι.

 

4+1 Προχώρα μπροστά...

Στα ανανεωμένα FITNESS® CHOCOLATE και στα FITNESS® DARK CHOCOLATE θα απολαύσεις την Ίδια γεύση, με ίδιες θερμίδες, αλλά 25% περισσότερες νιφάδες σοκολάτας!

Τα δημητριακά FITNESS®, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας, ανανεώνονται για να της δώσουν τη δύναμη να συνεχίσει και να προχωρήσει μπροστά. Έτσι, ότι και αν είναι αυτό που θα φέρει η μέρα της, το σίγουρο είναι πως θα μπορέσει να το αντιμετωπίσει.

Σε όλα τα δημητριακά FITNESS® οι τραγανές και απολαυστικές νιφάδες με σιτάρι ολικής άλεσης και ρύζι, εμπλουτίζονται τώρα και με βρώμη ολικής άλεσης. Πιο πολλές φυτικές ίνες, πιο υγιής οργανισμός. Παράλληλα περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β που βοηθούν στην απελευθέρωση ενέργειας από την τροφή.

 

Στα ανανεωμένα FITNESS® CHOCOLATE και στα FITNESS® DARK CHOCOLATE θα απολαύσεις την Ίδια γεύση, με ίδιες θερμίδες, αλλά 25% περισσότερες νιφάδες σοκολάτας.

 

Αυτό που θα εκτιμήσεις ιδιαίτερα (τουλάχιστον προσωπικά ξετρελάθηκα) είναι η ανανέωση στα FITNESS® CHOCOLATE και στα FITNESS® DARK CHOCOLATE. Ίδια γεύση, ίδιες θερμίδες, αλλά μεγαλύτερη απόλαυση καθώς έχουν 25% περισσότερες νιφάδες σοκολάτας. Και αν δεν το κατάλαβες μπορώ να το ξαναπώ: 25% πιο πολλή σοκολάτα. Τρως δηλαδή χωρίς ενοχές. Τι άλλο να ζητήσεις;

Στα FITNESS® Fruits εκτός από τα γνωστά φρούτα που είχαν μέχρι σήμερα (σταφίδες, μήλο, ανανά, παπάγια, καρύδα), τώρα έχουν και cranberries.

Η ανανέωση των δημητριακών FITNESS® φαίνεται τόσο μέσα, όσο και... έξω. Οι νέες συσκευασίες τους με τις απολαυστικές νιφάδες να στροβιλίζονται πάνω στους χρωματικούς κύκλους ενέργειας, εντυπωσιάζουν.
Όση ενέργεια και αν χρειάζεσαι, τώρα μπορείς να ξεκινάς τη μέρα σου δυνατά και πάνω απ' όλα χωρίς... τσιμπολογήματα!